zo heet onze dochter wij hadden het 1 x gehoord in die tijd en nu hoor je het wel vaker ik hou van namen die je niet vaak hoort maar het moet ook een naam zijn die goed uit te spreken is en waar mensen niet moeten vragen om het ff te spellen of die snel afgekort kan worden zijn hier nog meer mama s van amber s? en hoe kwamen jullie aan de naam?
Amber is hier een gebruikelijke naam. Niet super populair maar zeker geen 'vreemde eend in de bijt". De dochter van een vriendin heet Amber.. lang gesteggeld met (nu ex) man over de naam omdat hij 'm niet goed kan uitspreken (Leidenaar) maar toen ze haar zagen wisten ze het gelijk: Amber! Ook heb ik toevallig twee collega's die dochters hebben die beide Amber heten. Ik vind Amber een prachtige naam en zeker wanneer de dame in kwestie rood haar heeft!
nee van ons toch echt geen rood haar wij hadden het op tv een x gehoord spaar geb kaartjes met deze naam nav de geb van onze dochter wat toch wel een benieuwd of er nog meer amber s waren nu naar meer dan 2500 geb kaartjes moet ik zeggen ja er zijn er nog wat meer groetjes
Hier geen amber-mama, maar bij ons in de buurt is het ook een gebruikelijke naam hoor. Ik zat vroeger bij 2 Ambers in de klas, en bij ons in de straat woonde er ook 1. En nu ken ik er ook weer 2. Maar, je hebt gelijk hoor, het is echt een mooie naam!
De dochter van een vriendin van mij heet Amber en zij heeft bij haar in de straat 4 Ambers wonen. Dus daar is de naam ook niet echt ongebruikelijk zeg maar. Ik vind het ook een mooie naam!
Mijn dochter heet Amber.... Ook hier een vrij normale naam... Het is een kleur, een geur, een steen.... Het is een naam die warm klinkt en staat voor zonlicht! Ik vind de naam ook een warme klank hebben... Alleen als ik zo om me heen kijk naar de Ambers en wat ik van de moeders hoor zijn het allemaal wel dametjes die er willen zijn hihiih... Niet op het mondje gevallen en vrij aanwezig hahahaha Meer bijdehand eigenlijk... Succes dus!
ja dat klopt wel maar voor 1990 hoorde je de naam hier nooit het is een naam van na 1999 toen ging je hem vaker horen maar leuk dat jullie zoveel amber s kennen onze dochter krijgt vaak te horen hoe heet je ? amber zo wat een mooie naam hopelijk worden er nog meer amber s geboren ik heb al weer 4 geb kaartjes uit 2009 met deze naam gr
Amber is toch juist super populair? Staat zelfs in de top 20 http://www.svb.nl/internet/nl/regelinge ... /index.jsp, weliswaar op nr 20, maar staat erin Vind het een erg mooie naam trouwens!
amber is op zich een leuke naam maar inderdaad behoorlijk populair. ( een jaar of wat geleden ) kweet niet of het nog zo is. ( wij moesten ons verdiepen in jongensnamen ) als je dat niet vervelend vind is het best een mooie naam.
Ik vind Amber een ontzettend mooie en bijzondere naam! Het is niet een vreemde eend in de bijt, maar ik hoor de naam niet ontzettend vaak! Leuke en mooie naam dus!
jongens namen ook genoeg hoor al hadden wij er toen maar 1 maar nu kom ik vele leuke namen tegen voor een jongen en die hoor je niet zo vaak daar hou ik van namen die je niet zo vaak hoort maar die wel uit te spreken zijn anja