Meiden/moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lexy4, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaaah mijn lieve skattie is over 2 uur 10 maanden oud :D:D:D

2. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    lexy, ja je kan de kleuren helemaal zelf uitkiezen. ik heb ook een ander voorbeeld gekozen qua kleuren.

wijnavondje, goed plan zeg!!;) rood, wit, rose, ik vind het allemaal lekker. rose meestal fruitig/beetje zoet en wit meestal licht droog.

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    gefeliciteerd alvast hahaha!! neem er een borrel op zou ik zeggen:p

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hahhaa ach het maakt mij ook niet uit wat voor wijn het is, ik drink eigenlijk alles wel :p Gaan we een keer plannen, oke? Heb er helemaal zin in :D

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Haha stelletje alcohollisten :p

Gefeliciteerd met de 10 maanden alvast :)

6. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    doen we lexy!! kheb dr ook al zin in hahaha.. ik lust ook alles;)

bloem, jij drinkt dus geen wijn (voor/na je zwangerschap bedoel ik dan he). of drink je alleen sterke drank hihi:p

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nee klopt, ik heb wel gedronken hoor, wijn, bier en sterke drank. Maar ik heb er genoeg van gehad, op een of andere manier hoef ik het niet meer. Heeeel af en toe een passoa jus of iets dergelijks gaat er wel in maar missen doe ik het niet.

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Bloem: passoa jus.... dat kan ik dus niet meer zien he ;) Voor de rest... uhm boswandeling altijd lekker, malibu... en wijn hahah. Maar ben geen alcoholist hoor :D

Brenda: doen we! Als ik dan bij jou kom neem ik gewoon wat flessen mee en jij wat flessen dan moet het helemaal goed komen (alles door elkaar :p) Moeten we maar een keer een zaterdagavond doen. Marc de deur uit... hahaha.

Zo the voice is weer afgelopen. Heb mijn glas weer vol en nu lekker kijken naar Peter van der Vorst! Nog zo'n lekker programma! MET DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ohw zo lekker.... ga ff kijken :D

9. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik ben aan het zappen tussen the voice en peter....;) kan geen keuze maken.. ennnnn... mijn fles is al leeg..oeps:p

lexy, komt goed!! marc de deur uit idd... en anders duiken we een kroeg in hahaha... alhoewel ik nog nooit in een kroeg in assen ben geweest;)... jij wel? ik ging/ga altijd naar groningen als ik op stap ga..

10. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ik ging altijd in Assen stappen! De meeste tijd van mijn 'staptijd' woonde ik nog in Assen dus dat komt wel goed :D Hahaha dan doen we als afsluiter... Diana! Ben zo benieuwd wat voor kindersoap dat geworden is :D Ga ik wel even bij de kaaswaag wijn halen. Schijnt dat zij echt enorm goede wijnen hebben!

Uhm The voice is nu toch afgelopen? Dan hoef je toch niet te zappen??? Of is the voice nog op een andere zender? Of gaat de wijn werken :D:D

11. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ahhhhh stom stom ik bedoel zappen tussen atwt en peter hihi... ik geef de wijn de schuld;)

dus de kaaswaag goeie wijn?? thanx voor de tip, ook nooit geweest hahah...

dus jij weet de leuke stap plekken in assen hahah... nou word nodig tijd dat je in assen komt wonen hahah:p

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Nou inderdaad ja!!! Ah atwt!!! Ga ik nu ook op zetten. Dan is voorbij :D:D Wat een scheetje is hij toch!

13. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    oehhh is lexy een beetje verliefd op dan?:p

14. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hihihi nou die wil ik er nog best bij hebben hoor :p Zo ATWT ook afgekeken... nu tijd om naar bed te gaan. Morgenochtend zal Lieke er wel weer rond 6en zijn :S
    Vond het erg gezellig hier vanavond! Brenda heb je nog een extra fles achter de hand of ga je ook naar bed?
    Nou weltrusten allemaal en tot snel!!!

15. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    zo ik was naar atwt gelijk in slaap gekukeld...

goedemorgen trouwens meiden;)
    iedereen lekker geslapen?

nora werd om 7 uur wakker maar mannetje heeft dr eruit gehaald duskon nog ff blijven liggen. Nu ff wat administratie doen en dan even een babywalker voor nora ophalen. Via marktplaats gevonden, bijna niet gebruikt, dus scheelt weer centjes:D

jullie nog leuke plannen dit weekend?

lexy, en was lieke om 6 uur al wakker??

liefs

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Goede morgen dames!

Zo Lieke was er vanmorgen om 7:45 uur. Ze is om 03:00 ook nog bijna een uur wakker geweest en ze werd om half 7 nog even wakker. Jammer dat ze niet in 1 keer doorgeslapen heeft, maar goed, alles beter dan 6 uur :D Nu lekker rustig opstarten. Moet straks nog even basisshirtjes halen met lange mouwen voor mijn kleding van vanavond.

Fijne dag allemaal!

17. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    haha zijn we hier tegelijk Brenda :D
    Jij dus na ATWT ook in slaap gekukeld. En Marc heeft Nora vanmorgen dus gedaan! Lekker hoor. Wij hebben vanavond personeelsfeest en verder geen plannen. Rene is eerst tot laat aan het slapen en dan moet hij door naar het voetbalveld. Morgen moet hij naar FC Groningen dus ik ben het hele weekend praktisch alleen.

Ik denk dat Lieke tandjes krijgt. Ze is echt zo jengelig de laatste 2 dagen....

18. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    hahaha ja we dachten allebei hetzelfde;)

lekker rustig weekend voor jou dus. kan best zijn dat lieke nu tandjes krijgt. ze had er nog geeen toch? verder ook last van veel poepluiers? kun je al wat zien in dr mondje?

19. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Dag meiden

Neeee niet sluiten!!
    Dinsdag hebben we de inspectie op school dus heb t mega mega mega druk!
    En waarom? t slaat echt nergend op...alles is voor elkaar, maar wil zo graag alles controleren nog. Dan zal het niet aan mij liggen hihi
    Dus na dinsdag ben ik er weer volop ok?
    Leuk dat jullie gister al zo gezellig gebabbeld hebben. Hier ook geen wij, zo maar een broodje en dan nog ff richting mn werk
    Vanmdidag schijn ik wat met mn moeder/ouders te gaan doen, maar heb geen idee wat...mag t ook niet weten, hou ik niet van hihi
    Nog ff boodschapjes doen en verder een bijzonder rusig weekend op het vele werken na dan;)
    De kids van de buren zijn een weekend bij oma, dus die zijn hier ook niet en das ook wel ff fijn merk ik. Vond het wel moeilijk hoor en als opa nu overlijdt zullen ze toch wel alsnog komen, maar dat zien we dan wel weer, dan is het ook een ander verhaal.
    (opa en oma niet meer bij elkaar, ik las het terug en dacht das wel een beetje gek zo om te lezen waarschijnlijk hihi)

Nou ik ga me snel aankleden en dan richting school
    Knuf en echt tot snel

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Toch leuk om te horen dat er nog meer zijn die niet willen dat dit topic gesloten wordt. Dan gaan we nog gewoon verder!

Brenda: Lieke heeft inderdaad nog geen tandjes. Heb wel een tijdje gedacht dat het eraan zat te komen ivm alle dunne luiers, maar dat was in de periode van de vakantie. Momenteel nog steeds niks te bekennen. Heb wel het idee dat het tandvlees iets dikker aan voelt.

Jip: dit weekend dus even geen buurkinderen, tenminste als opa nog in leven blijft. Echt heftig allemaal!
    Nu nog even druk voor de inspectie dus! Nou doe je best nog even en dan zien we je na dinsdag gewoon weer wat vaker :D Leuk dat je je toch even snel gemeld hebt :D

Zo ik blijf vanavond lekker thuis. Rene is wel naar het personeelsfeest en vond het niet erg dat ik thuis bleef. Nu komen mijn moeder en broertje zo naar me toe. Mijn broertje is hier al geweest en heeft ons een harde schijf cadeau gegeven! Wat een schat he! Hij is nu Rene weg brengen en haalt dan mijn moeder bij mijn opa op en komen dan gezellig hier heen. Dus ik zit even een tijdje niet op de laptop vanavond.

Deel Deze Pagina