@ jeskejes: had jij naast pregnyl nog hormonen? Ik heb namelijk alleen pregnyl (ligt al in de koelkast...), omdat mijn cyclus zo stabiel is en ik steeds gwn mijn eisprong hebt. Ik lees wel vaker dat IUI soms zonder hormonen gebeurt... Heb je trouwens pregnyl bij jezelf ingespoten of het door iemand anders laten doen?? Ik kan zelf helemaal niet tegen spuiten en naalden en mn vriend ook niet!! Anders moet ik naar de SEH zei de gyn. Heel veel succes gewenst aan de meiden die binnenkort een operatie moeten ondergaan!!
Hallo dames mag ik met jullie mee kletsen!!! Heb al even in de mmm gelopen inwendige echo gehad en in mijn cyclus 2 keer bloed moeten prikken dit was goed..mijn vriend moest zijn zaad inleveren alleen wilt hier niet aan mee werken chips dit omdat hij vind we spontaan zwanger moeten worden (3de kindje) maar dit helaas nog niet gelukt..word er zo depri van en snap het niet het deze keer niet lukt..hoop we allemaal toch snel op rosé mogen doeg
Jufaman ik had Fostimon voor mn eigroei. Ben beetje onregelmatig. En ik heb de pregnyl zelf gespoten, was tzelfde als de Fostimon. Mn vriend heeft de eerste 2 dgn Fostimon gespoten, daarna ben ik t zelf gaan doen omdat hij niet op tyd thuis was. De eerste x met zweet in mn handen, strontmisselijk en mezelf opengehaald aan t opengebroken ampul. Goed gekoeld en na 1x terug trekken doorgezet. T viel me reuze mee. Maar miss ist wel goed dat je naar de SEH gaat om te laten spuiten. En ja soms kan IUI zonder hormonen. Channie welkom en succes. Wel balen dat hij zn soldaatjes niet wilt inleveren.
Tulip jij ook welkom en veel succes. En niet op je kop laten zitten door de HA. Dan ergens anders vragen. Pff lijkt me zo zwaar van die lange cyclussen. Hoop dat je snel verder geholpen wordt.
Bedankt jeskejes, ik heb geen vragenlijst op gestuurd gekregen, heb wel iets voor die afspraak mijn ei... Ben benieuwd of dat te zien is. Knap hoor, zelf prikken! Ben niet bang voor naalden of zo, maar weet niet of ik dat zou durven....
Ik ben in nov nog bij gyn geweest ivm pijn en zij zag toen dat mn ei net gesprongen was. Dus t zou kunnen dat ze t zien. Als je wens groot is blijk je tot dingen instaat die je nooit zou verwachten. Maar hoop dat je niet zover in de MMM hoeft.
Dat hoop ik ook, maar ik denk dat ik bijzonder veel zal doen om een kindje te mogen krijgen.... Helaas geeft het gevoel op het moment aan dat het niet zomaar gaat lukken...ik hoop ongelijk te hebben, maar dat zal alleen de toekomst uit wijzen.
@jeskejes: balen zeg meid dat je temp omlaag is gegaan! @tulip: niet op je kop laten zitten hoor! Jouw verhaal is er echt wel een om doorverwezen te worden. @lblue: wij hadden ook geen vragenlijst, maar dat komt omdat we bij de huisarts ons verhaal al verteld hadden. Dit verhaal is gewoon doorgegeven. Ik heb een echo gehad en de afspraak was verder best kort. Ik wil je niet bezorgt maken maar ik was waarschijnlijk dus te laat in mijn cyclus bij de gyn. Daardoor konden ze niet zien of mijn ei al geweest was. Ze hebben het hier het liefst dat je al langs komt voor je ei zodat ze de groei en eventueel springen kunnen zien. Misschien is jou afspraak dan voor deze maand ook te laat (ik hoop het niet voor je).
@channie32: wat vervelend dat je vriend niet wil meewerken zeg. Dat zou ik best frustrerend vinden. Maar als ik het goed begrijp hebben jullie al wel 2 kinderen op de "normale" manier gekregen, dus zal het wel goed zitten met zijn zaad denk ik dan.
Hier een heel gedoe op het werk. Vandaag hebben vier mensen te horen gekregen dat ze niet meer nodig zijn. 1 werkt er 15 jaar en de andere 9 (de andere twee wel korter). Het zijn de enige part-timers hier en mijn baas heeft het daar niet zo op. Hij heeft een bod gesprek met ze gevoerd en ze een andere functie aangeboden (wat geen redelijk alternatief is) en anders gaan ze maar weg. Nou kan dit natuurlijk volgens de wet niet zomaar. Maar die personen in kwestie hebben weinig zin om dit voor de rechter te laten komen en willen zo snel mogelijk weg met een regeling. Ben er wel van slag van. We blijven nu nog met een klein clubje over en de leukste mensen zijn dan weg. Mijn baas weet dat ik in de mmm zit. Ik mag gelukkig blijven, maar als ik zwanger wordt wil ik daarna ook minder gaan werken en dat verwacht hij denk ik ook wel. Ben dus bang dat ik dan de "lul" ga zijn. Het liefste zoek ik nu al gelijk een andere baan, maar dat is gezien mijn zwangerschapswens niet slim aangezien ik nu een vast contract heb. Ik zie het dus nu meer als het uitzitten van mijn tijd, hopen dat ik snel zwanger wordt en dan na mijn verlof maar eens uit gaan kijken naar een nieuwe baan. Zo dat was even een ego berichtje, maar moest het even kwijt.
Dat is wel echt vervelend molly! Hopelijk vind je na de zwangerschap snel een andere leuke baan! Qua verhaal, dat hebben wij natuurlijk ook aan de huisarts verteld, maar ik weet natuurlijk niet wat hij in de verwijsbrief heeft gezet. Ei is op zijn laatst die dag, maar dan zou ik wel weer een lange cyclus hebben. Dus g Hoewel het dan misschien langer duurt voor de onderzoeken kunnen beginnen heb ik liever weer een vroeg ei Hoe is het met de rest hier?
Molly das minder zeg. Moeilij is dat he. Zwanger worden en benieuwd hoe dat met je werk gaat. Hier gast t wel. Ben me aant voorbereiden dat deze ronde niet raak is. Zou te mooi om waar te zijn.
channie, jeetje wat vervelend!! jeskejes, nou ik hoop voor je dat het toch raak is. molly, o hopelijk mag je echt wel blijven, maar snap dat je je zorgen maakt. @hier, vandaag de uitslag van het zaadonderzoek: verminderde vruchtbaarheid. Dinsdag een gesprek met de HA, want over 3 maanden moet het onderzoek herhaalt worden zei ze?? Prima, maar dat kan een gyn ook en dan kan er ondertussen wel naar mij gekeken worden!! Gelukkig gaat mijn man mee dinsdag, die laat zich niet zo gauw afschepen.
Tulip goed dat je man meegaat. En dat was niet de uitslag waar op je hoopte. Hoop dat je snel naar de gyn mag, want wat jij zegt. Kunnen ze jou ook checken.
Hoi dames, ook wij gaan de MMM in. Wij hebben inmiddels alle onderzoeken gehad. Hieruit is gebleken dat het zaad van manlief slecht is en dan wij dus geholpen gaan worden dmv ICSI. 7 juni moeten we terug naar de gyn om te zeggen dat we ermee willen starten. Dit is even ons verhaal in een vogelvlucht! Heel veel succes meiden!!
Amanda heey, goed dat jullie t gaan doen, succes met de icsi meid. En 7 juni is t zo. En die uk gaat er komen ik weet t.
@tulip: wat een vervelend nieuws. Vaak doen ze dan na 3 maanden een nieuw onderzoek omdat deze test maar een momentopname is geweest. Meestal krijg je dan wat tips (geen alcohol, niet roken, geen strakke onderbroeken, etc) en dan gaan ze kijken of dit een verbetering brengt. Ik zal inderdaad wel eisen dat je intussen naar de gyn wordt verwezen. @amanda13: spannend zeg! Heel veel succes. En die baby gaat er komen natuurlijk
@tulip, wat een flinke tegenvaller is dat zeg! En goed dat je van plan bent om je niet af te laten schepen. Je moet toch al wachten tot je naar de gyn mag (hier is de w8tijd 6 weken, gelukkig mocht ik na een maand al komen). @amanda, spannend hoor! Succes, en natuurlijk heb ik er ook vertrouwen in dat jij je kleintje gaat krijgen! @jeskejes, wanneer is jou NOD dan, als je je aan het voorbereiden bent op helaas niet. En ik hoop zo voor je van wel!