Mama's die gaan voor een 2e kindje in 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Memories, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memories

Memories Niet meer actief

Zijn er nog meer mamas die gaan voor een tweede kindje in 2014 ?

Hoe oud is jou eerste kindje ?

En vind jij het ook spannend hihi

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hoi!
    Wij gaan eind dit jaar, begin volgend jaar voor een tweede kindje.
    Ons dochtertje is nu 6 maanden en mij lijkt het leuk om 2 kindjes met weinig leeftijdsverschil te hebben.
    Ik heb geen eisprong en lange onregelmatige cyclussen, daardoor duurde het bij L. wat langer en met behulp van clomid.
    Vandaag een doorverwijzing gehad naar de gyn dus ben benieuwd hie snel ik terecht kan en wat het plan zal zijn..

Zie dat jouw kleintje bijna een jaar is, ook een mooie leeftijd voor een brusje!

Ik vind het wel spannend ja! :D vojd zwanger zijn geweldig, dus kan niet wachten haha
    Jij een fijne zwangerschap gehad?

3. Memories

Leuk !!! Nog iemand hihi

Wat leuk dat jullie ook al zo vlot gaan beginnen ! Spannend weer he !
    ! Als ik er over na denk krijg ik spontaan weer de kriebels hihi
    En ik denk er bijna de hele dag aan sinds ml gezegd heeft ook te willen.

Ja hele fijne zw gehad jij ook ? En de bevalling ?
    Hier opzich een fijn bevalling voor zo ver het fijn kan zijn...moest met 39 weken ingeleid worden, het duurde vooral.erg lang kreeg ondanks de weeën er geen cm bij.
    Uit eindelijk een ruggenprik en toen binnen een uur van 1 -9 cm ! ( had ik al veel eerder moeten doen denk ik achteraf haha) naja toen ging t vrij vlot , na een half uurtje persen was ze der.

Ja bijna 1 jaar alweer gaat zo snel pff..word er soms gewoon beetje emo van haha

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Haha ik ben er ook veel mee bezig, hormoontjes! :p

Zwangerschap was super, bevalling was hel :p
    Ook ingeleid met 39 weken, 47 uur geduurt, uiteindelijk ook ruggenprik, vacuum omdat L. een sterrenkijkertje was en toen liet de placenta niet los en moest ik naar de O.K onder algehele narcose :( was pas 1,5 uur later terug bij mij kleintje en mij man.

Vaak bij inleiding langere bevalling he..
    Waarom ben je ingeleid?
    Ik vanwege epilepsie, zodat ik niet oververmoeid zou zijn als ik ee bevalling in zou gaan :p

Maarrrr, dit keer GEEN inleiding, ik wacht tot mijn lichaam klaar gaat zijn.

5. Memories

Jeetje zeg ! Nou dan heb ik dus echt niks te klagen hahahaha

Hier ingeleid omdat me vliezen langer dan 24u gebroken waren en geen weeën kreeg.
    Hier begon het om 9u en om 23:18 is ze geboren.

Wel fijn dat je ook een fijne zw hebt gehad , ik had totaal geen kwaaltjes.
    Ben nu heel erg bang voor een volgende zw dat ik dan misselijk word ik heb daar namelijk een hele erge fobie voor ....

Ik hoop deze keer ook echt GEEEEEEEN inleiding en lekker thuis !!

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ah, dus je lichaam was wel op weg maar bedacht halverwege dat het geen zin meer had :p

Vaak zeggen ze toch dat je zwangerschappen op elkaar lijken, ben benieuwd!
    Oh fobie voor overgeven?
    Ik ga voor je duimen ;)
    Hier wel wat misselijk geweest de eerste 15 weken oid, maar dat was prima te doen.

7. Memories

Ja hele grote fobie...pff echt erg ..ook als er griep heerst ofzi krijg ik gelijk smetvrees haha.

Ik.hoop het want dan is dat weer een fluitje van een cent haha

Ben wel benieuwd hoelang t gaat duren voordat t raak is , na de bevalling is mijn cyclus een regelrechte ramp geworden.
    Eerste 4 maanden was ik continu ongesteld en daarna 2x in een maand..toen metheel veel.doorbraak bloedingen en het lijkt er nu op dat deze maand gelukt is mn pil strip af tw maken zonder bloedingen tussendoor ! Happy me haha

Hopelijk komen er nog meer meiden mee kletsen hier..anders moeten we het maar gezellig maken met zn tweetjes hihi

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Dat lijkt me echt een rottige fobie..

Wanneer ga je stoppen met de pil?
    En was je vorige keer snel zwanger?

Vandaag heb ik een doorverwijzing naar de gyn gekregen, dus ben benieuwd wanneer ik weer terecht kan en of ze meteen hormonen wil geven of toch eerst verder onderzoek oid

Ja zou leuk zijn! Komt vast vanzelf! Zijn al wat clubjes maar daar kletsen al zoveel meiden mee...

9. Memories

Ja echt brrr naja miss kom ik er dan wel.overheen.

Na 7 maanden..maar toen had ik wel.netjes cyclussen van 28-32 dagen.

En bij jullie ?

Spannend ! En die hormonen helpen dan voor een eisprong ofzo?

Ml wilt het liefst nu nog dan morgen ik wil wachten tot januari / februari.

Ja idd in die clubjes zitten al veel meiden

10. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier nu druk aan het ontpillen voor een 2e wondertje.... alleen schiet het helaas nog niet op :( Nu 2x per maand een bloeding :( Bij de zwangerschap van onze zoon heeft het ontpillen 6 maanden geduurd met ook elke keer 2x per maand een bloeding.

Had stiekem een beetje de hoop dat het deze keer sneller zou gaan (juffertje ongeduld!!)

Btw Behappy gaan we er weer samen voor ;) Stuur je wel een pb met wie ik ben ;)

11. Memories

Spannend ! Ik ben benieuwd haha

Oh jij dus ook die bloedingen hoop dat t gauw weg trekt !

12. wachtend

Het enige waar ik helaas tegen kan is de prikpil en ik letterlijk binnen 1 wip zwanger raak was dit weer de enige oplossing.... 3x die prikpil gehad en helaas weer mijn hele cyclus naar de kl*te!! Slik nu al zwanger worden van Etos omdat dat de vorige keer wel heel erg goed hielp. Hopelijk dus deze keer ook weer alleen dat Libresse en Always sponsoren daar mag ik best een keer bedankt voor worden door ze ;)

13. Memories

Haha ja precies !
    Maar jullie gaan er nu nog niet voor t echie voor of wel al ?

Vind je t spannend weer ?

14. wachtend

We gaan er stiekem al wel voor (ik denk toch echt dat dat ontpillen weer een crime gaat worden ;) ) dus denk dat ik ongeveer in mei (als ik de vorige keer bekijk) weer een nette cyclus zal hebben.

En hoe ik het vind.... spannend!!! Het idee dat er weer een wondertje in mijn buik zal groeien, wauw!!!
    Maar voor mijn gevoel ben ik nu ook geen onervaren mama meer en ach na wat er allemaal is gebeurt weet ik nu al heel veel meer dan ik bij de geboorte van ons jochie wist ;)

15. Memories

Jaa precies dat heb ik ook...dat onervaren is er wel een beetje af al kun je natuurlijk altijd weer nieuwe dingen.

Ik vind het ook weer spannend...ben benieuwd hoe het zal zijn met twee kleintjes.
    Maar ben ook wel bang voor de zw , bevalling en hoe de omgeving zal reageren.

Nou onze club heeft al 3 leden haha !!

16. wachtend

Hahahaha ja iedereen weet dat we er wel voor willen gaan en ja ze vinden het best vlot maar echt tot nu toe alleen leuke reacties!!!

Ja ik vraag mij ook af hoe dat gaat een zeer ondernemende dreumes en dan ook nog eens zwanger of een baby.... maar aan de andere kant meid afgelopen jaar hebben we ook gered en onze kids leven beide nog ;)

En alles wat we afgelopen 2 jaar hebben geleerd in de zwangerschap en bevalling en het eerste jaar gaan we nu allemaal terug brengen in onze nieuwe zwangerschap, en nu hebben we 2 banjers rondlopen die er wel voor zullen waken dat we ze vergeten en teveel wegzwijmelen bij de zwangerschap :p Het word nu vooral heel praktisch hahaha.

17. Memories

Hahah ja het word vast eeb stuk makkelijker . Ook fijn dingen over te doen zoals de kraam week die liep totaal niet zoals ik wilde.

Ik ben natuurlijk nog vrij jong dus zullen de meningen wel verdeeld zijn , maar ik zit op een heel ander level dan mijn vriendinnen .

Ik heb er zin in , zat alweer te struinen op internet naar een leuk eerste pakje voor jongen en een meisje hihi

18. wachtend

Whahhahaa owww ik herken het zo hier in de 30 alweer en man nog ouder :p dus tja we hebben niet het eeuwig leven he ;)

Hier hebben we zelfs de namen al voor een meisje en een jongen (moet toch wel bij ons jochie passen) :p

Ohh ik ben zo benieuwd hoe hij/zij dan gaat worden. Jochie lijkt qua karakter echt super op mij en zou leuk zijn (en beter voor mijn hart) dat de 2e wat meer op papa lijkt :p

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Leuk joh behappy, jij sluit je bij ons aan, ik sluit hierbij aan, samen in twee groepjes met hetzelfde onderwerp hahaha, niet helemaal want dit is voor 2e, ander groepje natuurlijk voor iedereen hahahaah:D

Ik hoop dat we er in 2014 weer voor gaan, afhankelijk van een aantal situaties, 1 bouwen van de dakkapel, vermoedelijk dit voorjaar, 2 afbouwen van de bv, maar dan moet dochterlief eerst een beetje meer vast voedsel gaan eten.. Want ik heb nog geen cyclus ik denk dat pas als de bv stopt mijn cyclus op gang komt
    3 de boel moet van onder weer toegankelijk zijn, er blijkt te strak gehecht met mijn scheur, daardoor is er een huidplooi ontstaan, waar extra spanning op komt met penertatie, oefenen is gewoon echt pijnlijk, wordt niet beter, ik ben nu onder behandeling bij de bekkenbodemfysio om de boel op te rekken, mocht dit niet helpen zal er gerecontructueerd moeten worden:(, dinsdag eerste behandeling gehad, niet fijn, en nu is de ene kant echt dik en gezwollen, maar niet pijnlijk gelukkig... Had ze wel voor gewaarschuwd..

20. Memories

Leuk ! Ja had deze groep gemaakt voor de gene die voor een tweede gaan haha
    Vind het fijn ervaringen uit te wissele van hihi

Jullie al serieus bezig of ook vanaf volgend jaar ?

@wachtende
    Jaa spannend weer he..ik weet het alleen voor een jongetje meisje geen idee.
    En mijn jongens naam zal ml wel niet mooi vinden

Deel Deze Pagina