Zo ik open een nieuw topic, ik had er al 1 geopend maar daar werd niet op gereageerd. Kan toch niet zo zijn dat er helemaal geen jonge mama's of zwangeren zijn uit deze omgeving?! K ben mamavanm1 ben 19 jaar, en we krijgen nu ons 2e kindje. We hebben al een dochter van 1.3 jaar (een onwijze schat en ondeugd ). Hoop dat er meer mama's zijn
Ik kom uit Almelo, dichtbij genoeg? Ik zat gister ook al te kijken naar een topic voor dames uit Twente, maar die zijn allemaal al verouderd, echt gek! Dus ik wil hier zeker wel meekletsen Ik ben 24, nu 36 weken zwanger van mijn eerste
Groningen is idd een eindje weg, hihi. Dankje voor t reagereb. A1988 dat is zeker.wel.dichtbij. 36 weken al das nog eventjes al een beetje.zin aan de bevalling?? En heel leuk dat je mee wilt kletsen.
hmm.. loopt dus niet z heel goed hoeft niet per se wierden hoor overijssel is ook gewoon goed, haha . Hoop dat er zich nog meer aanmelden, zou erg gezellig zijn..
Hier was ik ook al een beetje bang voor, er is natuurlijk ook een reden dat die oude topics het niet vol houden
Jaa, ik ook wel een beetje! ik dacht ik hou nog goede moed, maar volgens mij word t niet meer wat. Nouja, ik laat hem gewoon open en voor de dames die zich aan gesproken voelen kunnen zich altijd melden! zit geen leeftijd of afstand aan vast dus, haha.
Gezellig toekomstige mam zag je ook al bij.moeders.omgeving.zwolle. Leuk dat je hier ook wil kletsen. Misschien word t nog een leuk en klein groepje. We zullen zien!!
Nog meer gegadigde !! gezellig dames, dacht eigenlijk dat er niks van kwam. Leuk allemaal nog mooi in de buurt .