Dank je! Ja hier alles prima!!! Geniet volop, alleen mn bekken doet wat moeilijk. Heb energie voor 10 gelukkig dus dat is wel fijn. Morgen weer aan het werk na weken vakantie, dat zal wel even wennen zijn. Kloosterveen, leuk! Zijn er veel uit Assen?
is zeker wennen weer na de vakantie. Fijn dat alles goed gaat verder! behalve je bekken dan.. Hier ook net weer paar daagjes gewerkt na een vakantie, best zwaar weer hahah er zijn nog niet veel uit assen volgens mij... een paar.. uit welke wijk kom jij?
Zit lekker op de bank, kopje thee en zp-en. Volgens mij komt er niks op tv. Keken jullie ook private practice? Ik baal dat het morgen niet opkomt, Grey's Anatomy is ook leuk, maar private practice is super. Heb gehuild vorige week. Jip27: Welkom...
Hoi Ik ben juist zo blij dat het afgelopen is en greys eindelijk weer komt!!! Ik heb vanaf kerst de eerste seizoenen gekeken en was net klaar toen de eerste afleveringen van seizoen 6 hier op tv kwamen en ben dus nu vreselijk benieuwd naar de rest!!!! Dus sorry....ik ben blij dat ze weer switchen, maar ach het is bij Net5 toch altijd van mega korte duur, want als je er weer eenmaal inzit is het alweer voorbij...
Het is me gelukt Brenda!! haha, nu moet ik ook nog zorgen dat dat ding zo de droger in gaat. Poe wat heb ik het toch druk Leuk Jip dat je je ook bij ons aansluit!!
Haha, had helemaal niet zoveel honger. Misschien dat ik straks wel weer honger krijg, dan eet ik wel even een broodje.
Ik heb echt al dagen zin in macdonalds Gelukkig is J. niet thuis. dan kan ik ook niet heen, maar man oh man wat heb ik er zin in ! haha
Jaaaaaaaaaaaa die werden gewoon vorige week voor me gebakken terwijl die lieverd er zelf helemaal niet van houdt! das liefde he hahahahaha
Ja dat is wel waar, maar ik heb het idee dat de drang nu extremer is. Haha. Ik ben donderdagavond nog bij Noorderzon geweest met een vriendin. Ik verheugde me de hele dag al op de poffertjes die ze daar altijd hebben. Ik heb uiteindelijk een dubbele portie genomen!
goede morgen allemaaal zo sievert heeft van kwarty voor 7 tot 7 geslapen hij was zo moe dat ie gister steeds aan het huilen was
Goedemorgen!! Vandaag ga ik er echt even tegenaan hier in huis hoor, nu even geen luie dag. Morgen krijg ik ook nog visite van iemand die ons huis nog nooit gezien heeft. Dus dat wordt een rondleiding. Pff, moet het wel even op orde zijn. Ik zal trouwens eventjes weer op het mannetje stemmen Sabinelovesven!
Zooo goedemorgen... Zo al heel wat gedaan vandaag in huis... Ben nog niet klaar, maar ik wil vanmiddag even wat medicatie op voorraad voor de katten in huis halen en ik ben door de stofzuigerzakken heen... en tja... dan kom ik graag thuis in een huis dat aan kant is zeg maar Ik heb weer op Sievert gestemd!!! Sorrie gisteren ben ik het vergeten... oooops...
Gelukkig maar Sabine Na een morgentje hard werken (vind ik zelf haha) nu dan even rustig zitten een boterhammetje eten met mijn kids. Dochter is net uit school... Eerste schooldag is begonnen en de kop is eraf. De juf is in ieder geval goedgekeurd en dat is dan al het halve werk he... Mijn dochter heeft nl. wel eens gehad dat ze een juf niet mocht... dat is dan meteen een drama het hele jaar.... Maar deze is lief! gelukkig maar
Zo de eerste werkdag zit er weer op! Tjonge wat heb ik hard gewerkt zeg! Cacherelnoa: jou dochter zit zeker bij mij ik de klas?
Hey dds ben je juf??? Ik dacht dat ze bij mij in de klas zat want volgens mij ben ik de liefste juf van assen haha