Fijne dag vandaag! Ik hoop inderdaad ook dat het zonnetje zich vandaag nog even lekker laat zien. Ik heb weinig plannen vandaag, dat wil zeggen, spannende plannen. Ik moet vandaag even wat in huis doen. Hoort er ook bij.
goedemorgen meiden lexy, is niet raar hoor, maar er zijn tegenwoordig zoveel mensen die dit doen of kennen, dus vandaar... het is een koolhydraatarm dieet, wat bij mij erg goed heeft gewerkt. dds, 2 jaar is wel lang idd!! gelukkig is het helemaal goedgekomen. Ikheb ook eerste clomid gehad, maar zelfs de max dosis werkte niet goed, maar alle heftige bijwerkingen had ikwel, dus van de gyn moest ik toen puregon proberen. 1e ronde overstimulatie, 2e ronde is het gelukt! ze zaten nog te twijfelen of we die ronde af mochten maken, want had 3 eitjes die op springen stonden, maar mocht toch wel. Gelukkig zijn ze niet alledrie bevrucht geraakt hahah... alhoewel ik er dan vast ook heel blij mee was hoor!! ik heb in die tijd ook geschreven in een topic "puregon na clomid". zat jij daar toen ook niet bij? je naam kwam me wel bekend voor.. redone, veel plezier vandaag! irene, ja hoort erbi he, ik ga zo ook nog even de was doen, maar vind dat nooit zo erg eigenlijk. man en ik hebben allebei onze eigen taken in huis, eerlijk verdeeld, en dit hoort bji de mijne, gelukkig maar,want anders ben ik bang voor mijn kledign hahaha all, vandaag rustig dagje. vanmiddag visite van een buurvrouw en vanmiddag komt er nog iemand langs om 2 stoelen te bekijken die ik op marktplaats had staan. nora zit nu lekker babytv te kijken, is helemaal in tranche haha..
Oh ja Brenda, de was doe ik ook graag zelf. Vertrouw het anders niet hoor. Laatst schrok ik me echt dood, hij had de was gedaan en ik heb het opgehangen. Ik haalde de was uit de wasmachine en zag dat meneer de donkerblauwe spijkerbroeken zo bij de witte was had gedaan. Hartverzakking. Het is gelukkig goedgekomen, maar sindsdien doe ik het lekker allemaal zelf!
Brenda: ah een koolhydraatarm dieet. Dat ken ik wel, maar kende de naam niet. Bij jou heeft dat dus goed uitgepakt. Eet je nu wel weer gewoon normaal? Toch heftig allemaal hoor met die vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik heb daar dus helemaal niet veel verstand van. Heb wel eens van clomid gehoord, maar geen idee eigenlijk hoe alles precies in zijn werk gaat. Blij toe natuurlijk. Vind het wel erg fijn dat er al zoveel methodes zijn om te helpen bij zwangerschap. Gelukkig krijgen zo nog veel mensen een kans, helaas niet iedereen. Wat goed dat jullie de taken verdeeld hebben. Wat zijn de taken van de man? Hier doe ik de was ook echt zelf. Hij heeft het 1 keer gedaan. Allemaal dure kleding van Lieke verkleurd! Nora kan zich dus ook goed vermaken met baby tv. Lieke vind Pop Piz erg leuk en Tulli, hahah.
hier is pitch en potch (?) erg in trek hahaha... maar ook simone en snuit, weet niet of dat echt zo heet hahah... of ik haal weer van alles door elkaar, ach als nora het maar weet mijn man kookt eigenlijk elke dag, maakt de ramen altijd schoon van hele huis (op dit moment ook), en grote beurt badkamer doen we om de beurt, en verder houdt hij de tuin altijd helemaal netjes, dus prima eigenlijk. ik eet nu wel weer normaal, maar eet nu daardoor wel veel gezonder, eet lang niet meer zo veel koolhydraten als eerst, en zo blijf ik heel mooi op me gewicht. wil alleen nog 5 extra eraf, dus dan neem ik gewoon weer wat minder koolhydraten en dan moet ook wel lukken. ik weeg nu 75 bij 1.76 m. Ik woog voor de vruchtbaarheidsbehandelingen altijd 70, dat vind ik wel prima bij mijn lengte, nog minder is dan niet mooi vind ik.
goede middag hoe wij aan de naam van sievert zijn gekomen hij is vernoemd na de opa van mijn man en we wouden een naam die je bijna niet hoorde en dat werd duszz sievert willen jullie ook even weer stemmen op sievert?
Ik heb net weer gestemd. Heb echt nog maar weinig gedaan hier moet ik zeggen, van alle goede voornemens van vanochtend komt tot nu toe maar weinig terecht. Ik zal mezelf er zometeen toch echt even toe moeten zetten om te stofzuigen. Vreselijk, wat ben ik vandaag lui, haha.
Hallo allemaal Ik kom me ook melden, ik ben een Assenaar Ik heb een zoontje van 2 jaar en ben nu 14 weken zwanger van de tweede spruit
Hier ook lui! Trouwens als je 29 weken zwanger bent, mag dat. Heb ook weinig gedaan vandaag. Zie ertegen op morgen weer te moeten werken. Welkom blom! Klets gezellig mee.
Dank jullie ir3n3 en dds En dds, blom of bloem wat maakt het uit ir3n3 ik stuur je wel even een pb welke wijk ik woon
bloem, welkom nog een assenaar erbij, welke wijk woon je? en gefeliciteerd met je zwangerschap! verder zie ik wat luie mensen, dds en irene hier is visite weer foetsie en het eten is weer binnen.
Hallo allemaal! Hier nog een mama in spe uit het leuke Assen Ik ben inmiddels 23 weken zwanger van ons eerste kindje! Leuk om te zien dat er toch nog wel wat mama's uit drenthe komen! groetjes
irene, wat goed van je! is het gelukt? je brengt me trouwens op een idee... ik vergeet het steeds jip, welkom! gefeliciteerd met je zwangerschap, gaat alles goed? ik woon ook in assen, in kloosterveen.