Meiden/Moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MrsXL, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vrijdag!?? heb je vrijdag een prachtig wondertje in je armen??
    aah wat leuk!!!!!

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook haarlak gebruikt!! weet je dat het officeel niet eens meer mag! maar niemand trekt er wat van aan, vooral omdat veel keurmeesters ook zelf poedels fokken.

assje , aftellen, spannend hoor, maar fijn dat ze in het zh zo tevreden aren, bloeddruk is dus normaal??
    je wordt straks nog een overbezorgde moeder hihihihi, je man zeker!!

3. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Nou meer een overbezorgde nog-niet-moeder. Gisteren de hele middag en avond last gehad van een gespannen buik, na het slapen was het beter maar nu heb ik het alweer. Alleen op de linkerzij liggen verbetert het wat. Voel me ook niet zo lekker, beetje gammel, harde buiken erbij :(
    Begin me erg ongerust te maken dat meneer geen zin heeft om tot vrijdag te wachten. Gezien de hoeveelheid pech die ik in deze zwangerschap gehad heb zou dat geen verrassing zijn ;)

4. schaapie123

als je het niet vertrouwd moet je gewoon bellen, je mag dan zo langskomen dat is geen probleem.
    ik heb ook een periode met veel harde buiken gehad, bij mij kwam het door de spanning/stress

5. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Het is al wat minder vervelend geworden gelukkig. Wel harde buiken maarja die had ik hiervoor ook wel.

Nog anderhalf blad trouwens dan ben ik door de stapel heen :D Jeetje dat gaat rap zeg als je geen reet te doen hebt.

6. schaapie123

ik heb nog wel een stapel, maar die bladen wil ik na afloop wel terug, dit is meervanaf 4 jaar, maar wel leuk.

en ook nog 2 jaar paardenbladen, naam weet ik zo niet, maar wel een wekelijksblad. die mag je ook wel lenen.

geef maar een gil, kan ze zo morgen langsbrengen

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Neehoor het komt wel goed, ik heb vandaag ook een boek gekregen :) Daar zing ik het nog wel 2 dagen mee uit. Ik weet inmiddels wel dat ik nooit een kinderfeestje moet geven, hoe mijn tieten er volgend jaar uit moeten zien en van alles en nog wat over relatieproblemen van anderen die worden veroorzaakt door kinderen en de seks die je daardoor blijkbaar nooit van je leven meer hebt :p

8. schaapie123

hahahahaha, nou we hebben een kind en we hebben sex hahaha dus niks mis mee hhiii
    en de relatie problemen hier werden veroorzaakt door het PIEP zh en de PIEP artsen, maar niet door het kind hahahaha, papa heeft hier gewoon niets in te brengen hahahahah

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik had ook niet anders verwacht bij jou :p

Hier ineens een beschuitenverslaving. Gisteren een rol aangebroken en hij is nu al bijna op. Even oefenen voor volgende week he hahahaha!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh assje nog 2 dagen, wat super spannend!!
    weet je eigelijk het geslacht al?

11. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Jazeker!
    ;)

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ooooopssss dom dom dom

13. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Geeft niks toch! Ik lees zelf hartstikke vaak ergens overheen haha! :) :D

14. schaapie123

heb hier nog genoeg rollen liggen hahaha, denken we dat het op is, blijkt bij thuis komt nog gewoon 3 rollen te liggen hahahaha

ps wist je dat muisjes ook goed voor je zijn voor herstel en als je borstvoeding geeft, Anne en ik hebben vorige week roze muisjes gehaald, lekker op brood

15. schaapie123

Goedemorgen!! @assje nog 1dagje spannend!! Nog veel last van harde buiken? Of is alles rustig?? Ik mag straks met onze kat naar de DA hij word geopereert zijnbovenstehoektanden zijn afgebroken. De arme ziel

16. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ach wat sneu :( sterkte!

Hier gaat het wel. Heb een enorm onrustige nacht gehad, was misselijk en had een hele pijnlijke buik (de hele tijd, niet harde buiken) en alle gewrichten pijnlijk van het vocht. Hoofdpijn speelde nog even wat op en had nare dromen. Nu wel beter maar ik lig nog in bed, probeer nog even wat slaap te krijgen! Hopelijk krijg ik vannacht meer rust.

17. schaapie123

idd probeer even wat slaap in te halen, je laatste nacht, al moet ik wel zeggen ik vond het de eerste 2 week erg mee vallen, daarna begon anne snachts te spoken. en in het zh helpen ze je gelukkig snacht veel.
    he maar mijn aabod geld nog steeds als je met rocky zit, hij is hier van harte welkom. weet je ook hoe laat je ong je ks krijgt?

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ik zal het nu ook alvast maar doen, vanavond zul je wel nagelbijtend in je bedje liggen... PFF WAT SPANNEND!
    succes morgen, dat het maar mag meevallen en je mannetje snel en goed en gezond in jullie armen mag liggen!

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik wou je ook even succes wensen morgen. Moet je naar het WZA?

Ik heb gister mijn 1e echo gehad en alles is goed :D

20. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Assje, heel veel succes morgen!!

Deel Deze Pagina