Meiden/moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lexy4, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Netjuh: gezellig dat je je hier ook komt melden! Kers verse moeder van een dochter van 3 maanden dus. Heb je je nieuwe ritme al een beetje gevonden?

Jip: volgens mij verkopen ze idd geen wieg bij Ikea. Wat heb je een super mooie buikfoto gemaakt! Mooie buik heb je ook hoor!

Morgen gaan we met Lieke naar het CB. Ben benieuwd hoeveel ze nu weer gegroeid is! Moet morgenochtend ook de ha bellen. Volgens mij heeft ze op haar schaamlipjes een schimmelinfectie.. :S Verder gaat hier alles goed. Weekend is begonnen! Lekker volgepland. Morgen naar een zwangere vriendin in Groningen, zaterdag naar Brenda (wijnavondje) en zondag sinterklaas vieren! Vieren jullie het ook nog?

2. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Ooooh wat een leuk weekend meis!

Ik heb inmiddels een wieg besteld op internet! Was gewoon 90e goedkoper dan normaal en dan heb ik een nieuwe, geen gedoe met 2e hands, katten, honden, roken, enz.
    Hopelijk is ie dr woensdag, dan wil ik daarna wel bevallen hihi

ja mooie buikfoto he....ik heb een site waar er nog meer op staan
    www.onseerstewolffje.babysite.nl
    en er komen er nog veeeel meer hihi

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    vrees dat ik te weinig tijd heb om actief hier mee te schrijven, maar heb wel een vraagje aan de drentse mama's!
    weet er iemand een leuke flexibele oppasmoeder/oma in het altijd leuke Assuh voor mijn 2 binkies (2,5 en4jr)? de oudste zal regelmatig naar/van school gehaald moeten worden in Marsdijk.

ik studeer en helaas is onze vaste oppas plotseling weggevallen. we zoeken dus een nieuwe oppas maar dat blijkt regulier echt niet te doen door mijn onregelmatige uren en het feit dat binkie van 4 regelmatig van/naar school gebracht zal moeten worden.
    zoek dus eigenlijk een leuke oppasmoeder/oma die het gewoon leuk vind om erbij te doen. uren zijn wisselend, in een rustige week 5 uur, in praktijkweken (paar x per jaar) 25 uur, en alles er tussenin. Ik ben alle schoolvakanties vrij, dus als je zelf schoolgaande kinderen hebt, dan heb je in de vakanties alle tijd voor je kids.
    zoek een oppas voor langere tijd, liefst 1,5jaar (en evt. daarna naschoolse opvang voor beide kids indien de oppas dit leuk vind). de vorige oppas kan het oppassen helaas niet meer oppakken in de toekomst:(

4. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hallo allemaal,
    hier weer eens een berichtje van mij. Phfff.... de afgelopen periode was heel druk en weinig tijd om even te babbelen hier. Maar alles gaat goed. Onze kleine uk is bijna 1 !! Phfff.... wat gaan zo'n 1e jaar toch snel voorbij. Vorig jaar rond deze tijd liep in met een dikke buik door de sneeuw en te wachten totdat onze uk zou komen. Maar juffrouw ooievaar had een beetje vertraging door de sneeuw en kwam onze uk 6 dagen later bezorgen na de afgesproken data.
    De kadootjes zijn inmiddels gekocht net als de slingers en ballonen. De uitnodigingskaartjes zijn gemaakt gepost.
    Hoe gaat het met jullie ? Gaan jullie nog op pad met dit winterse weer ?
    Stijn is voor de 1e keer op de slee geweest. Het was wel even wennen. Hij vond het een beetje eng maar ook wel leuk.

Zo voor nu stop ik weer even. Ga even de berichtjes van de afgelopen periode lezen.

tot snel en anders fijne feestdagen !!

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hallo allemaal... het is hier nu al een tijdje een beetje stilletjes. Jammer...
    Ik had helaas zelf ook niet veel tijd om het forum te bezoeken.

Voor iedereen de warmste wensen voor 2011 !!!

En tot babbels...

6. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    hey ladies...

sorry voor mijn afwezigheid

maar ik ben inmiddels een week geleden bevallen van een prachtig meisje! Ze heet yara en doet het super! Binnenkort meer!

Liefs

7. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Hoi Jip,
    gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Yara !!
    Mooie naam. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.
    Heel veel liefde en geluk en gezondheid samen.
    groetjes mamajuf.

8. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden kan ik hier ook meekletsen?

Ik ben Lisette net 23 jaar en bijna uitgerekend van mijn eerste eigen kindje. Ik heb een stiefzoontje van 4 die vanaf deze week half om half bij ons is. De afgelopen maanden was hij fulltime bij ons :D. Ik woon in Assen en ben gelukkig getrouwd. :)

9. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    Hallo, ook ik kom uit drenthe en ben 4 weekjes zwanger. Heb gisteren getest op mijn nod, en dus posi!!!!

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi meiden, een snelle reactie van hier, want mijn dochter moet nodig in bad en bedje!
    Jip: gefeliciteerd met jullie dochter! Wat goed nieuws! En idd, mooie naam, Yara!
    Lekker genieten van elkaar!

Renate en Lisette
    Welkom meiden!! Het is hier niet heel druk momenteel, maar dat komt missch wel weer nu!

Liefs Lisszy

11. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    @lisszy zie ik inderdaad. zit ook bij de september mama's maar daar gaat het sosm zo snel dat je het niet bij kan houden. Dus dan is een beetje rustig ook niet zo heel erg. Hoe gaat het met je zwangerschap? nog maar een aantal weekjes zie ik, spannend hoor.

@jip27 gefeliciteerd met je dochtertje. Geniet lekker van de kraamtijd. Gaat altijd zo snel weer voorbij.

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hey ladies

thanx voor jullie felicitaties!
    De eerste kraamweken gingen idd erg snel voorbij, maar we genieten volop. Mijn vriend is helaas weer aan het werk dus het 'gewone' leventje is alweer een weekje begonnen helaas.
    Gelukkig doet Yara het super en laat ze ons s nachts al lekker lang slapen. We hebben dus niets te klagen. Het is echt een makkelijk meisje en natuurlijk zijn we apetrots. Leuk dat er hier weer gekwebbelt wordt!

13. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    Snap echt dat jullie nu apetrots zijn op jullie meisje. En goed ook dat ze nu al door slaapt. Jullie kunnen je slaap ook wel even gebruiken nu denk ik. Geniet lekker van jullie meisje want voor je het weet zijn ze alweer groot. Mijn zoontje is nu alweer 2,5 en die tijd is echt zo snel gegaan. eerst zijn ze zo klein en nu loopt hij al door het huis als een echt mannetje en praat de hele dag door, echt zo leuk...!!

14. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    oooh ja daar wil ik echt nog niet aan denken hoor, lopen pfff
    nee laat haar maar lekker klein zijn nog!
    Ja we kunnen steeds zeker 6 uur slapen en ook al 2 keer 8 en 9 uur dus wij klagen niet!
    Nu ook maar snel ons bed in!
    Jij gefeli met je zwangerschap, spannend een 2e lijkt me!

15. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    Dankjewel, is inderdaad ook wel weer spannend hoor een tweede. MOet de aandacht verdeelt worden he, maar gaat o vast goed komen. Haha snap dat je nog even niet moet denken aan lopen inderdaad! eerst nog even lekker genieten als ze klein zijn he. Gelukkig voor jullie dat ze al best snel doorslaapt, heb je in die periode ook wel even nodig dan weer he.

en welstrusten!!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    even topic naar boven gehaald en wil kijken of ik meer mee kan klesten

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik woon in Gasselternijveen en ben dit jaar 17 jaar gelukkig getrouwd helaas nog geen kindje

Deel Deze Pagina