Hey Molly! Sorry, ik zou jullie op de hoogte houden! Nou de operatie was zo gepiept vrijdag..Er is niks gevonden, alles was goed...(of dit nu goed nieuws is weten we niet. van de ene kant zijn we mega blij, van de andere kant, bah!) Ik heb wel dagen last gehad van de lucht die in mij gepompt is. pff kon niet slapen van de pijn. En nu heb ik een ongelooflijk blauwe buik (echt beurs) Herkent iemand dit toevallig? Dus nu wachten tot 12 oktober, dan is het officiele gesprek en gaan we verder. Inmiddels met manlief goed over gepraat. Wij willen door voor IUI en niet weer wachten en zelf proberen, daar geloven we op dit moment niet meer zo in.
Ik had hetzelfde. Het is fijn dat het goed is, maar wat is het dan hé. Wij zijn nog wel een half jaartje verder gegaan (zitten we nu dus in) maar ik zie dat jij ook een half jaartje langer bezig bent (wij zijn in juni 2011 begonnen). Nog even afwachten dus tot het gesprek, spannend hoor. Hoop dat de arts echt met je meedenkt en anders moet je gewoon op je strepen staan en je niet af laten wimpelen. Ik had wel last van de lucht, maar geen blauwe buik. Succes
Hoihoi, @molly Mijn buik is inmiddels (aan de buitenkant ) blauw, geel en groen, komt echt van binnen uit..heel raar! Wat was je vroeg in de MMM?!! Fijn dat je dat zo snel voor elkaar hebt gekregen. Mijn HA heeft alles ook versneld in gezet. (ivm verleden van mij waren er zorgen) maar het ZH doet alles zoooooooo traag..inmiddels bijna 2 jaar bezig en we wachten gewoon iedere maand weer op de rode dagen Hoe gaat het nu met jou nu? Wanneer mag je terug of denk je dat je daarvoor al wel (misschien) in verwachting mag zijn!?! Ik ga echt voor je duimen! Zou zo mooi zijn!! Hoe gaat het met de rest hier eigenlijk?? Het is zo stil geworden!!
Ik ben na 10 maanden proberen naar de huisarts gegaan en heb aangegeven dat we al een jaar bezig waren. Toen mocht ik gelijk naar de gyn. Die had gelukkig de week daarna al gelijk een gaatje en toen heeft hij bij mij in 2 maanden tijd alle onderzoeken gedaan. Was wel blij dat hij zo snel te werk ging. Nu proberen we het zelf tot eind dit jaar en in januari gaan we weer terug naar het ziekenhuis. Wel raar om te bedenken dat ik dan nu nog maar zo'n 2 a 3 keer kans heb om zelf nog zwanger te worden. Dat is natuurlijk niet zo veel. De gyn heeft al aangegeven dat ik dan eerst hormonen krijg zodat er twee eitjes per maand vrijkomen (en dus twee keer zo veel kans heb). Lukt dat niet dan iui, anders ivf.
Goed bezig!! Slim om na 10 maanden te gaan. Ik ging na een jaar en mijn HA werkte ook a la minute mee. Ik mocht meteen door naar het ZH. Dat duurde enkele weken hier...daarna gesrpek, 1 onderzoek en wachten! Dat klinkt bij jou toch echt fijner. Fijn dat ze ook meteen gemeld ehbben wat ze gaan doen bij jou!! Dan weet je waar je aan toe bent! Bij ons is het een groot raadsel...ik gok op IUI, maar goed, dat weet geen mens zeker!! Die 2 a 3 keer is niet het einde...ik weet dat je dat weet...soms zit je zo erg te berekenen en na te denken, als je dan denkt, ow shit nog 3 keer wordt het spannend. Wij denken nu, ok, laten we nu maar lekker uit gaan van IUI, zelf lukken is volgens ons geen optie meer hier. Dus afwachten en zien waar het einde is. Ik ga voor jullie duimen..het zou leuk zijn als het binnen de 2 a 3 keer lukt!!
Lieve meiden, Afgelopen vrijdag zijn we weer naar het ziekenhuis gegaan..bepakt en bezakt met allemaal argumenten met wat we nu allemaal willen en hoe wij verder willen. Toen we eindelijk opgeroepen werden door de gyn. (eindelijk eens een keer een gyn en niet één in opleiding) was ze open, lief, behulpzaam, vol begrip, eerlijk en wilde meteen stappen gaan zetten! He-le-maal fijn. Ik liep huilend het ziekenhuis uit..eindelijk iemand die ons hoorde, begreep en met ons mee dacht ipv allemaal voorwaarden en andere redenen om maar niet te helpen. Dus... Nu wachten op ongesteld worden en dan aan de chlomid...we gaan vanaf vrijdag voor IUI. Mega spannend en de volgende stap...een stapje dichterbij.... Liefs
Wat bizar, ik lees gewoon echt helemaal mijn eigen verhaal!! Ook na 10 mnd na de huisarts gegaan. In korte tijd alle onderzoeken gehad en tot eind dit jaar zelf proberen!
@Clijntje, super fijn dat ze eindelijk eens naar je hebben geluisterd!!! Heeeeel veel succes met de 1e IUI!!!
@clijntje: wat fijn zeg! Heel spannend nu dus met de iui. Ik wens je heeel veel succes en hou ons op de hoogte @liefkleintje: wat grappig! Nu maar hopen dat we dan ook allebei nog zwanger worden voor het eind van dit jaar
Hey meiden!!! Ik heb goed nieuws.....afgelopen zaterdag positief getest Voelt nog zooo onwerkelijk! En poeh, wat een angst ook gelijk! Bang dat het fout gaat. We hopen gewoon dat dit kleintje bij ons blijft!! We hebben 16 nov de eerste echo, ben dan 7w4d. Spannend. Ik duim nog steeds voor jullie meiden!!
Liefkleintje gefeliciteerd!!!!!!!!!! Wauw wat bijzonder! Nu vast houden he Ik heb sinds vanmorgen de 1e hormonen in mijn mond! Nu total los, maar dat kan ook door werk komen Knuffel
Liefkleintje, gefeliciteerd En die onzekerheid is inderdaad niet leuk. Ik heb met 7+6 een echo gehad en aanstaande maandag weer met 11+2. En ook al heb ik het hartje gezien en is de kans op een miskraam erg klein, toch maak ik me er druk om Clijntje, heb je Clomid?
Meiden, bedankt voor de felicitaties!! Al vraag ik me af of het goed gaat.... Gisteravond enorme buikpijn! Dus.... (stom, ik weet het!!) vanmorgen nog een test gedaan. Ik dacht, 2 dagen na NOD....dan nu misschien wel een redelijke knaller! Maar helaas....hij was juist een stuk lichter!! Dus gelijk het zkh gebeld en een bloedonderzoek gehad. Morgen tussen 12 en 13u belt de gyn met de uitslag! Pff.....wat denken jullie?!?
O, wat spannend meid. Ik heb gehoord dat je hcg in het begin nogal kan schommelen, maar ik snap dat het allemaal erg eng is. Ik hoop dat alles gewoon goed is. Heeft de gyn al gebeld?
Het is niet goed Hcg was maar 30 en met lichter wordende testen is dat slecht nieuws! Ma weer naar de gyn!
@liefkleintje...dat zou flink balen zijn zeg!! Ik ga duimen...heel heel veel succes en sterkte maandag lieverd!
O, meid. Ik was al helemaal zenuwachtig voor je van je bericht van gister en zie nu dat het niet goed is. Wat voel ik met je mee meid!
Ha dames, Even een klein berichtje van mij. We zijn nu onder behandeling in het voortplantingskliniek in Tilburg. Na verschillende onderzoeken (zowel bij mij als bij mijn vriend) hebben zij besloten voor IVF of ICSI te gaan. Het zaad is te onstabiel en onbetrouwbaar voor IUI. Info-map over IVF/ICSI is binnen gekomen en moeten we goed doorlezen. Wanneer wij er aan toe zijn, maken we een afspraak om onze beslissing door te spreken. Wij mogen namelijk zelf kiezen! (wat ik heel bijzonder vind...) Vanaf dan mogen we ook zelf de keuze maken wanneer we aan het traject gaan beginnen. We krijgen zelfs de keus om met een psycholoog te gaan praten. In iedere fase van het traject. Verder gaat het tussen ons gelukkig nog steeds heel erg goed! Helaas ben ik op dit moment snipverkouden, heb geen smaak/reuk/stem en heb ik lichte koorts. Ik mocht vandaag niet komen werken van mijn directeur. Prettig weekend Liefs jufaman