Ach dan ruilen we gewoon! Kun je een maatje upgraden Ik denk dat je nu wel weet wie ik ben (maar niet hardop roepen a.u.b.) want volgens mij ken ik jou.
ja? o nu ben ik nieuwschierig, mag ook in pb als je wilt oja ene vriendlief moet zijn man lief (moet er nog zo aan wennen)
Beetje dooie boel hier... Betekent het dat de Drentse mamma's of mamma's in spé geen tijd hebben voor wat gezelligheid of zijn wij (jullie? hihi) gewoon niet zo gezellig?
Nou ik ben een heel ongezellig typ Nee, Ik volg momenteel eigenlijk maar 1 topic omdat ik gezondheidsklachten heb waardoor ik me niet zo goed kan concentreren.
@Assje, gaat het vrijdag wel lukken? anders geef je maar een gil anders haal ik hem wel op als het te lastig wordt
Jahoor geen probleem dat lukt wel! Alleen hopen dat ik niet vergeet hem te halen he, door de zwangerschapsdementie
hahahah, nou ik weet waar je huis woont en ik heb je telefoon nummer hihihi, ach en anders heeft mick een leuk speelmaatje hihi
Hier ook een ras echte Drenth... Was zelf ook al aan het zoeken geweest naar bekenden in deze omgeving, had paar dagen terug al een club geopend maar geen reacties... ben blij dat ik deze gevonden heb lijkt me gezellig.. Zelf heb ik altijd in Emmen gewoont... geboren en al, maar sinds een jaar woon ik in het rustige Odoorn..