Sabine: Lieke zit er ook telkens onder. Zielig is dat he! We hebben nu een hor gekocht, maar die hangt nog niet.... Heb ook al allemaal dingen in huis gehaald om mee te nemen op vakantie tegen de muggen. Hopelijk helpt dat een beetje. Zijn jullie al op vakantie geweest? Wij gaan volgende week maandag 2 weken naar Italië (Gardameer). We hebben er helemaal zin in! Ben benieuwd hoe dat met Lieke gaat. We rijden maandag tegen een uurtje of 19:00 weg. Zal een behoorlijke rit worden. Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur dus die is lange afstanden rijden wel gewend. Ben benieuwd hoe het mij af gaat.
Hier is mijn dochter de pineut... Ze heeft al een klamboe rond haar bed en we hebben van die speciale dingetjes voor in het stopcontact, maar tot op heden zijn het allemaal muggenbulten... Arm kind... We hebben dit jaar speciaal al geen zwembad achter het huis staan, want daar komen de muggen ook op af... Maar ja... de buren natuurlijk wel.... zucht...
@ lexy ja bij een kind lijken die muggen bultjes ook veel groter als bij ons ik ga ook even een klamboe kopen om het ergste te voor komen dan maar wij gaan dit jaar niet op vakantie helaas wat heerlijk dat jullie 2 week naar italie gaat dat word inderdaad een hele lange rit hoe lang is het ongeveer rijden ?
lexy, leuk dat jullie naar assen komen!!hahah... welke wijk? of nog nisk op het oog? leuke foto van jullie meissie!! all, hier helemaal nog geenlast gehad van muggen, niks kunnen ontdekken in ieder geval. Klamboe is hie al een tijd weg want die trekt madam steeds om haar heen, dus dat werd gevaarlijk.
Brenda: nora ook een mooi meisje!! Leuke kleertjes ook! Ik kom zelf uit pittelo (inmiddels al 18 jaar geleden), ben daarna naar marsdijk verhuisd. Wij zitten erover te denken om naar marsdijk of peelo te gaan (ligt er wel een beetje aan waar in peelo). In welke wijk woon jij? Mijn moeder en zus wonen in marsdijk. Ben daar morgen ook. Mijn vriend en ik vieren bij mijn moeder onze verjaardagen, aangezien wij geen tuin hebben, het mooi weer wordt en er allemaal kinderen komen! Wel zo leuk dus. Sabine: het zal zo ongeveer 16 uur worden denk ik met pauzes... Geen idee hoe het uiteindelijk zal lopen, maar dat zien we wel. Genoeg tijd om daar in de zon uit te rusten!
leuke foto van sievert!! lekker in zn nakie hahah lexy, wij wonen in kloosterveen. dus morgen gezellig in assen! leuk wij krijgen morgen buurtjes op visite, zij is 37 wk zwanger, dus nora krijgt er binnenkort een vriendinnetje bij in de straat. irene, welkom! welke wijk van assen woon jij? wordt dit je eerste kindje? gaat alles goed?
Voel me meteen heel welkom hier dank jullie wel. Ik woon in Marsdijk. Dit wordt ons eerste kindje, dus het is allemaal heel spannend. Maar vanaf volgende week beginnen we met de cursus Samen Bevallen, dus dan weten we iets beter wat we allemaal kunnen verwachten. Het gaat allemaal wel goed, helaas wel last van mijn bekken. Dat is erg vervelend. Maar nu ik niet meer fiets is het wat beter vol te houden. Anders had ik er 's nachts namelijk meer last van. Oh en ik heb last van brandend maagzuur sinds deze week, heel irritant. Merk wel dat de zwaardere periode nu begint. Ben ook sneller moe. Maar goed, het hoort er allemaal bij, met de baby gaat het goed en de kleine ligt voor op groei. Jullie hebben allemaal al kindjes zo te zien of niet?
sabine, ok bijna in zn nakie, die hitte is niet fijn voor die kleintjes he! irene, vervelend dat je wel wat kwaaltjes hebt, maar wel fijn dat de baby het super doet! weet je ook of het een jongen of meisje wordt?
brenda1122; nee we weten niet wat het wordt. Mijn man wilde het perse niet weten, dat vond hij juist spannend. En op zich ben ik nu wel blij dat we het niet weten. En het maakt me natuurlijk ook niets uit, het is afgezaagd, als het maar gezond is. Dus we moeten nog ongeveer 11 weekjes wachten. Begin nu wel steeds nieuwsgieriger te worden hoor. oh noami33, een tweeling. Pff en ik maar klagen over mijn kwaaltjes. Terwijl jij het nog wel veel zwaarder moet hebben. Hebben jullie trouwens ook last van opgezwollen voeten, die van mij zien er echt niet uit, haha. Ik kan niet meer zonder mijn birckenstocks. Ik denk dat ik daar nog wel de hele maand oktober op loop, weer of geen weer. hihi.