Succes morgen liefkleintje.... Morgenochtend moet ik voor de 4e keer het zaad naar het lab brengen. Vooral omdat de uitslagen zo uiteenlopend zijn. 1e keer zaad: heeeeeel goed 2e keer zaad: gewoon goed 3e keer zaad voor IUI: nog geen 100.000 (dus IUI afgezegd!) 4e keer zaad: ....... dat weten we pas over 2 weken, want 21 augustus hebben we weer een gesprek met de gyn. Doorgaan met IUI of toch een ander traject. Dat hangt vooral af van de uitslag van het zaad.
Ik ga ook naar Roosendaal!! Maar ik heb geen kijkoperatie gehad. Maar alle onderzoeken en gesprekken met de gyn. zijn wel allemaal in RSD. Ik woon daar dichtbij!
Volgens mij is dat dokter Pal! Die zit er al heel lang, maar die is wel heel goed! Succes morgen, ik lees wel weer hoe het je vergaan is... Maar eerst tijd voor jezelf nemen en bijkomen! Laat je maar goed verwennen!
Ja, dat is hem inderdaad!! Even een . ertussen gezet ivm google Hij heeft de bevalling bij mijn zus gedaan en zij vond het ook een fijne man! Maar goed, wat zie ik hem nou he! Haha!
Hij ziet jou van een heel andere kant dan jij hem.... En dat is maar goed ook! Ieder zijn kwaliteiten. Ben je nerveus? Hoe laat moet je morgen binnen zijn? Kan je wel slapen vannacht??
Nee, nu nog niet echt nerveus! Zal ook gewoon goed slapen hoor! Moet er om 7.15u zijn en om 8u operatie! Ben de eerste, dus dat is erg fijn! De zenuwen komen denk ik morgen zodra ik gehaald wordt. Dat was de vorige keer ook!
@ Molly: in 1e instantie wilden ze volgende week maandag 13 aug. het gesprek plannen, maar dan is de 1e schooldag weer. En de enige tijd die ze vrij hadden was om 10.30. Dan zou er een invalkracht moeten komen voor de 1e schooldag, dat kan ik mijn klasje niet aan doen. Met de directeur heb ik afgesproken dat ik gesprekken zoveel mogelijk buiten schooltijd plan. Want onderzoeken moeten vaak op bepaalde cyclusdagen en inseminaties zelfs op tijd!! Dan kan ik wel onder schooltijd even weg. De afspraak 21 aug. is dus ook pas om 16.20 uur. Vriendlief stopt ook eerder met zijn werk. Bij hem weten zijn leidinggevenden het ook en die maken er gelukkig ook nooit een probleem van! Hoe zit dat bij jullie?? Ben benieuwd hoe het met Liefkleintje is!!
Bij mij op het werk weten ze het en bij mijn man niet. Maar die werkt in de horeca en kan dus altijd tot ongeveer een uur of 12.00 elke dag wel. Verder ga ik ook vaak alleen. Nu hebben we weer een half jaartje rust en dan daarna komt het echte lastige plannen. Hormonen, iui en eventueel ivf. We hopen dat dit niet nodig is, maar houden er wel rekening mee.
Ik ben er weer hoor!! Alles goed gegaan! Eileiders goed doorgangkelijk. Idd beetje endo bij mijn blaas. Hebben ze niet weg gebrand omdat de kans op een gaatje in mijn blaas te groot is. Over 2 wkn terug! Heb weinig pijn. Soms mijn schouders en net onder mijn borsten. Ademen is soms ook pijnlijk, dus lkkr rusten nu!
Wat goed dat je zo snel al week kan internetten. Ik had ook weinig pijn dat in de schouder komt van het gas wat ze in je spuiten, had ik ook. Was de dag daarna al weer weg. Gelukkig ziet alles er goed uit. Ben beniewd wat ze over twee weken gaan zeggen. Sterkte nog!
Je zit inderdaad weer snel op internet Heb je internet op je telefoon? Ik heb echt een dag of 5 niet goed kunnen zitten en liep ook zo krom als een hoepel. Had erg veel last van het wondje in mijn navel. Ben sinds gister weer halve dagen aan het werk en dat gaat goed, maar ben wel erg moe.
ik ben maar 2 dagen thuis geweest. De dag van de kijkoperatie en de dag daarna. Zo zie je maar de ene heeft meer pech en last dan de andere.
Ha Liefkleintje, Fijn dat alles is meegevallen en dat je maar weinig pijn hebt. Je moet je wel rustig houden hoor en niet teveel hooi op je vork nemen!
Ik heb internet op mn telefoon!! Om 11u was ik alweer online Om 14u thuis....lkkr geslapen. Nu net wakker. Kom alleen mijn bed uit om te plassen. Lopen gaat op zich prima, maar erg duizelig nog. Zitten is niet fijn, maar vooral omdat ik dan erg veel last van mijn schouders krijg!! Ik blijf dus lkkr liggen en heb een lieve vriend die alles voor me doet!!
Liefkleintje, hoe voel je je nu? Wij gaan de volgende ronde starten met IUI. Nu dus hopen dat ik snel ongesteld word, dan kan ik de Clomid gaan slikken. Heb nu gekozen voor Clomid boven Puregon vanwege mijn prikangst. Veel artsen zijn van mening dat Puregon beter werkt, maar volgens mijn gyn is dat niet echt aangetoond en zijn de meningen erover verdeeld. Ze schreef het in eerste instantie wel voor, maar heb zelf toch gekozen om eerst Clomid te proberen, Puregon kan altijd nog. Ik krijg dan alleen een injectie Pregnyl, maar die zetten ze in het ziekenhuis. Nu dus nog aan Pregnyl zien te komen want dat is nergens leverbaar en het alternatief heeft een hoog eigen risico.
@ukkie27: wat spannend allemaal zeg. Zie dat het nog wel een paar dagen duurt voordat je ongi wordt. Ben wel heel benieuwd hoe het proces allemaal gaat, ook voor mezelf als ik er misschien aan moet. Hou je ons op de hoogte?
Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. Mijn banner klopt denk ik niet helemaal, want volgens mij is mijn eisprong begin deze week geweest. Heb het alleen niet bijgehouden. Ik denk dat ik eind volgende week ongesteld word. Maar het kan mij nu niet snel genoeg gaan, want zwanger kan ik niet zijn Hebben deze ronde niet geklust vanwege de laparoscopie.