hahah ja het was wel ff lekker de stad in, ff wezen lunchen met zn tweeen hahah.. maar ik ga ervan uit dat het een volgende keer vast niet zo makkelijk gaat. anders valt het straks erg tegen. ik heb me instellingen aangepast, denk dat ik er nu wel tussen sta
dat is idd wel vreemd :S. Nou ik ben bekaf dus ga lekker naar bed! Ben benieuwd wat het tijdsverschil met Lieke gaat doen. Weltrusten!
Jeetje stelletje kletskousen!!!! Haha Heb hier meer bij te lezen dan bij de decembermama's waar veel meer meiden actief zijn! Welkom mamajuf! Leuk een juf dus ook? Waar werk je? Leuk ook een jongetjesmama hier! Lexy ik ben (nog) niet bang voor de bevalling hoor, het moet er toch uit. Het zal vast geen hobby worden, maar als ik idd zie hoeveel dames voor een 2e, 3e of nog meer gaan dan zal het wel te doen zijn. Daarbij heb ik het afgelopen jaar geleerd...je kunt heel erg tegen iets opzien, maar vaak duurt dat opzien langer dan het moment zelf! De zenuwen zullen wel komen als ik eenmaal moet bevallen hoor...maar nu nog ff niet... Ik zal eens gaan kijken naar kleertjes van Z8. Ik ken het niet! ben helemaal noppiesgek tot nu toe hihi Meiden ik ga slapen Net met een dinnie leuk wii party gedaan. Bijna in mn broek geplast van het lachen. Zit een verstopspel ini. Je moet de wii afstandbedieningen verstoppen en dan moet de ander zoeken...slaat nergens op...en dan nog binnen een bepaalde tijd ook. Dus wij als een gek door de kamer. Stelletje idioten. Leuk spel, had lief gekregen op zn verjaardag! Zit ook een verslavend spelletje op. Moet je poppetjes met en gieter water laten geven aan een plant, maar ze moeten met hindernissen een route afleggen. Best lastig. Maar erg leuk Heb m nu maar uit gedaan, want had allang in bed moeten liggen. Straks is lief thuis van t werken en zit ik hier nog hihi Nou tot morgen! Dan weer home alone dus wel weer actief gok ik Liefs
jip, kletskousen, hoezo? word er bij de dec mama's niet veel gekletst? wel gezellig daar? ik vind noppies ook ergleuk. vorige week nog een shirtje besteld van noppies bij kleertjes.com. Nora krijgt hem vandaag aan. klinkt leuk die spelletjes! lexy, en heeft lieke iets langer geslapen? nora was wakker om 7.45 oude tijd, dus nu 6.45. ik was zelf al eerder wakker, dus voordat ik nora uit bed had gehaald heb ik beneden alles opgeruimd, gezwifferd (is dat een woord haha) en gedweild en de was opgevouwen.nu ligt ze weer in bed. na haar slaapje gaan we ff kijken in kloosterveste, nieuwe winkelcentrum in kloosterveen. maandag gaan de eerste twee winkels open en de rest volgt ook al snel. we hoeven alleen door de tuin te lopen en een steegje tussen 2 huizen door en dan zijn we er al. Ben dus heel blij met een winkelcentrum!! goed voor de portemonnee hahah..
haha nee idd niet goed voor de portomonee zo'n winkelcentrum in de wijk. hier is echt niets, kan nog geen patatje halen. En ben te lui om te fietsen (die van mij staat trouwens al een hele week op school hihi) dus das ook mooi goedkoop. Welke winkels komen er allemaal? Ik denk dat jij vlakbij mn ouders woont als ik het zo lees. Ben dr net nog geweest om de auto terug te brengen. Ze komen zo terug van vakantie en dus heeft ze m zelf weer nodig. Helaas. Vond t wel handig met mn dikker wordende buik. Maar goed, jammer dan...werk is dichtbij en verder red ik me normaal ook prima. Ik zag op kleertjes.com helemaal niet zoveel acties of heb ik te snel gekeken en de moed opgegeven? Ik was vanmorgen ook vroeg wakker. Heb erg onrustig geslapen. Heb vannacht in mn droom ongeveer 10x het bericht gehad dat papa van mn dinnie is overleden...maar hij is er nog steeds dus t was vals alarm.... Maar breekt me nu wel op. net al ff achter de WII gezeten. Moet nog was opvouwen (heeeel veel) wil een babywasje draaien en moet nog ff kijken wat ik met de kids ga doen komende week. En nog ff slapen denk ik, ben moe en mag morgen weer aan t werk. Nog 15 daagjes. Deze week ook eerste keer pufclub en t weekend eerst met mams naar de jonge gezinnenbeurs, dan zatredag wokken en naar guus meeuwis en zondag familiedag pfff word al moe bij de gedachte. Misschien dat ik de familiedag wel oversla hoor. Heb me nog niet opgegeven dus dat scheelt Jullie verder nog leuke nieuwtjes? Moet ik ook echt de eerste bovenkleding wassen? Ik vind t zo zonde, t is zo mooi als t nog nooit gewassen is...en er komt toch een romper met lange mouwen onder...ben bang dat ik t antwoord al wel weet...oke ik zal opstaan en de eerste hydrofiele luiers en lakentjes in de was gooien. Kunnen die ook in de droger trouwens die luiers? Hoor ik wisselende verhalen over...
jip, ik gooi die hydrofiele dingen altijd in droger, dus kan best. Ik heb de kleertjes wel allemaal gewassen en ook de knuffels. doe ik nu nog steeds emt nieuwe kleding. en je moet ze toch een keer wassen hahah, dus dan kun je dat net zo goed in één keer doen toch? de shirtjes doe ik nooit in de droger, want dan blijven ze idd langer mooi! welke straat wonen je ouders dan? och ja die nare dromen herken ik ook van me zwangerschap.. hoe vaak ik wel niet bevallen ben hahah.. ben een expert ondertussen! er komen best veel winkels hier, de ah, supercoop, kapsalon, bloemist, chinees, ouderwetse snoepwinkel, blokker, hema, etos, bart smit, gall en gall, eetgelegenheden, primera, en nog wel meer dacht ik.. net nog even doorheen gelopen, ziet er erg leuk en gezellig uit! hoge panden, echt een mini stadje op zich..
Wow klinkt goed! mn ouders wonen aan de stedewaarts.... mn collega woont tegenover t nieuwe stuk, wat een bende voor de deur nu zeg, had er van de week nog bijna een aanrijding, stom busje van de GLS dacht dat ie wel ff voor kon onder het mom van ik is groot en jij is klein man ik had t hart in mn keel maar t ging net goed! Ik zal binnenkort eens gaan kijken daar. Ik verveel me gek he aangezien ik t eigenlijk nog heel druk heb op mn laatste weekendvakantiedag Heb echt zo geen zin om wat te doen!!!
Hallo allemaal, gezellig dat ik me bij jullie mag voegen. Stijn is een eind december kindje. De uitgerekende datum was 24 december maar Stijn vond het buiten veel te koud en bleef lekker nog een klein weekje langer in mama's buik. Op 30 december is hij dan toch geboren. (in het ziekenhuis van Winschoten omdat meneer toch had besloten om langer in de buik te blijven. Hij zat klem en is uiteindelijk met een spoedkeizersnede geboren.) Maar alles is goed en het is een heerlijk ventje. En tja tandjes.... de 2 onder kreeg hij precies met 6 mnd en sinds begin okt zijn boven ook 2 tandjes door. Zitten kan hij heel goed en kruipen, staan en lopen..... dat boeit hem niet zo. Liggen en zitten vindt hij prima. En waarom wonen wij in Veendam.... om dezelfde reden als die van Lexy4. Mijn vriend woonde daar en had een groter huis. Zo, nu ga ik even verder lezen hier. groetjes....
jip, ja dan wonen je ouders niet ver bij me vandaan idd... dus nergens zin in hahah, dan doe je toch lekker niks.. je bent zwanger, dus dan mag het!! mamajuf, wij gaan vaak zwemmen in veendam, vind dat een leuk zwembad voor kleintjes! succes met lezen, alhoewel je het geluk hebt, dat het niet vaak druk is hier haha
Waar woon jij dan? Leuk om ff wat over je te lezen mamajuf Waar werk je? hihi ben verder niet nieuwsgierig hoor!!! Ja ik weet t...ik ben zwanger, maar ik zal toch echt wat moeten doen. T gaat niet vanzelf en moet van de week weer aan t werk. Had 4 doelen deze vakantie...uitrusten (redelijk gelukt) babywasjes klaar (niets gedaan) naar de bank (niet gedaan) en naar het belastingdienstkantoor (ook niet gedaan hihi) dusse misschien moet ik die wasjes dna nog wel ff gaan doen En ik zal toch ook echt nog wel een weekplannetje moeten maken voor de kids anders heb ik morgen niets met ze te doen das ook zo gek... en lunchen...ja laat ik dat eerst eens gaan doen hihi (zo weer een excuus om niet aan t werk te gaan )
ik woon aan de moerbeistraat, dat gedeelte waar de koopwoningen staan (als je die straat kent haha). nou hup hup jip, in de benen, ff een lunch na binnen werken en de was erin!! kun je daarna weer luieren terwijl de was draait, ben je toch weer een stapje verder.
Jeetje wat een verrassing dat ik zoveel moet bijlezen, haha! Jip: wij kletskousen??? Je kan er zelf ook wat van, hahah! Je bent dus nog niet bang gemaakt voor de bevalling, dat scheelt! En dat spel klinkt leuk zeg!! Zie je al wel lopen met je vriendin door het huis om dat ding te zoeken . Ik denk dat je het kopje aanbiedingen of kortingen moet aanklikken? Je hebt dus niet zo lekker geslapen vannacht. Kan me voorstellen dat je daar wel veel mee bezig bent en dat je dat in je slaap meeneemt. Gelukkig was het vals alarm (of is het voor hem beter dat het snel afgelopen is?) Ik was de kleren nooit meer van te voren. Ik denk ook niet dat je een jasje hoeft te wassen. Heb het wel gedaan in het begin, maar ben daar wel snel mee gestopt aangezien er altijd wat onder zat. Verder gebruik ik ook al wasverzachter en de droger staat hier ook aan met sokken en luiers etc. Kleren doe ik niet in de droger (rompers weer wel). Stedewaarts is leuk wonen. Vind zelf Stedewater ook erg mooi! Toen ons huis nog niet in de verkoop stond hebben we daar echt een prachtige hoekwoning gezien die we erg graag wilden kopen.... maar ja toen hadden we het huis nog niet in de verkoop staan en konden we dus ook nog niks. Dat huis was ook al snel verkocht, helaas... Brenda: Lieke was om half 7 nieuwe tijd wakker. Rene ging er met haar uit en kwam om half 9 al weer terug met haar. Ze heeft vanmorgen maar een uurtje geslapen. Nu ligt ze er vanaf 2 uur weer in (na al 3 dikke poepluiers gehad te hebben). Jij hebt het huisje dus al weer schoon! Lekker! Kloosterveste klinkt als een erg leuk winkelcentrum. Zou er alleen niet in willen wonen. Zou niet op het winkelcentrum uit willen kijken. Mamajuf: en we willen ook weten hoe oud je bent. Ik ben 26. Stijn had dus ook geen zin om te komen. Ik was 10 december uitgerekend en Lieke kwam de 16e. Met dat enorme rotweer vorig jaar zou ik ook langer in de buik willen blijven zitten. Wat een sneeuw he! In mijn kraamweek kwam er bijna niemand omdat het te gevaarlijk was op de weg! In de nacht van 16 op 17 december begon het en dat heeft een paar weken geduurd! Jij hebt dus ook wel een heftige bevalling achter de rug. Gelukkig is alles goed gegaan en is de kleine man ook helemaal tevreden. Leef je al toe naar zijn 1e verjaardag? Gaat hij ook naar de creche? Huishouden: Ik moet straks ook nog allemaal dingen doen, was opvouwen, ophangen, strijken, bah! Ook totaal geen zin! Nou mijn schoonvader is net weggegaan. We hebben geen plannen voor vandaag. Heb al weer veel te veel chips gegeten, dus ik ga me lekker vol voelen vandaag, bah!
Jaaaaaaaaaaaa de was zit er in!!! Lunch overgeslagen. Had gister een chocoladeletter gekregen en mn eerste hapje gehad. Niet veel hoor, was meteen misselijk hihi Dus daar kan ik vast heeeel lang mee doen! Ik ga zo ff snel naar mn paps en mams, mn broer haalt me op. Ze zijn terug van vakantie dus ff buurten Dan vanavond echt ff de was doen en mn week voorbereiden En mn was dus ophangen die nu nog in de machine zit Is gelukkig geen kleding, dan baalde ik om weg te gaan. Mn groene hydro's, spuugdoekjes enzo. Had gewoon een halve was groen hihi Leuk leuk! Lexy in dat deel van kloosterveen staan vaak veel huizen te koop dus als jullie huisje straks verkocht is komt er vast wel weer een mooie daar! k ga ff snel opruimen hier nog en dan mn schoentjes aandoen, ze zullen er zo wel zijn. Tot vanavond! En dan niet allemaal weg zijn he...dan moet ik namelijk echt gaan werken en was vouwen hihi....
Whaaa ik ging ff kijken, mn broer is er dus nog niet.... stedewater 3, jemig wat een prachtige woning!!!
Jip: sorry, maar ik ben er zo niet meer. Rene en ik gaan een filmpje kijken.... Heb net even naar de Stedewater 3 gekeken...inderdaad een erg mooie woning, precies ook onze smaak.... maar we willen eigenlijk minimaal een hoekwoning.. Blij dat de kleren niet groen geworden zijn, hahaha. Heb je groene hydro's gekocht? Ik had allemaal witte maar heb deze fuchsia roze geverfd! Nou ik ga er dus weer vandoor. Ga lekker film kijken. Tot morgen (na mijn werkdag). liefs
lexy, nee zou er zelf ook niet willen wonen, we wonen er dichtbij maar we hebben er geen last van. we wonen in een straat waar alleen maar bestemmingsverkeer komt gelukkig. dus we zullen geen last hebben van winkelende mensen. stedewater is idd leuk! wij hebben toen een woning bekeken aan de stedegroen, zelfde type woning. alleen deze was helemaal casco, dus alles moest er nog in, keuken, badkamer etc. en daar hadden we ook niet echt de tijd voor, want ons huis was in 3 dagen verkocht, en tja daar hadden we niet op gerekend hahah.. waar we nu wonen, was helemaal klaar en netjes en die mensen lagen in een scheiding, dus dat was makkelijk voor ons. ik voel me ook vol trouwens!! ben echt zat van al die taart!! bleghhh... heb ook geen avondeten gehad! jip, was het gezelli in kloosterveen? gelukt met de was? all, hier de laatste visite voor nora gehad. ze heeft nog twee boekjes van nijntje gekregen en een zilveren besteksetje, erg leuk! iedereen vond het trouwens erg handig dat ik een wensenlijstje van nora op lijstje.nl had gezet, zo krijg je nooit dubbele dingen en weet iedereen precies wat ze kunnen kopen. heel handig!
Jaaa t was leuk in Kloosterveen mn broer, schoonzus in het kwadraat hihi en mn lieve neefje en nichtje waren dr ook... Mn nichtje is vooral zooo lief voor mn buik. Gaat steeds kriebelen knuffelen en kusjes geven. De schatjes zijn 4, echt een heerlijk stel! Lexy welke film ben je aan t kijken? brenda wat is Nora verwend en wat leuk dat er nog bezoek was! Ik maak ook altijd lijstjes voor onszelf en de kids op lijstje.nl het is zo handig!!!! Ik zal nu de was gaan vouwen, de andere was hangt aan de lijn en de nieuwe zit in de machine. Ben dus te laat thuis en moet nog zoveel doen dat ik nu wel een beetje spijt heb van het feit dat ik nog niets gedaan heb haha
Hallo dames! Zo de eerste werkdag zit er weer op! Nu nog 3 dagen te gaan, haha. Ben al druk met spullen pakken. Slaap de komende 2 nachten bij mijn moeder. Morgenavond even bij een vriendin op visite in Assen, kan mijn moeder mooi even op Lieke letten. Jip: we hebben gisteren Brooklyns finest gekeken, wel een mooie film. Wat schattig dat je nichtje al zo lief is voor je buik, dat moet straks helemaal goed komen Lijstje.nl kende ik helemaal niet! Weer wat geleerd Balen is dat altijd he dat je achteraf altijd minder gedaan hebt dan je eigenlijk zou willen.... ach je hebt nog wel even, alles hoeft niet in 1x Brenda: jij had vandaag een vrije dag toch? Hoe gaat het met het plaatsen van de dakkapel? Nora dus lekker uit logeren!