meiden (net) in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by molly27, May 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

Jan 10, 2012
    764
    0
    0
    Fijn dat je het nog niet als lang ervaart. Ik lees trouw mee, al praat ik niet meer zo veel. Ik vind het wel erg jammer, vooral voor jullie, dat er nog niemand anders toch onverwacht spontaan zwanger is geworden.

Wel fijn om te lezen dat onderzoek laat zien dat er geen medische redenen zijn bij jou molly...

Op naar zwangere dames! Het liefst zonder te veel gedoe!

2. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen

Nou dat ben ik met je eens!! :D

3. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Morgen om 9.45 moet ik me melden in het ziekenhuis:(

4. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    o ja, succes en niet te zenuwachtig zijn hoor! het komt goed!

5. Leen77

Leen77 Actief lid

Feb 24, 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Ukkie!!!!!! Doe je morgenmiddag even een berichtje?

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Heeeeel veel succes!!!
    Ben heel benieuwd naar jouw ervaring, want ik moet 7 aug :(

Sterkte!

7. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Succes!!!

8. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Kom me ook weer even melden. Ik kan alleen nog niet zo heel lang zitten:) Heb gister een poging gedaan met de laptop op mijn buik, maar die staat precies op de wondjes...

De operatie is me uiteindelijk heel erg meegevallen. Heb ook geen hechtingen, maar hechtpleisters. Die hechtpleisters zijn doorzichtig, dus ik heb andere pleisters eroverheen gevraagd. Nu mag ik dus niet douchen en dat met dit weer :( Toen ik bijkwam uit de narcose was ik erg moe en heb nog een paar uur geslapen. Had ook niet echt pijn (m'n buik voelde alleen alsof ik de hele dag situps gedaan had, een soort spierpijn dus). Aan het eind van de middag heb ik wat gegeten en dat ging ook goed. Maar toen wilde ik dus gaan zitten om m'n eigen onderbroek weer aan te doen want had nu alleen een verband om. En toen voelde ik me dus hartstikke misselijk worden. Toch maar weer even gaan liggen en vervolgens in de rolstoel naar de wc, maar daar zijn we niet meer aangekomen want ik moest behoorlijk overgeven. Voelde me daarna weer een stuk beter dus weer naar de wc terug Heb me vervolgens aangekleed en toen mocht ik weer naar huis. 's Avonds nog een keer flink overgegeven, maar dat was de laatste keer. Nu heb ik eigenlijk alleen nog veel pijn aan het wondje in mijn navel, dus kan nog niet echt rechtop staan of zitten.

De gyn is aan het eind van de dag nog even langs geweest en de endo zit eigenlijk alleen in m'n darmen. Ze heeft maar twee kleine plekjes weggebrand omdat alles er schoon uit zag. Zwanger worden zou dus eigenlijk geen probleem moeten zijn :D 10 augustus moeten we terug om te bespreken wat we nu gaan doen. Ik ga toch aangeven dat ik graag IUI wil en dat ze iets aan die korte LF gaan doen. Waarschijnlijk hebben we tot nu toe gewoon pech gehad, maar de endo in mijn darmen wordt ook iedere maand erger en dat ga ik niet nog een jaar trekken zo. Ik ga nu wel naar een andere gyn. Haar had ik de eerste afspraak en zij legde toen al meteen aan de hand van een plaatje uit wat ze allemaal gevoeld en gezien had. Hopelijk krijg ik van haar wat meer uitleg.

@Liefkleintje, ik zou als ik jou was zelf een maandverbandje meenemen. Ik kreeg er in het ziekenhuis 1 voor een olifant zo groot:$

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Dat is allemaal goed nieuwd ukkie. Maar inderdaad wel vervelend dat er dan dus geen reden is waarom het allemaal zo lang duurt. Rust nog lekker uit!!

Bij mij hebben ze geen eens een maandverbandje aangeboden en ik had er zelf ook niet aan gedacht om er 1 mee te nemen. Zag het daar gelukkig in de kast van de badkamer staan en inderdaad een prehistorisch ding:D

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Ukkie, hoe voel je je nu???
    Gelukkig geen endo gevonden, maar wel balen dat het dan zo lang moet duren he!

Ow....nu zie ik nog meer op tegen de operatie!! Ik kan absoluut niet tegen overgeven!!! Als mijn vriend ziek is, slaap ik zelfs niet thuis. Zo erg is het!
    Heb jij voor de operatie iets tegen de misselijkheid gehad?? Ik krijg dat wel.

Maandverband nodig? Heb je bloedverlies dan? Komt dat dan door de hsg?? Ik zal er 1 meenemen! Thx voor de tip!! Nog meer tips?? ;)

11. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Liefkleintje, ik heb wel ernstige endo bij mijn darmen (holte van Douglas), maar dat wist ik al vanwege de MRI. Voel me inmiddels alweer een stuk beter, kan alleen nog moeilijk lopen en zitten door het wondje in mijn navel. Vanmiddag ga ik eindelijk douchen en mogen de pleisters eraf:D En verder denk ik dat ik zo beroerd ben geworden door de Tramadol die ik na de operatie kreeg. Verder was het erg warm wat dan ook niet meewerkt. Na de operatie zelf had ik nergens last van en was ik alleen maar moe.

Bloedverlies heb ik niet echt gehad, alleen na de operatie wat. En sinds gister ineens wat bij het afvegen. Dat lijkt wel gel met een heel klein beetje bloed:$ Denk dat dat ook iets is wat ze tijdens de operatie hebben ingebracht.

Verder zit ik hier ook op het endotopic en daar geven ze aan dat er vermoedens zijn dat mensen met endo vaker schildklierproblemen hebben en dat ze antistoffen hebben wat bijvoorbeeld het embryo afbreekt. Ik ga dat eens aankaarten op 10 augustus. Verder wil ik het ook niet nog een half jaar proberen, daar is de pijn gewoon te erg voor:(

12. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Ow, sorry!! Ik had idd wel gelezen dat je wel endo had, maar ik bedoelde meer endo die een zwangerschap niet in de weg zou staan.

Tramadol heb ik al een periode dagelijks geslikt, omdat ik elke dag hoofdpijn heb. (al ruim 15 jaar) Dus dat ben ik gewend ;)
    Ik hoop zo dat ik niet ziek wordt!!

Fijn dat de pijn al wat minder is!!! Op welke dag in jouw cyclus had je de operatie? Is tegen jou gezegd dat je niet zwanger mag worden de maand vd operatie??

Tegen mij is gezegd dat het niet mag. Nu zal het ook niks worden, want ik heb de operatie op dag 14. En normaal mijn ei ook rond die dag. Dus helaas! Wij moeten wachten op sept!

13. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    ik ben bijna niet misselijk geweest hoor! ik heb iets tegen de misselijkheid gekregen omdat ik met mijn vorige operatie 3 dagen lang heb lopen overgeven. Toen ik nu thuis kwam van de kijkoperatie was ik even een uurtje misselijk en toen ging alles weer goed.

Bij hsg is het wel weer anders hoor, dat wordt meestal niet verdooft of plaatselijk verdooft. En hoe minder verdoviong je krijgt hoe minder last je er van kan hebben. Weet nu niet wat jij krijgt, in je handtekening staat kijkoperatie, maar in je bericht zeg je hsg.

Ik mocht wel gewoon zwanger worden hoor die maand ik had de kijkoperatie op dag 6. Ik had ongeveer 2 dagen een soort ongi en toen was het bloedverlies over. Van het wondje in mijn navel heb ik helemaal geen last gehad.

14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Ik krijg wel een kijkoperatie en dan doen ze gelijk de eileiders doorspuiten.

Ik ben bij mijn vorige operaties helemaal niet misselijk geweest dus hoop het nu ook niet ;)

Ik mocht hem niet al op dag 6. Mag absoluut niet meer vloeien en dat doe ik op dag 6 nog wel vaak.
    Als ik hem eerder had gehad (stond op dag 8, maar zkh belde om hem te verzetten) dan waren we er wel gewoon voor gegaan. Maar nu op dag 14 heeft dat geen zin helaas!

15. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    ach, het is voor het goede doel, dus dan is extra maandje niet zo erg toch? Succes in ieder geval

16. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Bij mij was de operatie op dag 9. Of wij deze maand over moeten slaan hebben ze niet gezegd, alleen dat ik niet zwanger mag zijn tijdens de operatie. Maar dat is erg lastig op dag 9;) Ik heb vaak tot dag 14/15 nog last van licht bloedverlies en dat was geen probleem zeiden ze. Echte menstruatie duurt maar 2 dagen en zelfs dan niet echt veel bloedverlies. Mijn eisprong is vaak pas rond dag 20, dus ik zie tegen die tijd wel of ik weer zin heb. Ik durf gewoon niet veel te doen met die sneetjes en ze zijn echt bijna niet te zien:) Heb zojuist gedoucht en de pleisters eraf gehaald en volgens mijn vriend ziet het er mooi uit. Voor de zekerheid heb ik er toch nog pleisters opgedaan want er lopen hier 6 katten rond en ik wil geen ontstekingen door kattenhaartjes. Stiekem durf ik er zelf ook nog niet naar te kijken:) Bij mij hebben ze overigens ook de eileiders doorgespoeld en schijnbaar ben je dan de eerste maanden vruchtbaarder dan anders. Ben benieuwd.

17. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Liefkleintje, veel succes morgen!

18. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    ja inderdaad, liefkleintje succes!

Laat even weten hoe het is gegaan

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Dank je meiden!!! Zie er best tegenop! Ik laat het jullie weten als ik er weer toe in staat ben ;)

20. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Komt helemaal goed, zelfs ik heb het overleefd en er zijn geen gewonden gevallen:p Naar welk ziekenhuis ga je?

Share This Page