Thanxxx ladies! Inderdaad wek erg spannend! @ LBlue: ik heb om 11 uur de IUI.... Bedankt alvast voor je kaarsje!
Jufaman, gefeliciteerd!!! Super!! En spannend je IUI!! Ik ga voor je duimen hoor!! Hier dacht ik gisteren ongesteld te zijn geworden, maar zet nog niet echt door. Morgen is mijn NOD. Had gisteren een test gedaan, op 13 dpo. (weet ik precies door FM) Daar lijkt toch wel een heel licht streepje te staan. Maar vrees dat ik morgen gewoon ongesteld zal worden!
@liefkleintje: o wat spannend. Ik denk ook wat te zien maar het is wel erg licht. Ik denk ook te licht voor 13dpo maar ik weet het niet zeker, mischien kan het nog wel. Meestal heb je zo'n test als je denkt dat je nod er aan komt maar in het echt toch later je ei hebt gehad dan je dacht. Bij jou kan dat niet omdat je zeker weet wanneer je hem had. Ik zal voor je duimen en hoop op een knaltest voor je.
Ha dames, Ik moet vanavond de pregnyl toedienen. Maar omdat ik dat zelf niet durf en vriendlief ook niet, gaat mijn vader het doen. Wel een beetje raar, maar hij doet het 'met alle liefde' zei hij!! Ben best wel een beetje gespannen. Ik heb echt een hekel aan spuiten en prikken. Maar wat moet, dat moet!! Fijne avond allemaal... Liefs jufaman81
Vanmorgen bloed laten prikken en volgende week woensdag het voortgangsgesprek met de gyn. Nog even geduld hebben dus. Sinds gister ongibuikpijn, moet pas volgende week ongi worden.
KLOTE!!!!!!!!!!!!!! IUI gaat niet door want het zaad was niet goed. WTF krijgen we nou weer.... Zaad was steeds in orde. Ons de afgelopen dagen aan de regeltjes gehouden en dan krijg je dit! Ik baal er enorm van....
o, wat erg zeg! Ik snap dat je daar enorm van baalt. Moeten jullie nu wachten tot volgende maand? Een hele dikke knuffel!
Jufaman dat is idd zwaar balen. Wat raar dat t nu niet goed was. Ik wist niet dat ze de IUI dan ook niet door lieten gaan. Meid dikke knuffel. Hier vanmorgen op dag 10 FM gehad en er is 1 ei van 16mm. Morgen om 19.00 pregnyl zetten en donderdag rond 11.30 de inseminatie. Zou 41 uur na de pregnyl zijn en hoop zo dat mn ei niet eerder springt.
Waarschijnlijk wordt IUI pas volgende cyclus! (als het IUI wordt!!!) Mijn dossier wordt woensdag uitgebreid besproken door meerdere gyn. en dan krijg ik 's middags een telefoontje over eventueel een ander traject. Ik snap er niks meer van... Succes Jeskejes!
@jufaman: wat vervelend dat je tot woensdag moet wachten voor meer nieuws. ik hoop voor je goed nieuws. @ jeskejes: succes!
jeskejes, suc6 ik duim voor je dat het ei niet eerder springt. jufaman, o wat een teleurstelling zeg!! Ik hoop dat jullie toch heel snel aan de beurt zijn... liefkleintje, he ik had echt wel hoop toen ik je testje zag.
Gisteravond bij het afvegen een heel klein druppie bloed. Ik hoop zo dat het de innestelling was. Heb dit echter al eerder een paar keer gehad en toen werd ik de dag daarna gewoon ongesteld (de cyclussen met 26 dagen). Ben dus bang dat ik gewoon ongi ga worden. Vandaag is er echter niks meer te zien terwijl ik de vorige keren toen ik het had wel gelijk de ochtend daarna ongi was. Hou dus nog een beetje hoop maar hou ook zeker rekenig met ongi. Volgende week woensdag naar de gyn en dan krijg ik de uitslag te horen van mijn bloedonderzoek. Kan dus zelfs zo zijn dat ik helemaal geen eisprong gehad heb en dan zit ik te hopen voor niks.
spannend Molly! Ik hoop ook zo dat je zwanger bent!!!! En jufaman, weet je al meer? Hier een vroege eisprong gehad, dus waarschijnlijk weer een 26 dagen cyclus... Dat is stiekem wel lekker... En de lust heeft ons weer op de juiste tijden laten vrijen... Dus dat is heerlijk... Ik had mijn ei echt nog niet verwacht.. Stiekem is dat best veel prettiger
@LBlue: dit is dan de laatste keer voor jou dat het nog raak kan zijn zonder in de mmm te belanden. Ik zal voor je duimen dat het goed komt. Vanmorgen ongi geworden. Als ik een eisprong heb gehad dan heb ik een korte lutale fase want dit is zeker niet 14 dagen na eisprong geweest. Straks even de gyn bellen of ik wel gewoon aankomende woensdag moet komen of dat hij wil dat ik al eerder kom.
Zojuist gyn gesproken. Ik heb morgen een afspraak. Het blijkt uit de bloedtest dat ik wel echt mijn eisprong gehad heb alleen dan ben ik dus te snel ongi geworden. Na ongeveer 10 dagen al i.p.v. 14. Morgen bespreken we het behandelplan dus ik ben benieuwd.
Molly, ik word ook iedere keer te vroeg ongesteld. Maar de gyn wil er nog niets aan doen want dan moet ik spuiten. Nu hoorde ik dat er ook andere opties zijn om je LF te verlengen, dus dat ga ik de volgende keer even melden. Verder kom ik later weer even reageren, vriendlief is vanmorgen geopereerd.
@ukkie: sterkte met je vriend. Hoop dat alles goed gegaan is. Hoor graag wat jij weet over andere manieren om lf te verlengen.