Dat denk ik wel Lexy, maar ze doen meestal met z'n tweetjes verslag. Er is meestal ook een man met een best wel Gronings accent bij, dat is hem dus niet. Maar ik luister erg weinig, moet ik bekennen. Kijken jullie ook op maandagavond, en buiten de vakanties om op donderdagavond, naar de sport op TV Noord? Want dat presenteert hij.
Brenda: ah dichtbij kloosterveste dus. Denk dat dat inmiddels ook wel midden is geworden Zo de buikspieroefeningen zitten er weer op. Tja je moet er toch wat voor over hebben om weer in je bikini's te passen. Al ben ik bang dat ik aan sommige dingen niks meer kan veranderen... heb meer heupen gekregen na de bevalling. Mijn broeken pas ik dus ook niet! Hoop dat de broekjes van de bikini's nog wel passen! Ben nu ook wel erg benieuwd naar het zwembad in Borger! Is het een beetje betaalbaar?
Die droom heb ik al opgegeven Ik ben van 50 kilo voor mijn 1e naar op een gegeven moment 72 kilo gegaan... Nu weeg ik nog 65.5 kg en ik wil weer terug naar 57 kilo.
Irene: nee dat kijken we dan net niet.... Ben allang blij dat er niet meer bij komt. Met eredivisie live ben je gewoon de pineut! Alle wedstrijden worden hier gekeken en dan komt daar ook nog eens Voetbal International bij! Dat vind ik wel meer dan genoeg Wel grappig dat jouw man dus ook met FC Groningen bezig is en dat ik hem dus onbewust hoor praten, haha!
Cacharel: ik woog 60 en zit nu op 63,5. Moet zeggen dat ik een drama van een herstel gehad heb na de bevalling, maar mijn buik was wel bijna zo goed als weg! Dat was dan ook mijn enige meevaller! Geven jullie/ hebben jullie borst of flesvoeding gegeven? Lieke krijgt flesvoeding.
Lexy4: Ik ben niet bekent in Hoogeveen. We komen Hoogeveen altijd aan de kant van Tiendeveen binnen. Rijden voor Autodroom langs. Slaan links af, 2 rotondes rechtdoor. Nieuwbouw vrij modern? Buikspieroefeningen???? Knap hoor! Die doe ik al lang niet meer. Ik heb ze trouw elke avond gedaan, totdat we kindjes wilden. Het leek me niet goed voor de innesteling.
Leuk dat je dan toch luistert. Haha, als mijn man hier niet is heb ik geen sport aan. Maar er is werkelijk altijd sport te vinden hoor, vreselijk! Wij hebben geen eredivise live, kan hij op zijn werk al kijken. Maar dan nog, er is elke avond wel iets op tv. Idd voetbal international of studio voetbal/sport. En anders is er altijd nog wel Eurosport. Maar goed, in ons geval verdienen we er geld mee, dus ik kan ermee leven. Ik ga slapen hoor dames, ben kapot. Welterusten!!
brenda1122:Het zwembad is oke, het gaat erom dat de zwemjuf je technieken/ spelletjes leert. Ook leuk voor de sociale contacten.
ik heb borstvoeding geprobeerd, maar omdat nora met 36 weken is gekomen, kwam het niet opgang, dus flesvoedin. maar dat gaat ook prima! hier zijn de kilo's er inmiddels ook wel af, dankzij dr frank hihi... ik was 10 kilo aangekomen door vruchtbaarheidsbehandelingen om zwanger te worden, had het er wel voor over, maar ben blij dat het er weer af is
Ik vond het vrij prijzig. Ik dacht 40 a 45 euro voor 10 lessen. Je kunt donderdag of vrijdag heen. Ik ga niet meer omdat mijn uren veranderd zijn. Ik werk in het basisonderwijs, vorig schooljaar aan het begin van de week waardoor ik lekker met Julia kon zwemmen. Nu werk ik aan het eind van de week.
dds: ah dat is in de buurt van Krakeel, als ik dit zo lees. Dat is dus vlak bij mij Irene: ohw ik heb Groningen 'leren' kijken, haha. Nu weet ik tenminste dat hij in een goede stemming thuis komt Slaap lekker!! Brenda: dr. Frank??? Vertel....! Jij bent dus niet gemakkelijk zwanger geworden? Hoe lang heeft het in totaal geduurd?
ik ben al mijn kilo's kwijt, maar vind mijn buik niet zo strak meer. Ik geef nog steeds met plezier bv. Mijn target was 6 maanden, maar ik kan niet stoppen, ik vind het echt knus en gezellig. Cacharelnoa: Knap hoor dat je zoveel bent afgevallen. Ik hoop dat het je lukt. Zo niet 65 kg. is ook een prima gewicht. Breanda1122: Welke vruchtbaarheidsbehandeling heb je gehad? Ik ga mijn hond uitlaten en kom zo weg.
lexy, ken je dr frank dieet niet? of wil je weten hoe het is gegaan haha... kon idd niet zomaar zwanger worden, nadat ik gestopt was met de pil kwam mijn menstruatie niet meer op gang, dus geen eisprong en dus niet zwanger worden... dus toen aan de hormonen e.d. totaal 4 mnd geduurd, dus niet erg lang gelukkig, maar was wel blij dat het gelukt was want door die hormonen was ik echt neit meer mezelf... en zoveel kwaaltjes, bah...
dds: mijn buik is ook lang zo stevig meer hoor! Denk ook niet dat dat ooit weer terug komt. Jij geeft dus nog bv. Je hoort dat meer he dat moeders niet willen stoppen omdat het zo knus en gezellig is. Brenda: ken het niet, dus weet ook niet hoe het gaat , iws dat raar?? hahha. Gelukkig duurde het niet lang voor je zwanger werd. Ik heb er zonder hormonen 2 maanden langer over gedaan.
brenda1122: Dan hebben we nog meer met elkaar gemeen Ik ook oi. Ik lees dat jij maar 4 maanden hormonen heb moeten spuiten, ik meer dan 2 jaar. Mijn menstruatie kwam ook niet op gang. Eerst kregen we clomid-tabletten, dezen werkten bij mij niet. Toen puregon-injecties, weer reageerde mijn lichaam hier niet op, toen menopur met pregnyl. Na een jaar "spuiten", hebben we 4 iui's gehad. 1ste keer gelijk zwanger, maar helaas een miskraam, de 4de keer ook zwanger en utrogestan bolletjes moeten nemen tot de 12 week... pffff genoeg hormonen gehad Bah!!! Gelukkig werd ik er niet dik van. Ik stop ermee voor vanavond. Meiden...klets gezellig door.....tot morgen!
dds: jeetje heftig zeg!!! Wat heb jij lang op je wondertje moeten wachten zeg!! Gelukkig uiteindelijk toch gelukt, nu lekker van gaan genieten! Slaap lekker!
Ik ga er ook een einde aan breien. Ben best wel moe eigenlijk. Drink nog even een glaasje met mijn mannetje en dan snel naar bed. Morgen een drukke dag (2 verjaardagen vieren). Weltrusten allemaal! Kom morgenochtend hier nog wel even kijken!
goedemorgen dames Wat een gklets gisteravond gezellig hoor,ben blij dat er weer een topic is. Hier een drukke dag.Eerst op verjaardag en dan vanmiddag even naar het werk onze roosters bekijken.Zou eerst januari worden gestart met een nieuw rooster maar nu 4 oktober al.En sommige collega's zitten met oppas ed.Misschien dat er dagen geruild kunnen worden. Fijne dag all
Goede morgen!! Zo ik mocht vandaag iets langer blijven liggen, jaja tot 8 uur! Vriend deed de eerste fles maar kwam vervolgens op de slaapkamer om te vertellen dat hij Lieke niet tot 9 uur wakker kon houden.... Dus toen ben ik er maar uitgegaan. Uiteindelijk dus wel gelukt met haar. Ze gaat altijd na 9 weer naar bed. Maar ja toen was ik dus klaar wakker! Heb al gedouched. Ga zo de tas inpakken en alle spullen voor de visite bij elkaar pakken die mee moeten. Als Lieke dan straks weer wakker wordt kunnen we naar mijn moeder rijden. Hoop dat het zonnetje nog wel wat meer gaat schijnen vandaag! Groetjes!