ik vind het wel leuk dat er weer een drentse topic is. vond het al jammer dat de oude gesloten was! maar ja er werd daar ook niet meer gereageerd... waar gaan jullie altdij zwemmen met de kids? wij gaan de laatste tijd vaak naar veendam, vind het daar erg leuk voor de kleintjes.
ik ga nog nergens zwemmen heb maar 1 kindje die is 5 maand en dat vind ik nog eng om mee te zwemmen zo te zien ben ik nog de jongye hier
nou ik heb hem hier thuis ook in een zwembadje gehad en dat was een drama hij schreeuwd alles bij elkaar ik ben bang als ik ga zwemmen dat ik hem laat vallen ofzow hij wil zelf ook niet meer in zijn badje wil alleen onder de douche
ohhh das wel heel jammer sabine, misschien als ie zelfstandig kan zitten dat hij dan wel in een badje wil? ik zet mijn dochter ook wel eens in de wasbak van het aanrecht
ja vind het zelf ook heel jammer had een mooi badje voor hem maar hij wil er niet in hoop alss ie zelf kan zitten dat ie er dan wel in wil en dan kan ik ook met hem gaan zwemmen . heb het ook wel eens in de was bak gedaan nou voor dat ie erin zat begon ie al te gieren
Sievert: lekker mannetje hoor!! Irene: welkom hier!!! Gelukkig gaat alles goed. Brandend maagzuur... ja erg vervelend!! Kussen wat hoger leggen. Op het einde zat ik bijna in bed Lieke is mijn eerste kindje, ze is 8 maanden oud. Brenda: jij woont dus in Kloosterveen. Bevalt dat? Wel leuk dat er binnenkort een vriedje voor Nora bij komt! Vond het ook jammer dat het andere topic niet liep en dus gesloten was! Was er zelf ook wel een beetje schuldig aan dat ik niet reageerde. Merk nu wel heel erg dat ik het leuk vind om met meiden/moeders in contact te komen die in dezelfde omgeving wonen. Als het echt een leuk cluppie hier gaat worden kunnen onze kinderen er ook wat aan hebben toch? Misschien ontstaan er wel hele leuke contacten! Heel erg misschien, maar heb met Lieke nog nooit gezwommen... Sabine: ikke 25 maar woensdag 26, staat ook al op 1 van de eerdere blz, Naomi: kan me voorstellen dat het een stuk zwaarder is! Weet je ook al wat het wordt? Cacharel: ziet er tot nu toe nog wel naar uit Zo ik heb net even wat foto's geplaatst van kleertjes in het te koop topic, maat 62, voor de nieuwsgierigen. Zijn jullie getrouwd, geregistreerd partner of samenwonend? Ik ben samenwonend. Mijn vriend is een echte voetballiefhebber. Hij zit momenteel in het stadion van FC Groningen. Heeft hij een seizoenskaart van.
sabine, vervelend dat hij er dan zo bang voor is of gewoon niet wil. maar onder de douche vindt hij dus wel prima? hopelijk verandert het als hij ouder wordt.. lexy, ja bevalt super goed! hele leuke buurt, allemaal jonge mensen en veel kindertjes. gezellige boel hier vind ik! lijkt mij ook leuk om er leuke contacten aan over te houden, ik woon nu bijna 4 jaar in assen, maar vrienden en fam wonen ver weg en werk ook ergens anders, dus dan is het wel leuk om meer mensen te leren kennen in je eigen omgeving.
Ik ben getrouwd sinds 12 september 2008. Lexy4; dan kunnen jouw vriend en mijn man wel praten. Mijn man is sportverslaggever/ presentator bij RTV Noord. En doet elke wedstrijd live verslag bij FC Groningen.
Ik ben 32. We zijn al 16 jaar samen maar niet getrouwd. Ik heb met Julia op baby zwemles gezeten in Borger ERRUG leuk! Ik kan het aanraden. We waren vanavond in Hoogeveen bij mijn zus. We hoopten dat Julia in het campingbedje wilde slapen....maar helaas.:x Naomi33: een tweeling WOW! Mijn schoonzus is ook zwanger van een tweeling. Is dat een foto van jou buik? Mooi hoor! sabinelovesven: Ik ken de naam Sievert niet. Hoe zijn jullie erop gekomen?
Wij hebben een klamboe om haar ledikant. De stof strak onder de poten zodat wanneer ze eraan trekt de stof niet om haar nekje kan trekken! Bij ons werkt het super.
Brenda: nou wie weet wordt het bij ons ook nog wel kloosterveen. Woon je voor of achterin? Naomi: wat leuk!!! Vind dat altijd zo speciaal als je een tweeling krijgt en dan ook nog eens een jongen en een meisje! Namen al helemaal klaar? Irene: heb ik je man dan net nog horen praten??? Had Groningen opstaan namelijk. Tja iedereen die interesse heeft in FC Groningen daar kan hij wel mee praten! DDS: net bij je zus geweest in Hoogeveen!! Bij mij in de buurt dus! Welke wijk woont je zus? Wij Wolfsbos, vlak bij Krakeel. Sievert: naam ken ik ook niet, ben ook wel benieuwd hoe jullie erop gekomen zijn! Zo heb net een taart gemaakt, afgewassen en moet nu nog buikspieroefeningen doen, BAH. Ga ik gelijk even doen, kom hier zo nog even kijken!
dds, is borger leuk zwembad? veel te doen voor kleintjes? lexy, wij hebben een koopwoning in de moerbeistraat, dus achterin denk ik, er zijn al zoveel woningen bijgekomen, dus inmiddels wonen we in het midden hahah.. we wonen dus heel dichtbij toekomstig winkelcentrum