Jippie deel 3. abbo.... Nog even een kopie van mijn laatste berichtje: @ MissQ: Wauw... dan gaan we weer heeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor je..... super zeg!!!! @ Vivi: Tuurlijk mag je terug komen, maar nu wel blijven he, anders kom ik je hoogst persoonlijk ophalen @ Sloppy: Moeilijke keuze denk ik... Volg je gevoel... je kunt desnoods toch gewoon lekker op visite gaan naar je vriendin en daarna gewoon weer lekker naar huis wanneer jij dat wilt.... Je zegt dat ze je begrijpt dus dan zal dat echt geen probleem zijn toch??? @ all: Een vraagje. Mila slaapt de nachten al door van 0:00u tot 08:00u en ik moet haar iedere ochtend wakker maken.... Zou ik haar de laatste fles bijvoorbeeld ipv 23:30u al om 22:30u-23:00u mogen geven zodat ze eerder gaat slapen, of is ze daar nog te jong voor??? dan zou ze dus 9 uur aan een stuk doorslapen als ze dat doet tenminste hahaha __________________
@chelleke: Ik zou het gewoon proberen. Kan geen kwaad volgens mij dat ze al wat langer door slaapt hoor. Suzannah had ook heel snel al 12uur tussen de voedingen zitten. Volgens mij mag er niet meer tussen zitten, maar psis weet ik het niet. Anders ben je het CB toch even op?
@ Slop: Ik mag schijnbaar geen gebruik maken van het Cb omdat ik in het buitenland woon... heb de vraag ook ff bij de voedingsdeskundige neergelegd hier op het forum.. Misschien kan zij me helpen... thanks iig voor je reactie X
@chelleke: ohja dat is waar ook. hier heeft Suzannah niet gedronken maar gezopen! Net een fles van 220/7 + 3scheppen pap op en toen wilde ze nog meer hebben! Dus nog 160/5 gemaakt en daar liet ze 70ml van staan! Verder heeft ze vanmorgen 220/7, middag 220/7, toen fruit met liga en dus net echt mega veel melk. Voor een meisje wat 1,5week geleden nog op 4flessen van 220/7 zat waarvan ze soms zelfs wat liet staan ben ik echt super trots op haar. En het ging zonder vechten Ik ga echt duimen hoor! Want ik wil zo graag dat hier een einde aan komt. We hebben ook haar oren getest op oorontsteking maar dat is het echt niet en ze wil haar speen wel hebben anders zou ze die ook niet willen hebben. Met een tuit drinken doet ze ook gewoon dus we konden alleen nog maar aan de melk denken..... Oke we duimen
@chelleke dat mag zeker hoor!!! evi sliep met een 2 maanden al van 21.00 tot 8.30 dus geen probleem geloof me als ze honger heeft word ze wel wakker @sloppy idd gewoon ff overleggen met je vriendin
Thanks Viv.... Enne btw... een hele fijne dag vandaag... hopelijk werken de weergoden vandaag even goed mee.... al ziet t er hier niet al te best uit..... Geniet ervan. XXX
Oh, Slop, wat zou dat fijn zijn als dit de oplossing is!! Superrrrrrr!!! Vivi; welkom hihi! fijne dag gehad gister? Chelleke; heerlijk hoor dat ze zo slaapt.. Wij hebben op een gegeven moment gewoon die laatse fels niet meer gegeven en afgewacht hoe laat ze kwam... Ging vanzelf goed. Super!! MissQ; Oh...... spannend meid! De kaarsjes gaan weer aan en de duimen draaien overuren!! Toppie! Iemand een idee hoe het met miranda is?!!? ben zo benieuwd.. en met sun.... Toedeloe! Hier alles in orde...
@mrt en @chelleke thanks was een hele leuke dag, hadden tent aan de overkapping gemaakt heater erbij en het was heerlijk @misq ik ga duimen meid! @sloppy hoe is het gisteren gegaan?
@ Sloppy: Ik hoop echt dat dit idd de oplossing is voor jullie. @ Vivi: Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. @ MissQ: Mijn duimen draaien alweer overuren....... komt dik in orde lieverd.. @ Miranda en Sun: idd lang niks meer van jullie gehoord..... Hoe gaat t met jullie? @ voeding: heb een berichtje terug gekregen van het forum hier van de voedingsdeskundige... er mag niet meer dan 10 uur tussen de voedingen zitten dus ons meisje mag lekker doorslapen... Vandaag de laatste nacontrole gehad bij de Vk.... toch wel raar hoor, dat het nu echt allemaal over is..... Achteraf gezien was zwanger zijn echt geweldig, ondanks de onzekerheden die ik in t begin heb gehad.... hopelijk mogen we nog een keer zwanger worden in de toekomst.... heb hard geroepen dat ik er minimaal 2 a 3 jaar tussen wilde laten maar eh...... 1 a 1.5 jaartje lijkt me zat ..... we zullen zien wat de toekomst brengt
Hey meiden, ik was jullie kwijt hihi. Deel 3 alweer!!! Met mij gaat het redelijk hoor. Maar aangezien we geen terugplaatsing hadden met de IVF behandeling heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen en kan ook niet steeds op jullie reageren aangezien ik er geen ervaring in heb. Lees wel regelmatig met jullie mee hoor!!! Wij hebben het weekend een vakantie geboekt naar Samos, een Grieks eiland. We gaan volgende week dinsdag weg voor twee weken en heb er echt super veel zin in. Zijn er ook echt even aan toe na al dat gedoe met de IVF. Woensdag moeten we weer naar het z'huis om te bespreken wat we nu gaan doen, dus is wel weer even spannend. Ik denk ICSI maar ja, soms weet je nooit hoe ze daar denken...
@sun: Kan me heel goed voorstellen dat je hier even niet kan mee kletsen hoor maar ik hoor graag hoe het met je gaat. Fijn dat jullie even weg gaan! Geniet er van. Horen jullie dan ook wat er psis is mis gegaan? @chelleke: bij ons ziet er 22mnd tussen en ik vind het erg leuk. wij hadden heel veel geluk dat het zo snel ging. We zijn weer echt begonnen toen Megan ff ruim 1jr was..........uhh een jaar en 1 maand om psis te zijn. Hier goede dag gehad. Gister had ze per ongeluk toch weer wat van Koemelk gehad en toch weer krijzen. Vandaag helemaal niks en het was een heerlijk rustig meisje. Ik zie toch wel een patroon komen. Ik hoop bijna dat dit het zal zijn.........maar we zullen zien. Misschien is het toeval. Ook het CB gebeld en die hebben me gezegd dat als ze 300ml aan melk producten krijgt dit voldoende is. Die vonden het wel een heel goed idee om dit te proberen ivm haar darmklachten Ze prees me zelfs met: ja ben een goede moeder dat je zo ver wil gaan voor je kindje Aan de andere kant: een krijzende en huilende baby de hele dag is het wat experimenteren wel waard hoor Ik duimduimduim voor mijn meisje......maar juig nog niet omdat ik veel te bang ben dat ze bij de onderzoeken wel wat vinden.
Ik had ook een vraag gesteld aan de voedingsdeskundige hier op het forum en die zegt dat de klachten van Suzannah wel degelijk kunnen wijzen op KMA! Zou toch wat zijn als dit het toch blijkt te zijn?? Het gaat echt een heel stuk beter nu met haar. Ze drinkt ook haar melk veel rustiger. Neemt heel erg te tijd er voor. Hier voor kon ze niet snel genoeg klaar zijn. Hoe groter het gat in de speen hoe beter. pfff zou ook wel heel erg boos zijn hoor.......
@All, de punctie is weer achter de rug. Heb er ondanks de medicatie toch best last van nu. Ga zo met manlief een broodje eten en dan duik ik mijn bedje in. Van de 7 follikels die ze aangeprikt hebben, zijn er in Tilburg uiteindelijk 3 eitjes gevonden. Ik heb nog even met de verpleegkundige gepraat over het terug plaatsen van 1 of 2 eitjes en zij heeft gelijk Tilburg gebeld dat ze met Den Bosch moeten overleggen op het moment dat er niets ingevroren kan worden of dat de kwaliteit van de bevruchte eitjes minder is. Vrijdag mag ik bellen om te horen wat ze gaan doen. De terug plaatsing is om kwart over 2. Spannend dus weer.
oh, missQ... Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat!!! Haai Sun!! Geniet van de daagjes weg! Heerlijk! Zou het fijn vinden als je ons op de hoogte houdt maar begrijp best dat je er af en toe geen zin in hebt... Maar ik blijf wel aan je denken.. Het zo zou fantastisch zijn... Ik duim ook voor jou..
@missq: mijn duimen draaien hoor! Op naar vrijdag!! Hier even informatie in gewonnen over de pepti en het kan ook nog zo zijn dat het wat "vriendelijker" voor haar buikje is waardoor ze hier goed op reageerd... Pffff worden jullie al gek van me? Echt ik wil zo graag dat we deze periode kunnen afsluiten en achter ons laten. Ben aan vakantie toe!! Ik heb met mijn vriendin afgesproken om zaterdag naar haar toe te gaan. Blijven we lekker met de kids bij haar. Ben wel opgelucht dat ik die beslissing heb genomen. Zie het echt niet zitten om met gil en krijs (suzannah) daar te slapen.
Wij gaan in augustus ICSI doen. Zou dat dan eindelijk gaan helpen? Nog 3 maanden wachten, pffff. Eerst maar lekker op vakantie... @Sloppy, ja er waren veel te veel dode zaadcellen waardoor de goede die niet beweeglijk genoeg zijn er niet doorheen kwamen. Aan de ene kant denk ik nu, niks heeft zin gehad, aan de andere kant weten we nu wel dat het echt daaraan ligt en er met ICSI weer nieuwe hoop komt. Het duurt alleen zoooo lang...
Dames , ik wil ook met jullie nog wat foto's delen... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/354003-april-2012-mamas-deel-i-37.html#post12702769 @ Sun: Oh meid ik hoop echt dat ICSI gaat helpen..... ik duim heel hard voor je dat het bij 1 poging blijft...... nieuwe ronde en nieuwe kansen...... geniet eerst maar lekker van je vakantie