Meiden/moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lexy4, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hey lieve meiden

ff een onwijs egoberichtje....
    vanmiddag bij de vk geweest.
    Eerst lekker ff alles dr uit gegooid, het eerste idee, halve dagen werken tot mn verlof...
    daarna bloeddruk gemeten en toen was t duidelijk...niet meer werken...bah bah bah
    Mn buik was tijdens de controle ook erg gespannen en pijnlijk en alles bij elkaar leek het haar beter dat ik per direct zou stoppen.
    Dat had ik echt niet gedacht en wat vind ik het moeilijk!

Ik weet stiekem dat t beter is want ik heb echt zo enorm veel pijn....lief heeft meteen een rolstoel gehaald en hij had heel lief een verwenpakketje bij de tuinen gehaald voor in bad. Erg lief!

Nu nog 3x een paar uurtjes heen voor de overdracht en het laten opstarten van de invallers. En dan dus donderdag afscheid nemen van mn guppies...

Daarna ben ik dr vast weer veel meer en ga ik ook zeker op jullie reageren!

Liefs

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Jip
    Oh meis, wat een stap he? Om te stoppen met werken! Ik begrijp dat je juf bent? En dat je (ook) last heb van je bekken?
    Het is in ieder geval een goeie keuze, want het is namelijk de keuze voor je gezondheid en dat va nde kleine! Proberen om nu lekker te genieten.
    Ik heb gister ook besloten met mijn leidinggevende om halve dagen te gaan werken. Ik werk 3x9uur (wat regelematig 10 uur wordt excl reistijd) en dat valt erg zwaar. Ik heb bijna de hele zwangerschap last van hoofdpijn en vermoeidheid en daar zijn vorige week bekkenklachten bij gekomen. Dat was voor mij de druppel, mijn lichaam geeft duidelijk aan dat het teveel is. De vk zei vanmorgen dat ik overbelast ben. Ik heb natuurlijk kleine Zoë ook nog rondscharrelen en die is ook regelmatig wakker 's nachts. Dus dat breekt ook op. Ik hoop dat ik nu ook wat meer kan genieten door wat meer rust te pakken.
    Maar ik snap dat het zo raar voelt, stoppen met werken. Ik heb dat ook, ik vind mijn werk leuk en was het liefst tot 36 weken doorgegaan. Ik moet er even aan wennen om nu terug te gaan in uren..
    Sterkte meid!
    (oh, ik zie dat je ook al 34 weken bent! Je gaat dus nu met 6 weken zw.verlof ipv 4 weken?! Wat super dat je het toch zo lang hebt volgehouden! )

@Brenda
    Hahaha, jaja niks meer gewend! Maar de beste remedie is gewoon doordrinken, dus dat was een heel goed idee: wijntje op de bank! :D
    Ik heb Personeel en Arbeid gedaan (niet afgemaakt) aan de Hanze, daarna nog Frans in Leeuwarden. Ja, mooie tijd was dat! Ik woonde in het centrum en heb heerlijk van mijn studententijd genoten! ;)

Waar werk jij? Ook telefonisch klantencontact dus! Ik werk bij de DUO (voorheen IBG) en draai ook vaak telefoondiensten!

Met 5 meiden kletsen hier, kan ik prima bijhouden! :D
    Bij de maart-mama's ook een poging gedaan maar daar was het toen zo druk dat ik dr draad snel kwijt was! hahaha
    Ik kletste ook met meiden van van onze sprongenmonstertjes-topic, maar daarbij zijn we overgegaan op hyves, ook leuk!

Ik zal nog even wat over mezelf vertellen trouwens!
    Ik ben 27 (bijna 28), woon dus in Roden met Erwin en Zoë en onze beagle! Verder hebben we een druk jaar voor de boeg want naast het krijgen van nog een prachtige dochter, is het ook de bedoeling dat we eind 2011 gaan trouwen! (eindelijk na 10 jaar ;)). Dus allemaal mooie dingen in het verschiet!

Nou meiden, ik hoor mijn meisje ontwaken! Ik moet gaan!

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    jip, snap dat het moeilijk is, maar het is echt beter om te stoppen nu!! ik weet er alles van.. had er ook veel moeite mee hoor. Ik moest eigenlijk met 18 wk al stoppen, maar ook eigenwijs..

maar het is echt beter voor jezelf en je kindje!! nog een paar weekjes meis..

lisszy, ik werk voor rabobank connect als financieel assistent, ook wel assistent hypotheekadviseur genoemd. Meestal heb ik 1 dag in de week telefoondienst erbij, helaas was dat tijdens mijn brakke dagen hahah..

ik heb laatst nog een cursus medewerker personeelszaken gedaan. warom heb je je opleiding niety afgemaakt? vond je het niet leuk?

wanneer word je 28? ik ook bijna... 20 november word ik 28.

wat leuk volgend jaar trouwen!! al met voorbereidingen bezig?

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hallo meiden,

even snel een berichtje vanuit mijn werk...

Brenda: maaandag een rotdag gehad dus. Gelukkig is de dag weer voorbij :D En je moet maar zo denken, hebben de klanten even een leuke stem aan de telefoon gehad. Wat ze daar mee gedaan hebben moeten zij weten ;)

Lisszy: Ik heb ook op de hanze gestudeerd, HBO-Rechten :D
    Jij gaat nu dus ook halve dagen werken. Helemaal niet verkeerd. Probeer alle rust te pakken die je pakken kunt!
    Ik probeerde de decembermama's bij te houden, maar daar werd per dag wel iets van 20 pagina's volgeschreven. Vind een forum wel leuk, maar om nu alle vrije tijd te besteden aan teruglezen, heb ik niet zoveel zin in. Dus ik ben daar ook gestopt.
    Oh en wat heb je een heerlijk vooruitzicht zeg! Een 2e dochter erbij en ook nog trouwen! Geweldig hoor!!!

Jip: gaat dus allemaal toch niet zo lekker. Vanaf nu stoppen met werken! Je had het liever anders gezien, maar misschien is het een troost dat ik ook 6 weken voor tijd met verlof ging en ik ben er achteraf blij van! Het is allemaal voor de gezondheid van de kleine EN die van jezelf natuurlijk! Wat lief dat je van je mannetje een verwenpakket hebt gekregen. Je moet jezelf ook lekker gaan verwennen de komende dagen en proberen alle energie op te sparen!

Zo ben weer bijgelezen, pauze bijna voorbij. Ach het is toch geen weer om buiten te lopen. Lieke was vannacht weer een poosje wakker, maar dat komt door de honden van mijn moeder. Die lopen 's nachts namelijk continue over de kamer te paraderen... en aangezien mijn moeder laminaat heeft, hoor je dat erg goed :S Dus dat moet vanavond maar even anders! Zoals jullie wel begrijpen slaap ik met Lieke dus weer 2 nachten bij mijn moeder :D. Rene is donderdag vrij dus dan hoeft hij de nacht niet in. Hebben we tenminste wat aan onze vrijdag. Hij gaat donderdagavond wellicht wel naar FC Groningen, maar dan kunnen we tenminste samen eten.

Groetjes

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hallo,

hier zijn we weer na een paar dagen afwezigheid.....
    Phfff.... het waren drukke dagen.

Gisteren een retourtje leiden (een vriend van ons moest zijn scriptie verdedingen voor zijn artsendiploma. Leuk om mee te maken) en Stijn uitlogeren en ik vandaag een vrije dag dus even rustig de tijd om weer bij te lezen en te kletsen.

@ Lisszy wat leuk dat jullie in 2011 gaan trouwen. Onze plannen zijn ook om in 2011 te gaan trouwen. Wij zijn nu op zoek naar een leuke trouwlokatie... Best moeilijk. We hebben familie en vrienden overal in Nederland en willen graag alles op 1 leuke lokatie. Wanneer gaan jullie trouwen ?

@jip wat jammer dat je zo onverwacht moet stoppen. Maar neem lekker je rust en geniet van je kleine uk in je buik, Nog een paar weken en het genieten gaan nog meer beginnen.

En nu ga ik even verder lezen.....en daarna mijn Stijn weer ophalen van zijn logeerpartij

tot babbels

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden,

Mamajuf: een lekker retourtje gehad dus! Lijkt me inderdaad wel mooi om mee te maken. Ging het ook goed???
    Lekker dat je even een momentje voor jezelf had. Is wel eens weer lekker he!

Nou hier ten eerste een enorm drukke dag gehad op het werk. Verder ging ik Lieke ophalen van de creche, is haar hele middelvinger dik, warm, rood/paars! Ook zit ze onder de rode vlekken. Denk dus dat ik morgen voor het eerst de huisarts voor haar moet bellen. Hoop niet dat het allemaal ernstig is. Lieke had een week geleden (of langer al...) haar middelvinger gestoten op de creche. Er zat een sneetje. Dus daar heb ik af en toe wat vallen en stoten zalf op gesmeerd. Er kwam een korstje op dus ik dacht dat het wel goed zou komen. Maar nu is het dus toch nog misgegaan. Ik denk dat het echt enorm ontstoken is en wat er met die rode vlekken is.... ja daar moet de huisarts dan ook gelijk maar even naar kijken. Nu hopen dat we morgen wel bij hem terecht kunnen!

Verder nu weekend, dus kan weer lekker bijtanken!

7. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Nou wij zijn vandaag dus bij de huisarts geweest. Lieke haar vinger is helemaal ontstoken. Ze heeft er een antibioticakuur voor gekregen. De rode vlekken zijn of een allergische reactie in combinatie met schraalheid of alleen het laatste. Dus we moeten haar weer extra gaan insmeren. Als binnen een paar dagen de dikheid en roodheid van haar vinger niet minder is moeten we weer bellen.

Nu lekker tvoh kijken! Morgenavond mijn zus en zwager op visite en zondag op visite bij mijn neefje, wordt 1!

8. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    lexy, wat sneu voor lieke zeg!! och... een ontstoken vingertje, hopelijk werkt de kuur snel en is het zo over! heeft ze er ook echt last van? dat ze veel huilt?

hoe gaat het met de rest van de meiden?

hier gaat alles zn gangetje. hele week gewerkt, gisteren totaal geen zin, kon me echt niet concentreren, gelukkig een andere collega ook niet, dus we hebben maar zitten babbelen via de mail hahah..

vandaag heeft marc een extra zoldr gemaakt boven de dakkapel. dus nu heel veel opbergruimte! kan ik morgen alle dozen met kleding er alvast op gooien. nog ff gewinkeld in ons nieuwe winkelcentrum en we hebben een leuke auto gezien, een peugeot 407 SW, een zwarte. mijn leaseauto gaat namelijk straks weg als ik uit dienst ga, dus meoten we wel een andere hebben. deze stond in heerenveen te koop, maar 1 van de verkopers woont in assen, dus waarschijnlijk neemt hij dan de auto mee naar assen en kunnen we de auto thuis bekijken en proberen. wat een service he!!

nou vanavond lekker niks, wijntje erbij...

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hallo meiden,

hoe is het met iedereen?????

Brenda: een nieuwe auto gezien dus! Wat een service als hij de auto mee naar Assen neemt! Dat scheelt weer een ritje naar Leeuwarden! Peugeot 407 zijn wel mooie auto's!
    Met Lieke gaat het niet al te best. Vanmiddag was het echt heel heftig! Ze wilde geen brood eten, dus maar de fles gemaakt, die wilde ze wel hebben! Maar een minuut later lag 120cc er allemaal weer uit! Andere kleren aangetrokken en toen naar vrienden gegaan. Daar heeft ze vervolgens minimaal 240cc eruit gegooid! Oh wat erg om te zien. Heb haar nog nooit zoveel zien spugen. Ze zat bij Rene op schoot en die zat er helemaal onder! Net als de vloerbedekking van onze vrienden, echt zo erg en zielig voor Lieke. Vanmiddag een zetpil gegeven en toen heeft ze 3 uur geslapen. Nu ligt ze weer met een zetpil op bed. Vannacht heeft ze me ook al tot 2 uur bezig gehouden, dus ik hoop dat ze nu beter slaapt.
    Morgen als Lieke zich goed voelt op verjaardagsvisite bij mijn schoonzus. Mijn neefje wordt 1 jaar! Later op de dag moet FC Groningen voetballen dus dan komt een vriend kijken. Verder geen plannen. 4 december komt al dichtbij he ;) Hier is de fles wijn ook al open hoor :D
    Hoe is het met Nora? Lieke probeert ook langs de kasten en bank te lopen ;)

10. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hey ladies

ben ik ff snel
    t gaat allemaal niet zoals t gaan moet
    Ben onwijs moe en heb veel pijn
    lig dus veel in bed en op de bank.
    Eerst kon ik nog wel wat half zitten half liggen en dus laptoppen, maar dat wil de laatste dagen erg moeilijk. En liggend typen gaat toch niet zo handig hihi
    Ben nu net wakker dus dan gaat t nog wel....

Brenda wat leuk een nieuwe auto!!!! Helaas hier geen centjes voor eentje erbij, ik wil zooo graag een autootje voor straks, maar helaas!

Andere dames, sorry ik ga douchen. Moet zo bij mn mams op verjaardag. gelukkig alleen met mn broers, schoonzussen en de twins dus als t niet gaat ga ik ook daar gewoon ff liggen. Neem de rolstoel maar mee, ze gaan altijd wandelen en even naar buiten is niet zo gek denk ik

Tot later met hopelijk een vrolijker berichtje!

Oh ja...vrijdag de uitvaart gehad dus...was heel heftig, maar ook onwijs mooi. Daarna bij mn dinnie geweest die bevallen was, ze liggen in t ziekenhuis, want de kleine man drinkt niet zelfstandig. Ook niet echt fijn dus.
    S avonds vertelde mn paps dat ze de medicatie van mn opa opvoeren en geen eten en drinken meer toedienen. Conlcusie...ook dat duurt niet lang meer....niet echt handig hoor al die emo dingen als je zwanger bent hihi
    Voor opa is t beter hoor! Die weet toch niets meer en voor oma valt er dan hopelijk een hele zorg weg! Al zal ze kapot zijn van verdriet natuurlijk....
    We gaan zien hoe lang het duurt...

knuf
    Zo ff geklaagd hihi
    Mn verlof is begonnen en das misschien toch maar goed!!

Lexy wat een ellende met Lieke zeg! Zooooo zielig!!!! Hopelijk knapt ze snel op!
    Kan ze wel tegen dr kuur? Ik ging ook altijs spugen van antibiotica en kreeg daar vlekken van. Misschien dat dat t is? ik weet niet hoor, ik denk maar ff mee...aan de andere kant is spugen en zweten wel goed he, dan komen alle verkeerde stoffen er toch uit zeggen ze???

11. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    lexy, sneu is dat he als ze zoveel moeten spugen. toen nora dat een keer had, schrok ik ook zo. ze kijken dan ook zo hulpeloos... en je kan zo weinig voor ze doen dan. hoe is het nu?
    4 dec is het bijna!! joehoe!!:D

jip, jeetje meis, het is moeilijk volhouden zo he!! nog eventjes... en heb jij ook je wondertje in je armen. je zit al over de 35 weken!!

all, hier een vrij daggie.geen plannen, dus thuis een beetje rondhangen. nora heeft net 3 broodjes op!!:$ die had echt honger hahah.. ligt nu te snurken met dr bolle buikie;)

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi meiden!

Ben ik weer! Had ff geen tijd en puf om te reageren de laatste dagen... :)

@Brenda
    Ik vond bij nader inzien de opleiding Personeel en Arbeid toch niks voor mij, vandaar dat ik gestopt ben. Heb nu via mijn werk het eerste jaar van hbo Middle Managent gehaald. tweede jaar wil ik ook nog graag doen, maar er kwamen twee wondertjes tussendoor! ;) Dus dat komt vanzelf!
    Ik wordt 22 januari 28, dus opzich duurt het nog even, niet zo snel als bij jou!
    Het huwelijk... ja, weet je, mijn hoofd staat er nog niet zo naar. Ik ben meer bezig met de kleine meid in mijn buik en de babykamer die nog LANG NIET af is! Maar we moeten even een datum prikken, dan kunnen we daar naar toe leven. Ik denk dat het dan vanzelf komt.
    We denken al wel na over getuigen, ceremoniemeesters, trouwauto (Erwin dan... ;) ).

@Mamajuf
    Oh wat leuk dat jullie komend jaar ook gana trouwen!! Heeft hij je ook dit jaar gevraagd of jij hem? Erwin heeft mij van het zomer gevraagd op vakantie met de hele familie erbij na de doop van Zoë, zo romantisch!
    Wij denken erover om eind 2011 (sep/okt) te gaan trouwen. De kleinste meid is dan 7/8 maanden en is het wat beter te doen met voeden enzo. Maar maak me er al wel een beetje zorgen over hoe dat allemaal moet de hele dag met die kleine meiden!
    Heerlijk dat jullie even een dagje voor jezelf hebben gehad! Heerlijk hoor! In hetbegin had ik ook veel moeite om Zoë uit logeren gaat, nog steeds niet leuk maar kan er nu al meer van genieten!

@Lexy
    Hoe is het nu met Lieke? Jemig, wat reageerde ze heftig op de antibiotica! Is haar vingertje nu wel helemaal bijgetrokken? Niks is zo enorm zielig als een klein ziek ukje... Ik hoop dat het inmiddels wat beter met d'r gaat!
    Enne, ik ben nieuwsgierig.. :) Wat is er op 4 december?

@Jip
    Wat een narigheid allemaal, meid! En vooral als je zwanger bent, is het nog moeilijker te handelen! Heel veel sterkte...

Nou hier alles z'n gangetje. Vanmorgen gesprek met de bedrijfsarts over mijn halve dagen en vanmiddag voor het eerst fysio voor mijn bekken. Hopelijk helpt het! Mijn rust nemen doet gelukkig ook al veel. Maandag nog even extra bij de vk geweest, ik had namelijk vh weekend erg pijnlijke harde buik gehad en daarna voelde ik haar veel minder. Blijkt dat ze helemaal gedraait is en met d'r voetjes naar beneden ligt! Au! :( Maar goed, verder voel ik haar weer goed en de kans is heel groot dat ze nog wel weer omdraait voor de bevalling!
    Met Zoë gaat ook alles goed, we zijn vh weekend bij de Apekooi in Groningen geweest, een soort Ballorig, zo leuk!! Echt een aanrader als jullie meiden en Stijn natuurlijk straks kunnen lopen! Prachtig om te zien, werd er helemaal emo van :), mijn kleine meisje is echt geen baby meer maar ee nechte dreumes! :D

Nou, dat was weer een enorm verhaal, krijg je ervan als je zolang niet reageert, hahaha!

Fijne dag meiden!

Liefs

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hallo meiden,

Brenda: met Lieke gaat het weer de goede kant op. Ze zit nog wel aan de antibiotica en merk dat ook goed aan de luiers. Ook slaapt ze 's nachts weer erg slecht :S Denk ook wel dat het te maken heeft met een 2e tandje die door moet komen. De eerste is in ieder geval door :D
    Ik heb mijn broertje nog even gevraagd om taxi te spelen en dat vond hij geen probleem :D Dus ik ga met de trein naar Assen, wordt daar opgehaald, naar jou gebracht en dan later weer opgehaald. Kan niet beter toch?
    Jeetje die Nora!!!! 3 BROODJES??? :$ hahah, Lieke heeft momenteel weer geen trek in brood! Lekkere eter die Nora dus :D

Lisszy: hahha Erwin is dus al druk bezig met de trouwauto :D Jij nog druk met het wondertje in je buik. Ach het trouwen komt vanzelf :D
    4 december gaan Brenda en ik bij haar thuis wijntjes drinken :D We hebben elkaar hier leren kennen en al een keer een meeting bij mij thuis gehad. Dat klikte goed, dus nu gaan we ons bezatten hahaha ;)
    Het vingertje van Lieke is al wel aan het bijtrekken, alleen vind ik nog wel dat die er anders uit ziet. En uitgerekend dat vingertje kreeg ze vandaag tussen de keukenla..... dus dat ging weer lekker bloeden allemaal :S
    Je hebt dus fysio nu voor je bekken. Kan nooit verkeerd zijn! Nu hopen dat je er ook veel van kan genieten!
    De kleine is dus afgelopen weekend lekker aan het draaien geweest! Nu hopen dat ze nog wel weer een keer terug draait! Ach je hebt nog wel even de tijd ;) Met de voetjes naar beneden lijkt me ook niet echt prettig! Wel fijn dat je haar wel weer goed voelt!
    Apekooi is dus een echte aanrader! Hou het in gedachten voor als Lieke straks kan lopen! Kan me wel voorstellen dat je daar wel even emotioneel van kan worden. Gaat ook allemaal zo snel. Duurt niet lang meer en dan kletsen ze straks de oren van je kop af, haha.

Nou hier gaat het ook allemaal goed. Maandag krijgen we weer een kijker!!!! Hopelijk komt daar wat uit! Rene moet dus nog even flink bezig met de douche! Tja en uitgerekend nu is hij al 2 dagen ziek. Ja jammer dan... had hij de douche maar 4 weken eerder af moeten maken :D Dus dit weekend staat in het teken van het huis opknappen/schoonmaken.
    Verder geen bijzonderheden hier.

Liefs Alexandra

14. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    heej meiden!

leven we nog? hahah;)
    hier ook erg druk gehad, jullie vast en zeker ook!!

nodig weer tijd voor een berichie...

rest van weekend weer druk... morgen naar eindhoven met 4 vriendinnen, shoppen, stappen, hotelletje en zondag weer terug. dus een hoop gezelligheid!!:D

hoe is het met jullie allemaal?

liefs

15. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hey ladies!

hier nu idd veel drukte

papa van mn dinnie is dus overleden en inmiddels begraven...
    Een week later overleed mijn opa, hij was ziek maar dit was wel erg onverwachts....dus even weer een erg verdrietige week
    Jeroen en ik zijn net een midweekje weggeweest...heeerlijk!
    En nu gaan we wachten op de baby
    haha das onzin hoor! we hebben nog wel ff gelukkig.
    Het komt nu wel erg dichtbij!
    Ik zal proberen hier weer wat meer mee te lezen en te schrijven

Knuf

16. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    jip, gecondoleerd met het verlies!! een zware tijd dus... snap dat het dan erg druk is, en verdrietig.. veel sterkte ermee!!

en de zwangerschap schiet al op zie ik!! ik was toen al bevalllen... kan snel gaan allemaal!! maar dat gaat vast en zeker goed komen!! hoe gaat het lichamelijk met je?
    xxx

17. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Thanx lief van je!
    Vooral dinsdag bij de begrafenis was t erg emo idd.
    Het overlijden...tja...hij was bijna 85 dus t hoort er wat bij he...maar t ging nu wel heel snel.

Lichamelijk gaat t wel redelijk. Veel onrust in mn buik maar volgens mij is dat vooral de beeb die gewoon steeds groter wordt en wat ik dus steeds meer voel, maar t kunnen ook wat lichte voorweeen zijn. Ik weet t verschil niet zo goed haha
    Bekken is nog waardeloos, maar ik ben luxe rondgereden door mn lieverd deze week dus konden we toch nog wat doen. Ik wil hier in Assen echt niet die stoel in....denk dat iedereen naar me kijkt...
    daar geen moeite mee gelukkig.
    Ik zal morgen ff bijlezen van jullie
    Nu lekker tvoh kijken!

18. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Jip: gecondoleerd met het verlies! Wat een heftige tijd voor jou zeg! Heel veel sterkte! Ik lees dat je wel lekker een midweekje weggeweest bent. Daar was je vast en zeker ook erg aan toe. Goed dat je je daar hebt laten rondrijden. Zou je toch ook in Assen moeten doen, maar snap dat dat lastiger is omdat je er natuurlijk veel mensen kent. Nog even volhouden en dan ben je zo van die bekkenproblemen af! Brenda was nu dus al bevallen, ik liep nog wel even door... haha. Kan dus alle kanten op!
    Ik hoop dat je de laatste dagen/weken een beetje tot rust kunt komen en energie kunt sparen voor de bevalling.

Brenda: hoe was je stapavond in Eindhoven?

Hier eigenlijk geen bijzonderheden. Vandaag weer lekker gewerkt en het weekend even onder de zonnebank geweest, naar Ikea en het fotoalbum van Lieke bijgewerkt. Het gaat hier allemaal goed verder!

19. Netjuh

Netjuh Nieuw lid

22 jan 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een 24 jarige mama uit Drenthe
    Gemeente emmen om precies te zijn
    heb een prachtige dochter van inmiddels 3 maanden

20. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Wat leuk Netjuh!
    Welkom!

Hier alles nog rustig hoor dames! Denk dat t nog wel ff duurt maar ja wie zal het zeggen he hihi
    Ik doe weinig in mn verlof en toch kom ik te weinig kletsen hier das niet zo lief he van me!
    Lexy leuk ikea!!! Ik wil ook!
    Heb nog steeds geen wieg maar volgens mij verkopen ze die daar ook niet....

Deel Deze Pagina