Meiden/Moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MrsXL, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wat goed van die kleine man!!!

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

@assje he wat super!!!! kunnen jullie eindelijk thuis met zn drietjes genieten!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ahh goed nieuws!! komt er dan ook een foto misschien?? :):)

4. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Zo ik kom ook weer even om de hoek kijken!

Assje, wat fijn dat je mannetje lekker naar huis mag!

5. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Wat is het stil bij de meiden van Drenthe!
    Waar is iedereen? :D

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja hier ;)

nee stil he, je zou het bijna vergeten hier te kijken :)
    heb me hier ook net toegevoegd maar nog weinig besproken haha, nu ben ik zelf ook niet zo spraakzaam hoor ;)

jij bent ook terug van weggeweest zo te lezen? druk of..?

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Druk met de baby ;) Wat een werk zeg! En bij voorkeur alles tegelijk en dan twee uur niks ;)

8. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ik ben mijn zoontjes verjaardag aan het regelen...
    Maar ik denk dat ik het iets groter heb aangepakt dan dat de bedoeling zou zijn.... En dus ook iets meer mensen heb uitgenodigd (als iedereen hun kinderen mee neemt).

Ik zou de taart laten maken, maar op het laatste moment kon het toch niet. Maar mijn man en ik hadden onze zinnen al gezet op een mooie John Deere taart gemaakt met fondant en zo.
    Nu gaan we hem zelf maken....

Maar daar komt bij dat ik een kwark en een mon chou taart ook nog moet maken.
    En 2 soorten salade, kippenvleugeltjes en gehaktballetjes, maar dat is het gelukkig. Meestal pak ik op een verjaardag uit. Vind het leuk om te koken en vooral voor veel mensen.

Achteraf denk ik dan vaak : dit doe ik nooit meer! Maar de volgende dag ben ik al bezig met de volgende verjaardag ;)

9. schaapie123

hier druk bezig met een grote ziekenboeg, gisteren zowel hond als kat bij de da achter moeten laten, savonds beide weer thuis, maar ze hebben veel pijn. de kat met zijn kaak/tanden en de hond kreupel. de kat extreem veel pijn gehad, 2wk geleden 2 hoektanden verwijderd gehad, zondag boel ontstoken, maandag stukjes botsplinter verwijderd, gitseren weer botsplinters verwijderd had ineens een extra gat erbij en kaakbot lag al bloot, arme kat.

10. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Och wat zielig!!
    Hoe gaat het nu met je ziekenboeg?

11. schaapie123

met de ziekenboeg gaat het wat beter, de kat was zaterdag ochtend helemaal wild, goed teken, dus die mocht weer naar buiten, alleen de hond moet nog rustig aan doen, wat zeer moeilijk voor hem is

12. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ik vind het altijd zo sneu voor de dieren. Die willen van alles, maar begrijpen niet dat ze wat rustiger aan moeten doen...

Nou de eerste verjaardag van mijn kleine man zit erop! We hebben het enorm getroffen met het weer.

13. schaapie123

nog gefeliciteerd!!! idd schitterend weer gehad, lekker buiten gezeten??

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoe is het hier??? Ik heb gister meegedaan met beachvolleybal bij de baggelhuizerplas. En nu heb ik spierpijn hahaha

15. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Denmarkw: Dank je! We hebben allemaal heerlijk buiten kunnen zitten. Ik had het eerlijk gezegd ook niet in huis kunnen houden.

Lautjuh85: Oehhh dat kan zo ontzettend vervelend wezen! En vaak hou je er ook zolang last van.

Kan je misschien een tip geven; eet zoveel mogelijk eiwitten.
    Mijn man hangt in gewichten als sport en hij heeft na het sporten een eiwitshake, zodat zijn spieren sneller herstellen en dus ook weinig tot geen spierpijn heeft de volgende morgen.
    Wat ook wil helpen is het gekookte eiwit van een paar eieren, bananen (niet te veel natuurlijk), kipfilet, biefstuk en eigenlijk nog veel meer.

16. schaapie123

pasta! mijn broer at als hij ging mountainbaiken (wedstrijd) veel pasta

Deel Deze Pagina