jip, me man is nu aan het zoeken natascha, ja ik wou eerst ook wachten, maar de winterjasjes zijn zo snel weg, dat ik toch maar gekocht heb. de meeste verkoopsters zeggen een maat groter kopen dan ze nu heeft. en als nora aan het eind van de winter toch nog een andere nodig heeft, koop ik wel snel eentje erbij, dan zijn ze toch in de aanbieding
Jip ooh assen is ook mooi wonen alleen kwa winkels enz vind ik emmen mooier Jammr dat het anders is gelopen. Maar ben je uiteindelijk wel blij dat je daar nu woont>? Brenda klopt idd. Jasjes zijn zo snel weg. Ach internetshoppen kan ook altijd nog
Haha ik ben heeeeeeeeeeeel blij dat we hier konden wonen, maar t is wel jammer voor lief. Die werkt nog in Emmen en ziet zn kids minder dan hij graag had gewild...dus tja...dubbel, maar voor mij wel fijn hoor!
gelukt! het is inderdaad een mamalicious zoals ik dacht, wel maat XL, had hem aan op eind van zwangerschap met giga buik, dus wellicht wel te groot voor jou nog? wat voor maat van die jas had je besteld?
Irene: ja wat een baggerweer hier he!! Niet normaal. Maar.......... ook hier worden de weersvoorspellingen voor volgend weekend ook steeds beter! Moe en poetsneigingen, ik ken het nog.... hmmm. Ja kan wel zeggen dat je het rustig aan moet doen, maar daar trek je je toch niets van aan! Ik zou wel als tip meegeven, ga 's middags lekker een dutje doen of op de bank tijdschriften lezen... vond ik heerlijk op het einde en heeft me ook wel goed gedaan! Lees dat jij thuis een kleedkamer hebt??? Luxe hoor Of is dat een aparte slaapkamer? Fijne avond samen op de bank en inderdaad de tranen laten gaan. Opkroppen wordt je zelf alleen maar depressiever van. Ennuh een dweil zijn is niet erg hoor Brenda: maak maar eens even een foto, kan ik even kijken . Ah zie een foto!!! Super leuk jasje! Jouw mannetje ook al op verschillende locaties gezeten. Was hij tijdens de zwangerschap thuis of zat hij toen in Afghanistan? Valt behoorlijk tegen hoeveel belangstelling er is geweest! Het bord hing er nog niet of we hadden al een eerste kijker, dat beloofd veel dachten we.... maar helaas daar is het bij gebleven. Hebben een paar maanden terug nog een kijker gehad maar ook niks weer van weer gehoord. Beste domper dus! Katten: hmmmmmmm kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Wij hebben ook 2 katjes en het zijn ook mijn kindjes. Gelukkig heb ik het probleem niet gehad... kan je helaas niet helpen. Natascha: welkom!! Geeft niets, dit topic bestaat nog niet zo lang Charlotteis dus 4 maanden oud en te vroeg geboren. Ging het met haar allemaal goed? Thuisbevalling gehad dus, speciaal hoor! Ik wou het ook, maar moest op een gegeven moment toch in het ziekenhuis bevallen ivm hoge bloeddruk. Ik heb gesolliciteerd bij de gemeente Emmen en wacht nog op bericht! Jip: kijk dat soort tips zijn altijd handig!!! Ik zal mijn ogen goed open houden Zijn jouw opa en oma nog gewoon thuis of liggen ze in het ziekenhuis? Zijn ze ziek of ouderdom? Balen is dat he dat je zo kunt zien dat die oudjes achteruit gaan. Heb je goed contact met opa en oma? Zo ben weer bijgelezen. Moet nu stoppen van mijn mannetje, hij wil film kijken samen.... Kom morgen nog wel even weer kletsen hier voor ik op vakantie ga!! liefs
@Brenda Ik heb nu ook een xl besteld...heb nogal dikke boobs hihi Dus pas vaak de l niet daar.... @lexy oma woont nog thuis, opa zit sinds november in een verpleegtehuis op een gesloten afdeling. Die gaat zo hard achteruit! De band is redelijk, zeker niet goed. Maar dit doet toch wel een beetje pijn. Oma wordt zo dun, en beweegt zo moeilijk, weet t soms ook ff niet meer allemaal, hoort niet alles meer en is zo verdrietig om opa. Blegh niks aan!!!
Oh en Lexy super fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet er lekker van!!!!! Ik ben morgen werken dus ik kom vast niet meer hier voor je gaat. Neem je wat zon en heeerlijke italiaanse hapjes voor ons mee?
jip, ik zal morgen wel even een foto maken met de jas aan (doe er wel even een bal onder voor het idee) dan weet je hoe het eruit ziet, als je hem dan wil lenen, mag het van mij hoor!
Lexy ik was om 24uur precies 37 weekjes en kwartiertje later voelde ik ineens wat druppen en ja hoor was vruchtwater. Met 32 week ben ik nog 5 dagen opgenomen geweest in zkh met vroegtijdige weeen. Oohh balen zeg dat je in zkh moest bevallen jammer dan he
hier een ziekenhuisbevalling gehad... maar daar was ik blij om ook maar ieder zn eigen ding, als alles goed en vlot verloopt zal een thuisbevalling wel heel fijn zijn!
Brenda, wat een superleuk jasje! We hebben net een film gekeken, hielp wel, even nergens aan denken. Mijn man en ik hebben even gesproken over de kat. We gaan komende woensdag eerst even langs de dierenarts om haar plas te laten onderzoeken. Als dat het niet is kan de dierenarts een soort hormooninjectie geven, de kans dat dat aanslaat is 50/50. En als dat niet werkt nemen we een gedragstherapeut in de arm. We gaan er echt alles aan doen. Dus voel me nu weer iets beter. Moet al huilen als ik naar het beestje kijk. Vreselijk! @ Natascha, ik ben benieuwd of je mannetje nog tips heeft. @ Lexy, ik zal morgenmiddag even een dutje doen en een boek lezen waar ik nog steeds aan moet beginnen. Het schijnt toch wederom niet geweldig weer te worden. Want ik moet het nu toch echt wat rustiger aan gaan doen. En die kleedkamer is inderdaad een slaapkamer die we nu over hebben. We hebben een mooie grote overloop, dus uiteindelijk willen we daar een kledingkast met schuifdeuren. Want, mocht het lukken, dan willen we graag nog een broertje of zusje voor dit kleintje. Dus dan hebben we de kamer hard nodig. Oh, morgen haal ik nog wel even ballonnen. En dan gaan we morgenavond de box neerzetten. Dan heeft Dopey in ieder geval tijd zat om te wennen. Ik ga zo slapen! Lexy, nogmaals een hele fijne vakantie!! Ik meld me hier morgen vast wel weer!
Jip: dat is zeker niet leuk om te zien nee!!! Lijkt me ook helemaal niks om zo gescheiden van je mannetje te moeten leven. Waarom is je opa gesloten opgenomen? Brenda: hahha, mogen wij die foto ook zien??? Ben nu wel nieuwsgierig Natascha: aan de ene kant vond ik het wel jammer, maar achteraf gezien ben ik enorm blij dat ik in het ziekenhuis was! Mijn herstel was nou niet echt bepaald fijn ofzo. Ze zijn ook 1,5 uur bezig geweest met hechten. Denk dus dat als ik wel thuis kon bevallen, ik halverwege naar het ziekenhuis had gemoeten en dat had ik al helemaal niet gewild. Brenda: had jij zelf voor een ziekenhuisbevalling gekozen? Irene: kan het niet zo zijn dat het over is als je eenmaal bevallen bent? Geen idee hoor, maar misschien voelt ze dat er iets met jou is en raakt ze daarvan in de stress, maar als de kleine er eenmaal is dat ze dan zelf ziet dat er iets is en ze het dan beter kan plaatsen?? Ik zou ook inderdaad de box neer gaan zetten zodat dopey daar aan kan wennen. Misschien een idee om ook nog iets anders voor de kleine in de kamer te leggen (misschien eerst zelf mee slapen zodat jouw geur eraan zit???) Geen idee of het kan helpen, maar het schiet me zo ineens te binnen. Baat het niet schaad het niet toch? Meiden ik wil even zeggen dat ik vind dat we een gezellig groepje krijgen zo met zn allen! Wij hebben net ook een film gekeken, the blind side! Mooie film is dat!! Vindt Sandra Bullock sowieso leuk! Nou hier gaan we ook zo slapen. Zitten een beetje te dubben over het tijdstip om weg te gaan. Denk dat we erg vroeg weg gaan, maar als we later gaan dan moeten we Lieke wakker maken. Dat lijkt mij ook weer niet zo'n handig plan. Bekijken het morgen dus nog even. Slaap lekker allemaal!
Dag dames, Hier ben ik ook weer even. Heb wel meegelezen ondertussen (op mijn telefoon) maar geen kans gehad om te reageren ivm drukte, dus neem me niet kwalijk als ik mensen verwissel of als ik iemand vergeet Als eerste: Weet iemand na hoelang buisjes beginnen te werken? Wessel heeft de nacht na de ingreep en die nacht erna super geslapen met een zetpilletje en daarna twee nachten super zonder zetpil, maar het is nu alweer twee avonden niks hij zit nu ook in de box want hij gaat huilen zodra hij in bed komt Nu weet ik niet of het zijn oortjes zijn, of dat hij teveel slaap heeft gehad en een ander ritme moet (in combinatie misschien met extra suikers? heeft hij gister en vandaag namelijk gehad, niet veel maar toch) hij is ook nooit ziek met oorontsteking dus het is zoiezo moeilijk achter te komen. Maar goed, hoop dat hij zo wel gaat slapen Jip: Ik weet hoe je je voelt met je opa en oma hier is het net zo. Vandaag ben ik misschien voor het laatst bij mijn opa geweest en mijn oma zit ook gescheiden van mijn opa in een gesloten afdeling omdat ze dementerend is, met haar gaat het gelukkig wel "goed" naar omstandigheden. Verder las ik dat je aan het wachten bent op de winterjas van mama en zo? Ik zit ook op een telefoontje te wachten, hihihi. Ze heeft nu een korte in de winkel hangen en er zou ook een langere komen, daar wacht ik op. Irene: Over je kat, wat vervelend zeg Katten gaan over het algemeen in huis plassen als ze iets mankeren, zo vertellen ze weleens dat er iets scheelt, plasje laten onderzoeken kan geen kwaad dus dat het is sinds je zwanger bent kan toeval zijn natuurlijk De plekken waar hij plast moet je NIET schoonmaken met chloor/bleek, dat geurtje vinden katten heerlijk wel kun je op de plek waar hij plast eens een paar stukken zilverfolie leggen, katten hebben er een hekel aan om daaroverheen te lopen. Verder als je het ziet gebeuren, natspuiten of in de nekvel pakken en naar buiten doen Voor de rest weet ik het even niet, als me iets te binnen schiet laat ik het je weten goed? Ik ben er ook niet voor om een kat weg te doen, al helemaal niet als je niet eens weet hoe hij op je kind reageerd. Zoiezo moet je nooit je kindje alleen laten met dieren. Onze kater (die cyperse) gaat altijd naar gasten toe om kopjes te geven, laat zich een paar keer aaien en geeft dan een tik (mensen die hier in de buurt wonen hebben weleens de hand door de schutting gestoken om hem te aaien omdat hij daar achterzat, doen ze ook niet meer ). Toen ik zwanger was was ik bang dat hij dat bij Wessel ook zou doen, maar op een een of andere manier zag hij dat Wessel klein is en accepteerde hij veel meer van hem, Wessel heeft hem weleens aan de staart getrokken of een pluk haar te pakken gehad (mag natuurlijk niet, maar ik sta niet met mijn neus overal op ) en de kat deed niks nu Wessel ouder is wordt er minder geaccepteerd en heeft Wessel wel eens een tik gehad (een zachte waarschuwingstik) Mijn zoontje weet nu ook dat hij voorzichtig moet zijn, maar nog mag hij veel doen hoor. Alle nieuwe mensen: Gezellig dat jullie er zijn Welkom! Lexy: Jij gaat vanavond weg he op vakantie, of je bent al weg. Ik wens jullie een onwijs mooie vakantie met een goede reis en veel mooi weer! Geniet ervan Owwwwww en als je daar toch bent: wil je even naar snoepjes kijken in de supermarkt? van "blue bird eclairs" zijn snoepjes in een folietje in onder andere de kleuren: oranje, blauw, groen, paars, creme en misschien nog een kleur. Zijn hier niet te koop en in Griekenland wel, misschien daar ook Zijn zo lekker Ach, is maar gekkigheid (alhoewel) nee hoor, geniet van jullie vakantie! Nu ben ik het helemaal kwijt, sorry aan de mensen op wie ik niet heb gereageerd. Ik doe weer een poging om mijn knul op bed te doen
haiii desireee leuk dat je nu ook hier bent de foto van het schuurtje maak ik vanmiddag gaat het al wat beter met charlotte of huilt ze nog steeds zo ? verder ligt sievert nog heerlijk te slapen
Goedemorgen @Lexy Fijne vakantie,geniet er lekker van en heel veel plezier @Bloem Geen idee hoe snel de buisjes werken.drie van de 4 kids hebben al 1 of 2x buisjes gehad en ze hebben er geen last van gehad.Toen Bryan buisjes kreeg had hij op dat moment een oorontsteking en had wat meer last maar een dag later was dat voorbij. Beterschap met wessel. @Jip Sterkte met je opa en oma.Kunnen ze niet bij elkaar zijn in het verpleeghuis? @Natascha Welkom @All Verder weet ik het niet meer. Hier vandaag rustig dagje,de kids zo naar school en Bryan lekker thuis.Morgen naar het ziekenhuis om het gips te laten verwijderen na 6 weken gips.Heerlijk en ben dan weer mobiel. fijne dag all met hopelijk een beetje mooi weer maar hier ziet het er niet best uit.