Meiden/Moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MrsXL, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Haha, lief!!!
    Een digi knuffel terug ;)

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik kom ook uit Assen :)

3. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Jeeh!! Het word druk hier!! :D

Welkom overigens!

4. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

@gab, ja eindelijk een beetje leven in de brouwerij,, haha

5. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    We kunnen wel bijna een Assen-groep beginnen zo :p

Ik zit ondertussen een beetje uit mijn neus te eten terwijl ik me door de bladen van Denemarkw heen werk en af en toe even het internet op ga. Poeh, dagen duren lang zeg met een beweegverbod!

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

@assje ik heb ook nog 2jr aan paarden bladen liggen, die elke week uitkwam eeh (nog nooit gelezen, had proef abbonnemnt maar wist niet dat ik het opmoest zeggen, zat er 2jr aan vast)

7. knorretje88

Nou ik ga wel weg hoor :( hahaha...

assje, sterkte nog even met je verbod

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dankje :D

Ben overigens wel benieuwd waar de dames dan in assen wonen ;)

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    In oost. Helaas haha! Ik ben geen Assenaar en vind het eerlijk gezegd echt vreselijk om in Assen te wonen. Vind het wel leuk dat hier wat mensen uit Assen zijn nu want ik ken welgeteld 1 iemand hier in Assen (namelijk denemarkw) en oke mijn zus woont er nu ook maar ik heb niemand leren kennen sinds ik hier woon, 2,5 jaar nu.

10. knorretje88

@assje
    waar kom je dan vandaag als ik vragen mag?
    wel uit drenthe?

11. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja ik heb mijn hele leven in het noorden van de provincie gewoond, daarna nog even op mezelf in Rolde en toen naar Assen.

12. knorretje88

Aaah okej,
    Ik heb eigenlijk altijd in emmen en omgeving gewoont, en nu in Odoorn.. samenwonend. hij wou hier niet weg, dus moest ook haha

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik kom oorspronkelijk uit bovensmilde

14. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Bij mijn man was het vanwege zijn werk dat hij hier ging wonen, hij komt niet hier uit de buurt. Dan heb je nog het geld issue, want de koophuizen zijn in veel dorpen behoorlijk prijzig en dan hebben we ook 2 auto's nodig vanwege zijn werk, wat ook weer geld kost. Nu eerst maar eens de baby die geld kost ;) Maar het plan is wel om te verhuizen voor de kleine naar school gaat.

@lautje Och arm kind :D Daar heb ik ook nog eventjes gewoond, vond ik ook geen succes.

15. knorretje88

waar zou je dan heen willen verhuizne, onze buren in odoorn hebben het huis ook te koop, hahaha.. best een leuke buurt, vooral voor een kleine ;)

16. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Het moet op acceptabele rijafstand van Assen zijn en in een dorp. Veel eisen heb ik dan niet, maar bij voorkeur niet in het veen of een kanaaldorp. Ik zou zelf wel graag ergens tussen Assen en de noordelijke provinciegrens wonen, zeg maar als je een horizontale lijn trekt door Assen alles daarboven. Of gemeente Midden-Drenthe, maar lager wordt onhandig hoewel daar ook wel mooie plekken zijn! Als ik niet vast zat aan de regio zouden Groningen en Friesland ook prima zijn, zolang het maar platteland is. Ik heb gewoon een hekel aan steden ;)

17. knorretje88

Odoorn is allesbehalve een stad, haha
    Moest er zelf heel erg aan wennen, ben veel drukte gewend... maar nu vind ik het heerlijk...

Het is een halfuurtje van Assen, en ligt verder naar beneden... was ook meer een als geintje bedoeld, haha;)

18. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    City of Odoorn :p Lekker Sivo gehad net? Ja ik kijk RTV Drenthe ;) of krijg ik dan het stempel van bejaarde?

Ik moest juist wennen aan wonen in een wijk. In een dorp heb je geen wijken. Ik woonde eerst helemaal buiten, daarna middenin een groter dorp en dat vond ik al groot en druk haha! Ach zo heeft ieder zijn eigen voorkeur. Maar ik vind het anonieme van een stad lastig, ik zie nergens ingangen om mensen van mijn leeftijd te leren kennen.

19. knorretje88

Haha, van SIVO zelf niet veel mee gekregen, 's avonds na 10 uur is het vrij entree en dan zie je niks meer dansen :p dan is er alleen nog gezelligheid, haha
    en nee hoor, die stempel krijg je niet ;)

Ik vind het hier wel moeilijk om mijn zwangerschap nog geheim te houden, vooral omdat veel mensen je kennen :p liep laatst in de boekenwinken in emmen een boekje over zwangerschap halen loop ik dus iemand uit het dorp tegen het lijf :$, hahaha oeps

Ken zelf ook nog niet veel, woon er sinds november en echt zomer is het nog niet geweest :( maar ken hier al meer als in emmen zelf :D en moet zeggen, wil hier nu niet meer weg, schuin tegenover ons huis is een speeltuintje, veel groen, een soort bos vlakbij, heeeeeeerlijk

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oh ja? Ken ik je niet toevallig? haha
    Ik ben er geboren dus ik wist/weet niet beter. Ik heb me er altijd prima vermaakt.

Deel Deze Pagina