hier ben ik weer..... Heb even snel bij gelezen. Gisteren was een drukke dag en vandaag weer een drukke werkdag (morgen) en nu eindelijk tijd om te kletsen en bij te lezen. Ik ben peuterjuf op een speelzaal in 1 van de buitendorpen van Emmen. Als ik werk is Stijn idd bij de kinderopvang met uitzondering van de dinsdagmiddag want dan heeft papa zijn papamiddag en is Stijn lekker thuis. Ik werk 6 dagdelen in de week. Het valt goed te combineren. En tja... de bevalling van Stijn was inderdaad een hele onderneming maar totaal geen nare gevoelens aan overgehouden. Het kraambezoek kwam idd laat op gang maar dat zal wel door mezelf zijn gekomen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap de hele tijd geroepen.... de kleine wordt geboren als er sneeuw is. Nou en dat lag er. Helaas ook tijdens mijn verlof. Toen ik in april weer moest werken verdween de sneeuw en kwam de zon. En tja dan de 1e verjaardag van Stijn. Mag de klok a.u.b. even stil blijven staan. Phff... dit 1e jaar is me veel te snel gegaan. Mijn kleine ventje is bijna geen baby meer maar een dreumes en dan vraagt ook meteen iedereen wanneer een 2e komt. Nou voorlopig denk ik niet. Ik geniet op en top van dit heerlijke kleine zonnige ventje. Maar wie weet. Oja jullie wilde weten hoe oud ik ben..... ik ben een midden 30e. Ik ben nl. 35 jaar.
zo dames, de mannen van de dakkapel zijn gearriveerd! ben erg benieuwd hoe het er straks uitziet! nora is uit logeren, dus ik heb alle tijd om eindelijk weer eens de administratie bij te werken. en af en toe ff boven spieken en foto's maken natuurlijk haha... wel grappig, de dakkapel staat nu op straat hihi
jeetje hoef hier helemaal niets nieuws bij te lezen! Wat is dat nou weer! Brenda: hoe is het met je dakkapel? Is het al klaar? Administratie ook helemaal weer bijgewerkt? Had de foto's al even bekeken en het ziet er wel erg goed uit! Enorm veel ruimte nu denk ik? Mamajuf: jij werkt dus 6 dagdelen, verspreid over 3 dagen? Ik ken dat met het sneeuw tijdens je verlof. Niks aan he! Ach ik dacht maar zo, hoef ik niet naar buiten, ga ik ook niet onderuit En wat vliegt de tijd he! Ik kan me ook niet herinneren waar dat jaar nou heen gevlogen is! Echt ongelooflijk! Inderdaad zijn de al bijna dreumes.... Van mij hoeft er ook nog geen 2e te komen hoor. Laat me eerst nog maar even meer wennen aan het moeder zijn . Zo hier zit de eerste 4 daagse werkweek erop! Het is me deze week wel meegevallen. Vond het heerlijk om 2 nachten met Lieke bij mijn moeder te slapen. Scheelt toch een uur reistijd op een dag en ik hoefde niet zelf te koken en niet af te wassen, heerlijk! Waarschijnlijk dat deze week me daarom wel mee viel, al was vannacht wel een drama! Lieke is van half 1 tot 3 uur wakker geweest, pfffffffffffff. En vanmorgen de boel bij elkaar brullen en niets was goed. Was dit keer echt even blij dat ik mocht werken, hahah. Nu ligt ze heerlijk weer in haar eigen bedje te slapen en ik hoop dat ze mama nu ook even wat tijd gunt om bij te slapen
Goeiemorgen Drente-mama's! Af en toe lees ik wat mee van jullie en vroeg me af of ik met jullie mee mag kletsen! Lijkt me erg gezellig! Ik kom van oorsprong uit Groningen maar mijn vriend komt uit Drenthe. Wij wonen in Roden, eigenlijk precies tussen Groningen en Assen in! Ik heb een prachtige dochter Zoë van bijna 15 maanden en ik ben zwanger van ons tweede meisje die rond 6 maart verwacht wordt. Nou, ik hoor het wel! Liefs Lisszy
He Lisszy leuk dat je mee komt kletsen! Jij woont dus in Roden. Gisteren was Roden nog op tv bij Derek Ogilvi. Hoe verloopt je zwangerschap. Wordt het ook spannend of het zusje van Zoë rond dezelfde datum wordt geboren? Hier vanmiddag even op verjaardagsvisite geweest bij het vriendje van Lieke, hij is 2 geworden. Ook ben ik aan het knutselen geweest voor de traktatie! Maar goed dat ik er nu mee begin, wat een werk zeg, haha. Ik had beloofd een foto te plaatsen, dus dat ga ik nu maar eens doen. Heb er 2 af en er komen er dus nog meer bij in verschillende kleuren.
Dank voor je welkom! Ja, Derek was hier! Mijn schoonzusje was erbij, ik helaas niet... Maar wel apart om hem in ons dorp te zien! Mijn zwangerschap verloopt prima. Wel wat meer last van hoofdpijn en vermoeidheid, maar ik heb Zoë er natuurlijk ook bij. Wat supergezellig is maar wel betekent dat ik niet plat kan wanneer ik daar behoeft aan heb. Maar gelukkig slaapt ze 's middags goed en kan ik ook even! Hoe bedoel je dat haar zusje rond dezelfde datum zou komen? Als die van Zoë? Nou, laten we het niet hopen, hahaha! Dan ga ik 5 maanden overtijd lopen! Maar crea hoor! Ben je al begonnen aan de traktatie voor Lieke's eerste verjaardag? Dan ben je in ieder geval mooi op tijd! Het ziet er erg leuk uit! Hoe is het nu met je meisje? Ik las dat ze wat overstuur was? Zo'n nacht hebben wij van de week ook weer gehad! Heel vermoeiend. Het gebeurt neit heel vaak meer maar zo af en toe denkt Zoë dat er 's nachts niet meer geslapen hoeft te worden!
Lisszy: oh wat dom zeg, dacht ik reken het even uit.... maar helemaal de verkeerde kant op gaan rekenen, hahha! Lijkt mij inderdaad ook erg vreemd om mee te maken. Toen hij in Rolde was was mijn zus er toevallig die dag niet aan het werk en ik was nog op vakantie. Erg jammer, had er graag bij willen zijn. Zou op zich ook wel een reading willen bijwonen. Benieuwd of hij mij eruit pikt Ik denk dat een 2e zwangerschap ook inderdaad een stuk lastiger is. Ik ging in mijn zwangerschap ook altijd liggen wanneer ik wou, dat kan inderdaad niet als er nog een kleine rond loopt! Ik moet ook wel op tijd beginnen met de traktatie, ben totaal niet creatief! Heb dit op internet gevonden en dacht, dat moet ik zelf ook kunnen maken Lieke heeft denk ik echt last van tandjes die door komen. Voel allemaal bulten, maar geen tandjes. Echt sneu voor haar. Vandaag was ze ook helemaal niet in haar doen. Normaal is ze erg druk, nu wou ze alleen maar bij mij zitten en anders begon ze te jengelen. Ook had ze enorm rode wangen en voelde ze warm aan. Heb haar een zetpil gegeven. Hoop dat ze de nacht goed door komt. Ben niet iemand die snel een zetpil geeft, maar in dit geval denk ik dat het voor haar lekkerder is. Nou ik ga naar bed. Morgenavond stappen, dus moet wel een beetje fit zijn natuurlijk!
heejmeiden, hoe gaat het hier? Ik ben een beetje moe, vannacht op stap geweest en ben net weer thuis. Bij een collega geslapen in groningen. het was errug laat geworden en heb nu helemaal geen stem mee! alleen maar een piepend geluid, heb veel te hard geschreeuwd volgens mij. lisszy, gezellig dat je ook komt kletsen! kom je van oorsprong uit de stad groningen of bedoel je de provincie? wat leuk dat je zwanger bent! en al een dochter van 15 mnd! super! mijn dochter Nora is net een jaar geworden. lexy, wat een leuke traktatie! en wat een werk zeg! dan mag je idd nu wel beginnen hahah. dakkapel ziet er erg mooi uit! superveel ruimte en licht nu. helemaal geweldig! marc is nu balken etc aan het halen, want we gaan dan nog een extra zolder erboven maken, omdat de nok bij ons erg hoog is. Ik denk 4 meter vanaf de zoldervloer zeg maar. liefs
wat een leuke traktatie. Ik ben ook al aan de knutsel voor Stijn zijn traktatie. Thuis geven de we nichtjes en vriendjes een doosje met iets lekkers erin en er boven op een badeendje en voor de vriendjes van de opvang ben ik bezig met dikkie dikjes. Ik heb laatst in de aanbieding allemaal olvarit fruitpotjes gekocht en hier ga ik dikkie dikjes maken. Stijn is groot fan van deze oranje kater. Als ik klaar ben zal ik ook een foto plaatsen. Hieronder de 1e traktatie. Niet veel werk en is ook al klaar Welkom lizzy !!
Brenda: lekker op stap geweest dus!!! hahah, hier net zo! Wij zijn vannacht op stap geweest en ook brak nu Wat heerlijk zeg al die ruimte en licht. Nu nog een extra zoldertje erbovenop maken, kun je nog meer spullen kwijt! Mamajuf: jeetje wat een leuk idee met die badeendjes zeg, en jij gaat dus dikkie dikkies maken, klinkt ook erg leuk! Ben erg benieuwd! Lieke was vannacht dus uit logeren en wij gingen weer eens met de vrienden op stap. 1 keer in de zoveel tijd brengt iedereen de kinderen naar de oppas zodat we weer eens gezellig iets met z'n allen kunnen doen. De vrijgezellen onder ons vonden het ook wel weer eens leuk om met z'n allen weg te gaan. Dit houden we er dus ook lekker in. Vandaag alleen een brakke zondag, dat is weer iets minder. Bij Lieke zijn nog steeds geen tandjes door. Vind het echt zielig voor haar. Ze heeft er echt veel last van. Ik voel wel een hele dikke bult, maar ja zolang die niet door komt, blijft de pijn natuurlijk. Ze is de laatste tijd dus echt uit haar doen.
lexy, waar ben je geweest op stap dan? ik ben nog steeds brak hahahh.. word oud!! vandaag heel veel spierpijn, maaar waarvan hahah.. lag gisteren al om half 9 in bed! over drie weken op stap in eindhoven met vriendinnen, gaan we vrolijk verder.
Wij zijn hier in Hoogeveen op stap geweest. Was alweer even geleden dat ik om 4 uur in mijn bed lag. Ga er vanavond dus lekker op tijd in. Morgen weer een harde dag werken Jij hebt over 3 weken dus weer een stapweekendje! Nu eerst goed bijtanken zodat je er straks weer tegen aan kan! Hoop niet dat ik er morgen nog veel last van heb, haha.
Hey lieve meiden Ik zag 2 nieuwe dames, leuk gezellig! Welkom! Sorry dat ik ff wat afwezig ben. De pijn hier is niet te harden. Ben er erg verdrietig van. Hopelijk kan ik de komende 2 weken werken nog volhouden, maar ik heb er een hard hoofd in....morgen naar de verloskundige, dus het dan maar goed bespreken. Ben eigenlijk stiekem heel bang voor de dingen die ik ga horen.... Maar goed als klap op de vuurpijl van alle lichamelijke pijn is vanmorgen de papa van mijn beste dinnie overleden. We zaten er natuurlijk al een tijd op te wachten, maar toch is het een enorme klap. Het doet me nog meer dan ik gedacht had... Dit weekend wel een redelijk rustig weekend gehad. Wat in de babykamer omgekeutelt, gister uit eten geweest bij de wok in groningen en daarna heerlijk genoten van Guus Meeuwis! Was super! Verder niks gedaan. Oh ja bij mn vriendinnetje slingers opgehangen want zij heeft een zoontje gekregen. Zo leuk! Dit was de laatste, hierna ben ik aan de beurt bibber bibber hihi t gaat nu wel heel snel hoor! Hopelijk heb ik snel weer gezelligere berichtjes... knuf voor jullie
Goedemorgen meiden! Zijn de party-animals een beetje bijgekomen?! Oh lekker op stap: dat is echt een eeeeeeuwigheid geleden voor mij... De laatste keer was voor de zwangerschap van Zoë. Na dee zwangerschap wel eens een concertje gedaan of een wijntje aan de bar maar echt lekker op stap tot een uur of 4, nee dat niet. Ach, komt wel weer! @Brenda Nog gefeliciteerd met je meisje! Wanneer was het grote feest? Zoë is een echte dreumes aan het worden met praatjes voor tien (in haar eigen taaltje) en ze stapt inmiddels vrolijk en trots helemaal los door de kamer. Kleine meisjes worden heel snel groot! Ik kom trouwens van oorsprong uit de stad Groningen. Sinds mijn 14e woon ik in Roden. Tussendoor nog 4 jaar in Groningen gewoond om te studeren maar toen wou mijn vriend toch wel heeel graag terug naar het vertrouwde Roden. En nu wonen we hier alweer bijna 5 jaar met veel plezier! @Lexy Oh je arme meisje... Zoë was ook rond de tien maanden toen ze de eerste tandje kreeg! En vooral van de eerste twee heeft ze erg veel last gehad. Die daarop volgden gingen zonder problemen maar nu met de kiesjes heeft ze ook weer veel last. @Jip Waar heb je zo'n last van, als ik vragen mag? Je bent al een mooi eind op weg, prachtige buik hoor! Is dit je eerste kindje? Met hoeveel meiden kletsen jullie hier? Een stuk of vijf?
Hallo meiden, Jip: oh meis wat erg allemaal. Allereerst je eigen klachten! En of je daar nog niet genoeg aan hebt is de vader van je vriendin ook overleden! Bah allemaal zeg! Het zat er natuurlijk wel aan te komen, maar de klap zal er niet minder om zijn! Heel veel sterkte de komende tijd! Je hebt dus wel een lekker weekend gehad bij Guus Meeuwis! En wat tegenstijdig he... de vader van een vriendin overleden en een andere vriendin een zoontje gekregen... Mooi buikje heb je hoor!! is wel even anders dan die laatste foto van jou he Ach die heb je zo weer terug! Nog even volhouden meis! Knuf voor jou!!! Lisszy: haha ja hoor, ik ben in ieder geval wel bijgekomen! Wat lijkt me dat weer een mooie tijd om je kleintje door de kamer te zien lopen! Kan ook niet wachten tot het moment dat ik met mijn meisje kan communiceren. Lijkt me heerlijk! Ik hoop dat hetzelfde voor Lieke geldt. Nu nog even last en dan bij de volgende tandjes geen tot nauwelijks last. Zo lang ze nog niet doorkomen, zullen we dit nog wel even houden zo... :S We kletsen nu (met jou erbij) met 5 meiden idd. Het waren er eerst wel wat meer, maar veel zijn of afgehaakt of 1x gemeld en daarna hier niet weer gekeken. Misschien als het topic weer wat vaker bovenaan staat er nog meer bijkomen. Het is zo wel een leuk groepje, je kunt wel lekker met elkaar kletsen en je kent elkaar ook steeds beter. Een groter groepje mag natuurlijk altijd. Brenda en Jip: kennen jullie Ireen nog? Die kletste hier ook. Zij is bevallen van een jongen, Kian, zag ik op haar hyves! Zo de eerste dag zit er weer op. Vannacht weer vaak wakker geworden van Lieke. Vanmorgen om half 6 wilde ze niet meer slapen. Gelukkig ging Rene er met haar uit, maar van dat gehuil kon ik ook niet meer slapen. Helaas, vandaag kon ik namelijk bijna een uur langer liggen dan normaal.... zat er dus niet in. Vanavond maar lekker op tijd naar bed. Hopelijk een betere nacht voor de boeg!
heej meissies! hoe is het hier? ik heb echt een rotdag hoor... me wekker stond niet goed, dus verslapen..... en dat gebeurt me nooit!!! dus een slechte start van de dag, en kan nou niet zeggenm dat de rest van de dag zo geweldig was helaas... maarrrr.. nu op de bank lekker languit tv kijken, met een wijntje erbij (alsof ik nog niet genoeg alcohol heb gehad afgelopen dagen hahahah) jip,sterkte meid!! wat een narigheid. wel rustig aan doen hoor!! hoe was het bij de verloskundige? mooi buikje heb je hoor!! jee en al weer 34 wk zwanger! de tijd vliegt!! lisszy, nou bijgekomen hahah, ben nog steeds hees hahah... op me werk werd ik al uitgelachen. de klanten zullen wle gedacht hebben... wat heb ik nu weer aan de telefoon? bedankt voor je felicitatie!! 29 oktober was nora jarig. ik heb ook in groningen gestudeerd, vastgoed & makelaardij aan de hanze. gezellig een kletsende dreumes!! lexy, ik had het gezien dat irene is bevallen! een mooi jongejte zo te zien op de foto!! lieke nog steeds uit dr doen dus.. je kan wel een goede nachtrust gebruiken he.. ik duim voor een goede nacht voor je!! nou ik ga weer verder greys kijken