Meiden/Moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MrsXL, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

@assje het verpleegkundig personeel is super daar, daar heb ik totaal geen klagen over, dankzij hun heb ik een week op een prive kamer gelegen(2 pers maar lag er alleen) alleen de donderdag middag werd ik op zaal gelegd omdat er net 2 mensen waren bevallin. vrijdag mocht ik gelukkig naar huis.

ook de mensen van de ic waren heel vriendelijk (moesten me helaas zeer doen met schoonmaken, al het bloed was opgedroogd=moeilijk verwijderbaar) enige trouwma wat ik daar aan over heb gehouden is dat ze mijn keelbuig gingen leeg zuigen terwijl de slangen in mijn neus er nog in zaten en ik dus echt geen lucht kreeg, dat vond ik zo eng (niet te preken over de pijn van mijn ks door de schokken en neus die openlag door maagzuur wat aan de slang zat)

mcoht er ooit een 2de komen, dan wil ook een ruggenprik, of op voorwaarde dat ze de slang uit mijn keel halen voordat ik wakker wordt.
    want de kans dat ik weer zulke bloedingen krijg is heel erg groot.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja zo zie je maar, elk huisje heeft zn kruisje!! echt rot gewoon!
    Ik denk dat ik jou bevallingsverhaal maar oversla, jeetje slang in neus en ks, geen lucht, maagzuur pffff ik hoop toch zo dat het bij mij voorspoedig gaat!
    Nou denmarkw ik blijf voor je duimen!!

assje slaap je nu thuis? en ga je vaak naar ziekenhuis en mag je dan gewoon zo lang blijven als je wilt toch?
    Ga je nog een keer een foto plaatsen van die stoere knul of liever ook niet ??(snap ik ook wel hoor;)

3. schaapie123

nee idd sla die van mij maar over, weet je wat het ergst is 1 liter bloed verlies kan al dodelijkzijn, ik ben ook heel boos op het zh.
    loop al 2,5jr te vechten tegen mijn aov verzekering voor een uitkering, mijn leven is soms erg k*t. ik kan inprinciepe niks ook zorgen voor mijn dochter is heel zwaar en soms wil het gewoon niet.(twijfel geregeld of we toch wel voor een 2de moeten gaan)
    zon bevalling wens je niemand toe. een roze wolk hebben we hier nog nooit gehad, ben het 1ste jaar eigenlijk ook zo goed als kwijt. kan me weinig herrineren, dat steekt soms.

gelukkig hadden we een fototoestel en een videocamera!!!
    en heb ik veel aan mijn ouders te danken, en natuurlijk aan mijn man
    oja en onze kraamhulp was super!! die heeft haar uren over 2 week verspreid, zij heeft gezord dat we samen toch konden genieten , ik had mijn rust, mijn man kon halve dagen werken (oja werk was ook super, hij kon vrij nemen wanneer en hoelang hij wilde) de beesten werden verzorgt ze deed huishouden, zodat de tijd die over was, ook echt voor ons was.

4. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja ik slaap thuis, we mogen zo vaak en lang komen als we willen met uitzondering van een paar tijdstippen (doktersronden en rustuur). Ik ga zelf een keer per dag want ik moet ook nog heel rustig aan doen. Mijn man gaat ook nog een keertje alleen en je mag 24 uur per dag bellen naar deze afdeling. Er is een verplegende per 2-3 kindjes en die kan je dan persoonlijk vertellen hoe het de afgelopen dienst is gegaan :) Ze hebben elke dienst overleg met de arts dus ze zijn altijd op de hoogte, heel prettig.
    Ik ga denk ik geen foto's plaatsen nee, ik heb alleen een prive album.

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oke nou gil maar als ik daar een kijkje mag nemen, ben wel benieuwd!

Denmarkw dat vind ik dat zo rot te lezen "mijn leven is soms echt K*T" :( Ik hoop dat alles snel weer goed gaat komen!!! bah wat voel ik mij soms dan verwend.

6. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ach zoals je zelf al zegt, iedereen heeft wel iets! Bij jou is er vast ook wel iets dat een ander erg zal vinden. Als mij iets vervelends gebeurt denk ik meestal maar: er zijn ook mensen die half verlamd in een rolstoel zitten, of die een kind of partner met een dodelijke ziekte hebben. Alles is relatief en je situatie relativeren opent vaak je ogen. Maar dat betekent niet dat je soms best even in je eigen verdriet mag zitten. Je bent immers jij en niet die ander.

Trouwens Rica, ik heb meer over jou gemist denk ik? :D Of moet ik daarvoor even terugbladeren?

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wat mis je :):)

8. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Nou ben ook wel benieuwd naar jou en jouw verhaal, in het algemeen :D Wil hier alles weten he, behalve je pincode! En ik was nu eenmaal te lui om de vorige 23 pagina's door te spitten om te kijken wat er al stond ;) erg he maar dat doe ik anders morgen wel ff! Kom toch om in de tijd nu.

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mijn verhaal haha nou aan mij zit weinig verhaal haha
    ik ben 25 en dit is onze eerste...wij zijn bijna 10 jaar samen en sinds oktober 2010 gestopt met de pil....wonen samen ergens in zuid-west drenthe :D
    hmmm vergeet ik wat?? nou dan vraag je het maar even want ik ben even leeg :)
    gut wat slaap ik slecht zeg, op de een of andere manier ben ik zo nerveus als wat...pff en dat misschien wel nog 6 of 8 weken!!

10. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja vreselijk dat had ik ook voordat ik wist dat ik een ks kreeg! Die zenuwen en dan ook nog 4-6 keer per nacht plassen ;) Dat was mijn eerste opluchting na de bevalling: maar 1x per nacht plassen! Wauw!

11. schaapie123

zoals Assje al zegt iedereen heeft wel wat, er zijn genoeg jonge kinderen met ouders die kanker hebben, of ouders met hele zieke kindjes, dan zeg ik ook altijd dat ik niet mag klagen. ik ben niet dodelijk ziek, ik bengoed ziek, maar ga niet dood, ik heb een lieve man, een groot huis een grote tuin, 2 autos voor de deur beide een paar motoren (al kan ik weinig rijden) en een aantal dieren, oja en een gezond kind!

jaaaaaaaa heerlijk he maar 1 keer plassen snachts hihihi. ik had alleen een blaasontsteking van de katheter(zat 3 dagen erin dus logisch) maar toen ik weer thuis hoefde ik idd maar 1 keer per nacht naar de wc, heerlijk

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    pfff, niks te melde ik voel mij zoo verrot...
    super slecht geslapen en erg misselijk door veeeel zuurbranden.
    Ik ga zo slapen en hoop morgen fitter te zijn...ik zie er ook uit als een zombie :)

13. schaapie123

daar heb ik gelukkig nog nooit last van gehad, assje wel, misschien heeft zij nog tips voor je.

sterkte en ik hoop dat je beter slaapt vanacht

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dames kom op , we gaan toch wel even doorkletsen toch!??

ASSJE hoe gaat het met je mannetje??

denmarkw hoe gaat het met jou...nog nieuws?

en ik...ik heb niks geen nieuws hahaha erg he!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier ook niet veel nieuws, wel heb ik het erg warm ppffff.

16. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Aaaah bah maagzuur! Gele vla werkte bij mij wel redelijk. Verder gewoon alles wat ook maar enigszins pittig is vermijden en rustig aan met vet. En slapen met je hoofd wat hoger dan normaal, extra kussentje of een deken onder het matras bij je hoofdeinde. Tot zover mijn advies...bij mij werkte op een gegeven moment niets meer, daar kon geen Rennie of vla meer tegenop. Na de bevalling was het trouwens direct verdwenen.

Hier gaat het hartstikke goed, ons ventje ligt nog wel in het ziekenhuis maar dat is eigenlijk alleen vanwege regels m.b.t. de tijd die een baby alarmvrij moet zijn. Hij doet het prima en wij doen zoveel mogelijk zelf met hem :) Dus nu snel eten en dan weer naar het ziekenhuis voor de volgende voeding.

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @ Rica: toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik ook vreselijke maagzuur. Antagel werkt heel goed. Kan je bij de apotheek kopen!

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Zal eens kijken, rennie helpt wel aardig maar voor even en slik er echt mega veel van maar de vk zegt kan geen kwaad maar ik praat echt over een stripje per dag!

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Antagel is een drankje. Hielp bij mij echt heel goed.

20. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ons schatje mag morgen naar huis :D joepie!

Deel Deze Pagina