Hey meiden! Wat leuk die traktatie! Super! Gaat snel zeker of niet dat ze beide alweer 1 jaar worden? Ik moet zeggen dat ik nog niet echt bezig ben met de laatste loodjes zoals iedereen ze noemt. Ik ben vandaag 32 weken zwanger, maar heb helemaal niet het idee dat we over 10 weken zeker papa en mama zullen zijn. Komt waarschijnlijk doordat ik het nog zo druk heb gehad steeds. Nu lekker een weekje vakantie (en dus veel tijd om met jullie te kletsen) en daarna nog 3 volle weken werken. Dan willen lief en ik nog een midweekje weg en daarna...nou dan mag het vast komen hihi. Maar nu geniet ik vooral nog van het getrappel in mijn buik! We willen eigenlijk vandaag wat leuks gaan doen, maar wat?? wat dat aangaat wil ik graag in t westen wonen, altijd koopzondag, strand om de hoek, heerlijk! Jullie nog tips om deze dag gezellig samen door te brengen? De stiefjes zijn er niet, dus zijn lekker saampjes en das vandaag alleen zo, ik ben wel vrij, maar mn lief moet de hele week werken, behalve donderdag, want dan is ie jarig! En hebben we dus het huis vol vrees ik... Ik heb allemaal slingers en ballonnen gekocht met 30 erop, want hij heeft iedereen gemaild dat ie donderdag 25 wordt hihi Dus ik zal m krijgen!!!! Nou ik stop nu eerst weer en ben benieuwd of jullie nog leuke tips hebben! Liefs
Hallo meiden, Brenda: wat super leuk zeg!!! Heb je op de creche gevraagd hoeveel kindjes er die dag zijn? Oh wat gaat het toch allemaal snel. Vorig jaar was je dus bezig met de laatste loodjes en vrijdag is het dus al een jaar geleden! Lieke is 16 december jarig. Moet ook binnenkort creatief gaan worden (wat ik dus echt niet ben!) De 13e kan ik helaas niet. Mijn zus en zwager komen dan namelijk op visite. Heb je een andere datum? Stappen doen we volgend jaar ofzo wel (in de zomer.... ben geen fietser met slecht weer, haha). Jip: sorry... heb je geen tip kunnen geven om de dag door te komen. Is het nog wel gelukt? Hebben jullie iets leuks samen gedaan? Ik was met 30 weken ook nog niet bezig met de laatste loodjes. Kwam bij mij met week 36 ongeveer. Toen was ik er wel een beetje klaar mee en werd ik veel te nieuwsgierig. Maar ja, Lieke besloot ook nog eens 6 dagen later te komen 8) Hier een druk weekend gehad. Zaterdagavond vrienden op visite, zondag wij bij vrienden langs en daar gegeten, maandag werken en daarna bij mijn moeder slapen. Vandaag weer gewerkt en nu weer lekker thuis. Morgen een dagje vrij Dit is mijn laatste week dat ik 3 dagen werk. Nou ik stop ook weer, ben echt kapot en moet er morgen weer op tijd uit!
Hey ladies Zondag zijn we even Emmen in geweest (kreeg vandaag van de fysio op mn donder...oeps) en daarna naar de film. Vorige week heb ik Eat pray love gezien met een vriendin, nu dus met lief naar de film Life as we know it geloof ik... erg leuk! Vandaag ff samen naar de babyplanet geweest. Lief heeft 2 pakkies uitgezocht. 1 voor een jongen en 1 voor een meisje. Verder van de fysio op mn kop gekregen dat ik echt rustiger aan moet gaan doen. Bij de vk was alles gelukkig weer goed! Druk dus ook bij jou Lexy. En Brenda wanneer is je meisje ook alweer jarig?? Succes met werken deze week dames, ik geniet heerlijk van mijn vakantie (gemene ik he hihi)
haha lexy hier ook absoluut niet creabea hoor...pfff.. ff denken hoor andere datum... 20e lukt niet (zijn wij jarig), week erna ga ik stappen in eindhoven, week daarna is sinterklaa dacht ik?? ehm.. week daarna? de 11e of 12e van december is het dan? dan heb ik nog niks staan. hier net geshopt op kleertjes.com. 20% korting op alles! dus meiden.. shopse haha.. ondertussen nog wat taart besteld bij de jumbo voor feessie zaterdag!!
jip, leuke outfitjes gekocht lees ik!! zo schattig he die kleine kleertjes. dus je moet rustiger aan doen!! ga je ook luisteren dan? vrijdag is nora jarig! morgen 1 dagje werken en daarna pas volgende week woensdag weer... dus ikke ook gemeen zijn haha
Kijk dan wordt t hier vast ook weer gezelliger als jij oko vrij bent hihi ja zooo leuk die kleine kleertjes!!! Ik wil wel ff showen maar weet niet zo goed hoe...ff proberen...
en die voor een ventje... vandaag ook de proefdrukken voor ons kaartje besteld. Ik baalde echt enorm. Heb avonden zelf zitten ontwerpen en t is gewoon niet gelukt. Shit zooi. ja t is wel gelukt maar de drukker kan er niet mee wat ik er mee wil. dus nu een bestaand kaartje besteld, wat wonderbaarlijk genoeg wel heeeel veel op die van ons lijkt...hopelijk is dat wat...
superleuke kleertjes jip!! babyplanet heeft veel leuks hangen he.. en net de merken die ik meestal leuk vind. jammer van je kaartje zeg, maar ja als deze er op lijkt, valt het weer mee. ben je er nu wel helemaal tevreden mee?
Hallo meiden, allereerst..... bah wat FLAUW!!!! Ik moet alleen morgen nog werken en dan maandag weer Maar ja dan begint mijn 4daagse werkweek ook weer. Jip: ah je wilt dus niet luisteren naar de vk!!! Hmmm, kunnen we daar wat op verzinnen? Elke keer als je meldt dat je veel gedaan hebt krijg je op je ook van mij op je donder!!! haha. Erg leuke kleertjes heb je gehaald! En het kaartje gaat dus niet helemaal op jullie manier, maar het bestaande kaartje komt dus erg veel in de buurt, ook fijn toch! Bijna hetzelfde dus. Brenda: ah, december dus... dan hebben we ook nog eens mijn moeders verjaardag, die van Lieke en kerst.... hmm :S Zal vanavond nog even in mijn agenda kijken, maar ben bang dat het anders volgend jaar moet worden... Of een keer een vrijdag? Is dat wat? Jij dus ook niet creabea, maar het is je wel gelukt! Ik moet nog beginnen! Ik lees dat ik ook nog even moet kijken op kleertjes.com! Ga het gelijk doen! (tussen atwt door, haha) Tot later!
ik heb gisteren geshopt op kleertjes.com!! heb me kunnen inhouden. alleen een broekje van bfc en een shirt van noppies. aangezien ik vorige week al een hele z8 outfit heb aangeschaft, moet ik me nu inhouden
vanmiddag vroeg een collega naar een link van de website van de fotograaf die nora toen gefotografeerd had, en toen zag ik dat ze ook op marktplaats een advertentie heeft staan, met nora als hoofdfoto. ik dacht huh... nora te koop op marktplaats?? haha Marktplaats.nl > Tijdelijke topaanbieding!! - Fotografen en Modellen in Groningen, Groningen
Brenda: jeetje wat grappig zeg! Dus ze pronkt gewoon met jouw meisje!! haha. Ik heb nog niks gekocht, maar heb al heel veel van o.a. bfc gezien! Echt veel te leuke rokjes, jurkjes haha. Eerst maar eens wat verder de maand in. We hebben mijn moeder 250 cadeau gegeven (voor een nieuwe douchekabine of een aandeel in een nieuw hondje). Dus hele gekke uitgaven kunnen we deze maand beter niet doen (al wil ik nog wel nieuwe schoenen, kleren, geurtje, haha).
lexy, daar zal je meoder vast je heel blij mee zijn! een lief kado! ik heb de kleertjes binnen. ziet er mooi uit!! wou ook wel meer, maar ja wat jij ook zegt, ff rustig aan hahah.. wil zelf ook nog van alles eigenlijk. hier drukke ochtende gehad. meeste boodschappen voor de verjaardag zijn binnen, de rest haalt marc zaterdagochtend gelijk met de taarten op. wou nog onder de zonnebank, maar was zo druk daar, heb maar gereserveerd voor vanaovnd. geen tijd om te wachten haha... nu thuis aan het wachten op een speelgoedkist die zo bezorgd wordt. nora heeft ook zoveel troep haha
Hey dames...vandaag d everjaardag van mn lief gevierd, was leuk maar erg druk. Nu bekaf en onwijs last van mn buik. Dus met de beentjes omhoog en zo naar bed tot morgen maar weer ietsje langer! Knuf
Jip: nog gefeliciteerd met je mannetje! Hoe gaat het nu met je buik? Brenda: gefeliciteerd met Nora meis! Fijne dag vandaag! Is de speelgoedkist wat? Welke heb je besteld? Wij moeten ook maar eens zoiets aanschaffen. Hoef ik ook niet elke keer alles uit de box te halen, haha. Wat gaan jullie Nora vandaag voor haar verjaardag geven? Gisteravond dus nog even lekker onder de zonnebank geweest, lekker hoor! Lieke ligt lekker op bed. Straks even met zijn 3en boodschappen halen. Misschien nog even fietsen, het wordt mooi weer vandaag. Ik heb echt iets leuks gevonden voor een traktatie! Eerst kijken of ik het kan maken. Als dat zo is dan laat ik het hier zien, haha
jip, hoe gaat het vandaag? beetje bijgekomen? lexy, dank je wel!! nora krijgt er weinig van mee geloof ik hahah, maar ze vond de slingers erg leuk! de speelgoedkist is ook ideaal! nu kan ze zelf eruit halen waar ze mee wil spelen, ze hangt nu dus ook constant met dr hoofd in de kist om er wat uit te graaien hahah.. ik zal de link even opzoeken (of had ik die al latenzien?) Sophie de Griaffe speelgoedkist Liesjes Houten Speelgoed ook snelle bezorging! binnen 2 dagen. nora heeft vandaag een pop gekregen, en we hebben de speelgoedkist en haar z8 outfit ook voor haar verjaardag gedaan. had eerst nog andere dingen, maar kon niet wachten met geven dus dat was niet nieuw meeer haha.. morgen krijgt ze nog de rieten poppenwagen voor de pop. die nemen mijn ouders morgen ook mee, want mijn moeder ging de bekleding e.d. maken. morgen komt ook alle visite verder, vandaag lekker rustig aan thuis. oja lexy succes met je crea bea idee!! ben wel benieuwd hoor!! o ja die naamslinger is ook erg mooi!! vooral nu die hangt! nou ik ga met nora spelen xx
Brenda: Dat is wel een leuke kist! Ik ben op zoek naar een witte. Had gegoogeld maar dan kom ik gelijk op een kist van 135.... beetje te duur vind ik. Was ook de eerste site die ik zag, dus zal nog wel even verder kijken. Verder heeft ze dus een pop gekregen en dat nieuwe setje van z8! Had ze dat setje vandaag aan? Ik heb voor Lieke ook een nieuw setje van z8 gekocht (lichtgrijs met donker grijze stippen legging en een donkergrijs jurkje met lichtgrijze rafeltjes...) Morgen vind het grote feest dus plaats. Dan krijgt Nora haar eerste taartje? En dan krijgt ze dus ook de poppenwagen, leuk cadeau hoor!!! Verder vandaag dus lekker rustig aan gedaan? Voor de traktatie had ik kleine rolletjes smarties nodig. Kon ik in de Super de Boer niet vinden. Ga het nu met kleine rolletjes fruitella doen. Aangezien ik dus helemaal niet crea ben, weet ik dus niet of het lukt, maar dat merken we snel genoeg. Moet nog wel even gekleurd papier kopen en inkt, dan kan ik aan de slag. Brenda heb jij van te voren gevraagd hoeveel kinderen er die dag op de creche zijn? Heb je gisteren getrakteerd of doe je dat na haar verjaardag?
Hey ladies Brenda Gefeliciteerd!!!!! Toch nog een leuke dag gehad ondanks dat je het pas morgen echt gaat vieren?? Leuke cadeautjes hebben jullie bedacht. Kan me idd voorstellen dat het kleintje het zelf og niet zo in de gaten heeft als ze pas een jaar wordt, maar voor de papa en mama is t wel erg leuk toch? Bij jullie dus ook groot feest bijna Lexy, ben benieuwd watvoor traktatie t gaat worden! Hier vandaag echt een offday. Kids bleven de hele dag. Leuk voor lief, maar ik had de smoor in. Moesten nog naar de bank en belastingdienst en had begrepen dat ze vanochtend weer zouden gaan dus gewoon ff tegenvaller. Was natuurlijk erg moe vandaag en nog steeds een zere buik dus tja dan gaat t dubbelop he...niet zo handig dus. Ik heb dan ook heeeeel lang in bed tv gekeken en heb me toch bezig gehouden met alle wasjes enzovoort. De oudste kwam nog ff mee de middelste ophalen dat was wel fijn. De jongste is er nu nog. We hebben morgenochtend gesprek bij de mediator met lief en zn ex en haar partner. Zie er enorm tegenop! Maar goed, wel fijn dat we dus niet 2x dat hele eind moesten rijden, de kleine meid mocht wel een nachtje langer blijven (en dat is al maaaaaanden niet gebeurd, want 2 nachtjes kon echt niet) Net ff snel de stad in geweest. Moltons gekocht voor zowel de kinderwagen als t ledikantje en een broek gehaald die ze voor me besteld hadden bij de babyplanet. Heel slecht patat gegeten bij Jongman mmmmm en nog ff rondje stad gedaan heeel kort, want dat trok ik dus echt ff niet (wat een zeikerd ben ik he hihi) Nee hoor verder voel ik me top en wil ik nog wel maaaaaaaaaaaaaaanden zwanger zijn want ik vind t zo knus die kleine in mn buik. Maar ja...soms heb je ff een offday he...heb ik ook wel es als ik neit zwanger ben Ik ga ff the voice kijken... en daarna nog ff wii party doen denk ik, want die heeft lief gister voor zn verjaardag gekregen! ben trouwens op zoek naar een wieg voor de eerste periode...heb heel mp al uitgekamt en of heeeel duur of t is niks meer... dus hebben jullie nog tips???
lexy, ik had ook veel andere kisten gezien, maar ook zo duur. vind dat echt zonde, want die kids zijn er echt niet voorzichtig mee hoor hahah.. nora krijgt morgen haar z8 kleertjes aan. dan is het grote feest en komt alle visite, en de taart!! heb een fototaart van de hema en verder nog taart besteld bij de jumbo. morgenvroeg allemaal ophalen. klinkt leuk die z8 kleertjes van lieke. ik vind bijna alles leuk van z8! ja ik had vantevoren gevraagd hoeveel kindjes er zijn. nora heeft gisteren getrakteerd. anders zou het volgende week woensdag worden, en dan is het alweer zo lang geleden vind ik. ze hebben op de creche een verjaardagshoedje gemaakt en een grote poster met een tekening en alle namen van de kindjes en leidsters erop, heel leuk. die hangt nu op de deur. het is nu een erg kleurrijke woonkamer geworden. the voice is er weer voor...