Oké we zijn nu op drie meisjesnamen gekomen maar kunnen niet kiezen dus wat vinden jullie???? Kate Lynn of Jess groetjes
Jess vind ik wat meer van Jesse afkomen, beetje richting jongensnaam. Het zijn niet echt mijn namen, maar als ik moest kiezen zou ik gaan voor Kate of Lynn. Waarom kun je niet kiezen? Je zou ook een combi kunnen doen Katelyn
We hebben alle drie een korte naam dus een combi zou een in onze ogen vreemde samenstelling worden. (de langste naam heeft 5 letters). Verder weten we gewoon echt niets leuks....
Mmm, dan maar Kate denk ik. Tenzij jullie een hele Hollandse achternaam hebben dan vind ik een Engelse naam weer niet zo leuk....
Leuke namen! Lynn stond ook op ons lijstje, die vind ik het leukste. Kate vind ik ook erg leuk en hoor je niet vaak. Wil je Jess uitspreken als Djess of gewoon als Jess??
Lynn ik vind Kate in Nederland gewoon niet zo leuk, sommigen mensen weten het op de één of andere manier zo uit te spreken dat ik het zie als 'Keet'
ik zou vor lynn gaan omday kate kan je kat genoemd worden en die andere yes ja ofzo lynn is lief en leuk als je ook ouder bent!!