meiden (net) in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by molly27, May 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morgen is mn NOD

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    oh, toch wel spannend dan jeskejes. Ik duim voor je, misschien heeft dat nog zin.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morgen vanaf 8 uur kan ik prikbrief halen. Toch maar wel doen. Zekere voor t onzekere nemen.

4. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Ja, inderdaad zou zeker even doen, wie weet.

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Zojuist een mail gekregen van een vriendin van mij. Ik heb haar al even niet meer gezien.
    Jullie raden het vast al: ze is zwanger, 13 weken. Ik ben echt zo blij voor haar, maar IK WIL OOK!!

Is wel een rot gevoel.

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Molly ken je gevoel. Idd ben je blij voor haar, maar t doet zeer omdat jezelf ook wilt. Knuff en hoop dat je haar snel mag volgen.

7. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
  8. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Tulip, hopelijk stuurt de huisarts je snel door. Maar hopelijk is het niet nodig en ben je gewoon zwanger voor die tijd. Zo'n zaadonderzoek is ook maar een momentopname.

Amanda, welkom. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Molly, het is inderdaad vervelend al die zwangeren om je heen, Op mijn werk zijn er nu 3 zwanger en allemaal erg snel. Daarnaast zijn er een aantal van mijn nichtjes zwanger. Waarom kost het ons dan zoveel moeite:(

Mij MRI-scan is 6 juni en deze moet vlak voordat ik ongesteld wordt plaatsvinden. 6 juni is CD29 en ik ben een paar keer al iets eerder ongesteld geworden. Begin nu een beetje bang te worden dat ik dus te vroeg ongesteld wordt en dat we weer een maand moeten wachten:)

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Een hoop afspraken en onderzoeken hier. Toch wel spannend allemaal. Ik mag as dinsdag voor een FM en eventuele afspraak voor de IUI.

@ Jeskejes: toch maar even laten prikken morgen, zou ik ook doen (ook al heb je er niet zoveel hoop op deze ronde....) Succes meis!

@ Ukkie: Probeer er niet teveel aan te denken (is makkelijk gezegd, i know!) maar anders reageert je lichaam daarop en ben je ook echt eerder ongi. Zo zou mijn lichaam wel werken.... Die houdt me soms echt voor de gek!

Waar ik me aan erger... net op FB gelezen (vrouw van mn neef!) Citaat: Echt vreselijk om met dit weer zwanger te zijn, ik blijf maar binnen!

Aaaaaaaaaaaarrrrrrrggggghh!!! Ik heb al niks met haar en nu kan ik haar goed een knal verkopen!! Sorry hoor, normaal ben ik helemaal niet agressief.... Maar het lucht wel eventjes op!

Welkom Amanda (naamgenootje!!!!) Klets gezellig met ons mee....

10. tulip

tulip Niet meer actief

jufaman, o ja zulke opmerkingen komen je strot uit he???

ukkie, nee hoop ook dat het niet nodig is, maar heb weinig vertrouwen.

Hier ook volop zwangeren, ze komen als paddestoelen uit de grond lijkt het wel. Voor de miskraam had ik er nog niet zo'n moeite mee, maar nu wel. Ik denk steeds: tja, ik had al zover.... geweest.

11. LBlue

LBlue Bekend lid

Jan 10, 2012
    764
    0
    0
    Jeskejes... ik hoop zo voor je dat het je gegund is nu zwanger te zijn!!!! Ik hoop het echt!

Molly, rot is dat he! Ik heb tot nu toe er gelukkig niet zo'n last van gehad, ondank dat er in de tijd dat wij aan het proberen zijn 3 meiden zwanger zijn geworden... Maar het lijkt me echt heel naar om dat te moeten voelen! Hopelijk ben je snel zwanger en kan jij ook zo'n berichtje sturen!

ukkie, dan maar hopen op een cyclus van 30 dagen!!! Op naar niet ongesteld worden... (het liefst voor een maand of 9). Maar in ieder geval tot na de MRI. Waar moet je de MRI voor doen?

Jufaman, Wat is een FM? en spannend hoor een afspraak voor IUI... Ik snap je irritatie, denk dat we allemaal graag met dit weer zwanger zouden zijn!

Tulip, gelukkig heb ik dat (nog) niet hoeven meemaken, en ben ik dat ook niet van plan... Het lijkt me vreselijk om mensen in je omgeving te zien die nu net zo ver zijn (of bijna) als dat jij zou zijn.... Je had zelf ook graag zo'n kleintje gewild...!!!

Hier vandaag aan mijn moeder verteld dat we naar de gyn moeten. En dus ook verteld hoe het tot nu toe is gegaan... Kon het niet helemaal droog houden... Stom!, maar bij mijn moeder ben ik nooit zo goed in mijn emoties in toom te houden ;)
    Ze was (net als altijd) erg lief, dat is zo fijn!
    En mijn vader stuurde net een smsje met een klavertje 4 en een kusje... erg fijn, lieve ouders!

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ LBlue: FM is follikelmeting. Je krijgt dan een echoscopie (= inwendige echo) en dan kunnen ze op een schermpje zien hoe groot je follikes (eitjes) zijn. Dinsdag wordt dit bij mij gedaan en misschien wel nog een keer volgende week om te kijken hoe ze gegroeid zijn...

Ik heb het weken geleden ook aan mijn ouders verteld. En ook wij zaten te huilen. Mijn vader niet (die is heel nuchter!) maar die heeft me er verzekerd dat ook ik zwanger ga worden. Als de IUI gepland is, moet ik pregnyl spuiten en mijn vader heeft gezegd dat hij dat wel wilt doen. Ik durf dat namelijk echt niet bij mezelf en mn vriend ook niet! Wel zo lief van mijn pa.

Lieve ouders zijn heel belangrijk!! Fijn dat jij en ik ze in ieder geval hebben. Want ik lees ook wel eens dat het heel anders kan gaan....

13. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Jufaman, ik weet dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn. Kan alleen die knop nog niet omzetten:(

LBlue, wanneer ze op de MRI afwijkingen zien krijg ik een grote operatie, zien ze niets dan krijg ik een kijkoperatie. Overigens wordt ik nog minimaal 1 keer ongesteld want ik mag deze maand niet zwanger worden vanwege de MRI-scan.

Wij hebben het vorige maand ook aan mijn ouders verteld en dat luchtte enorm op. Mijn vader heeft net zo'n naaldenangst als ik en is vorig jaar geopereerd en hem is het allemaal meegevallen. Hopelijk gaat dat bij mij ook gebeuren. Alhoewel bloedprikken nog steeds een ramp is. Het enige verschil is wel dat ik vantevoren al weet dat ik geopereerd ga worden en hij niet, dus daar had hij wel een voordeel mee.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jufaman fijn dat je vader wilt spuiten dan.

Lblue jij ook al van die lieve ouders.

Hier ook een hele lieve moeder, maar die heeft een zware cva en tis niet meer de moeder die ze eerst was. En mn vader is een wrak. Dus weinig steun of liefde.

15. tulip

tulip Niet meer actief

lblue, nee is idd niet fijn. 1 van hen is een heel goede vriendin, ben echt superblij voor dr, maar ik vind het zo moeilijk. Ze is ongeveer zwanger geraakt toen ik mn miskraam heb gehad. Ze heeft het met 9 weken ook pas tegen me vertelt, ze durfde niet eerder.
    Maar verder in de omgeving is het ook allemaal zwanger, zwanger zwanger...
    ik besef nu pas hoe dankbaar ik voor onze dochter ben en dat zij echt een super wonder is..

16. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    @lblue: moet fijn zijn dat je ouders het nu weten en dat ze zo lief reageren. Geeft weer steun. Ik heb het wel droog gehouden toen ik het vertelde, maar ook maar net.

@jeskejes: wat vervelend dat je niet bij je ouder terecht kan zeg. Wij zijn er hier in ieder geval voor je op het forum!

@jufaman: vervelend he, van de zeurende mensen. Ik heb ook een collega die zit dan bij de lunch te zeuren dat je nooit meer tijd voor jezelf hebt als je eenmaal een kind hebt en dat een vrije dag nooit meer hetzelfde voelt als vroeger. Ze heeft er zelf ook 2 jaar over gedaan dus ik snap haar reactie ook al helemaal niet, maar wel op de natuurlijke manier.

@hier: ben net bij de gyn geweest en heb een fm gehad. Die is 16 mm en dat is goed. Mijn baarmoederslijmvlies is alleen maar 6 mm dik en dat is een beetje te weinig. Nu moet ik maandag over een week bloedprikken en kunnen ze zien of ik een echte eisprong gehad heb en dan de week daarna voor een afspraak over de verdere behandeling.

Heeft iemand van jullie ook te dun baarmoederslijmvlies? Wat ik er over kan vinden is dat 6 mm te dun is, maar ik zie nergens of die meting dan rond je eisprong is of later in de cyclus. Die van mij kan natuurlijk nu nog groeien tot de innesteling denk ik zo. Mijn gyn was positief maar wilde ook niet zo veel zeggen. Pas over twee weken als we alle uitslagen hebben gaan we alles bespreken.

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Helaas niet zwanger. Bloedtest was negatief. Wist t ergens wel. Wat gaat er mis omdat t niet lukt?

18. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    ach heel erg balen meid! Toch een teleurstelling ookal had je het wel verwacht. Ik weet niet hoe zo iets gaat, maar kunnen ze dan ook nog zien wat er mis is gegaan of ga je automatisch naar een volgende poging?

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik denk niet dat ze kunnen zien waardoor t niet lukt of wat er fout gaat. En ja gaan weer naar de volgende IUI. Laatste voor de zomerstop.

20. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Spannend! Ik zal voor je duimen dat het dit keer wel goed gaat!

Share This Page