Meiden omgeving Den haag??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DJR, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bekijk het positief;) 3 maal is scheepsrecht in dezelfde maand ;) hihih

2. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Zijn weinig meiden uit den haag jammer:)

3. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    ik ook meid uit omgeving dh:))

4. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk!! Langzaam aan, komen er steeds meer bij! Ik ga deze maand beginnen, dus volgende week, met ovulatie testen...eens kijken hoe dat werkt...jullie al eens geprobeerd of mee gewerkt? Hihi

5. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hai kid2009 wat leuk. Zie jij al zwanger bent van harte. Nou ik bereken wel me eisprong via z'n calculator alleen was deze maand 2 weken overtijd vind zo lastig weet dus nog na bijna een jaar niet wanneer me ei is.. Maar wil al het niet snel lukt met de ovutesten beginnen alleen geen idee vanaf en tot wanneer je moet testen jij?

6. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja inderdaad kid2009! gefeliciteerd!!! leuk zeg!!!

Ik heb zo'n appje op mijn telefoon die "berekend" wanneer ik ongi moet worden. Volgens dat "appje" is volgende week zaterdag mijn ei dus ik begin denk ik met testen 4 dagen van te voren... hoop dat lukt! hou jullie op de hoogte!!

7. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Ohhh grappig moet ook gaan klussen volgend weekend haha als ik het goed bereken heb. Sucses hihi

8. kinderwens1983

kinderwens1983 Actief lid

16 nov 2011
    129
    0
    0
    Hoi Meiden, mag ik mij hier ook toevoegen?

9. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Tuurlijk gezellie. Jij ook al een tijdje bezig zie ik? Doeg

10. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Heb ook zo'n handige App op m'n iPhone (WomansLog)... Ideaal!!!

Ik woon in de driehoek Sassenheim/Lisse/Nieuw-Vennep...
    Bezig aan ronde 14, NOD op 30 November.

11. kinderwens1983

kinderwens1983 Actief lid

16 nov 2011
    129
    0
    0
    @Channie Ja helaas wel al poossie ja :(

Hoi Meiden!!

Ik heb vandaag bij kv tests gekocht. Twee voor 9 euro nog wat
    Heb ik ze vast in huis

Ook ik heb wat klachtjes; hoge temp, heel vaak plassen ook snachts, buikpijnachtig, moe, emo.

Ik ben aantal weken geleden naar de ha geweest ivm mijn kinderwens. Ik wilde graag een verwijzing naar gyn. Vond hij nog niet heel nodig ik wel!!! hihihihi Dus besloot hij eerst manlief te laten onderzoeken dan hebben we de helft gehad.

Dus morgenochtend moet mijn man zijn sperma brengen in het zk voor onderzoek.

Op 7-12-2011 de dag precies 1 jaar nadat ik gestopt ben met de pil hebben we een afspraak bij de gyn.

Dus de mmm in!

Hoe staan jullie erin?

Op naar ons wondertje!

12. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Haiii heb de app ook gedownload:)
    Tja kinderwens ook ik ben bijna een jaar bezig helaas..
    Denk ik ook maar vast sperma laat controleren kunnen we dat vast uitsluiten..Vervelend he dat wachten en elke maand hopen het goed komt..Ik kan pas volgend weekend klussen dus heb nog wel even voor ik weer kan testen..Sucses he

13. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Vind ook zo lastig de eisprong te bepalen.. 2x was ik op de zelfde datum ongi afgelopen maar 4 dagen later en de laatste keer 2 weken later pfff. Mijn onig nu gehad vanaf dag 11 nov.. Dus dan zou ik toch vanaf 25 tot 30 moeten klussen? Helaas is mijn vriend alleen de 25,26,27 ste er. Lastig blehh

14. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    @ kinderwens83...

Wij hebben morgen onze eerste afspraak bij de HA, na 1,5 jaar... Vind 't echt spannend! Geen idee wat ik kan verwachten! Hopelijk kunnen we snel terecht bij de gynaecoloog, als we doorverwezen worden.

15. Stes29

Stes29 Lid

18 aug 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat leuk, een Haags topic!

Ook ik woon in Den Haag, ben 29 jaar oud en ik heb anderhalve week geleden mijn laatste pil geslikt, spannend!nu even in de gaten houden of er een regelmatige cyclus op gang zal komen na 12 jaar pilgebruik!!

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen etc en lees graag mee!

Spannende tijden en er wordt veel geduld op de proef gesteld lees ik, ik duim voor jullie dat het ook snel eens raak zal zijn!

16. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hai stes wat leuk jij ook uit den haag. Jij moet eerst toch ontpillen ofzo toch? Waar uit den haag kom je vandaan? Nou ook jij sucses en hopen het sneller raak is dan bij mij doeh

17. Stes29

Stes29 Lid

18 aug 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Channie!Balen voor je dat je geduld zo op de proeg wordt gesteld!

Ik woon in de Bloemenbuurt, jij?Of dat kan ik vast ergens teruglezen natuurlijk;)

Bedoel je met ontpillen dat je eerst een tijdje 'veilig' seks hebt?Of meer dat het wel ff kan gaan duren?Ik gebruik igg geen voorbehoedsmiddel meer maar denk wel dat het even zal duren voor ik een normale cyclus heb (al hoor je soms ook van die verhalen over vrouwen waarbij het na een maand al meteen raak was maar dat zijn natuurlijk uitzonderingen)!

18. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    He stes29!
    Gezellig, nog een haagse ;)
    Spannend zeg, hoop dat het snel mag lukken! :):)
    Succes

19. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Ik woon in bezuidenhout. Nou ontpillen is geloof je eerste bloeding of ongi ofzo hihi las ik ergens. Ja bij sommige is het zo raak. Bij mijn eerste na de pil ook binnen 3 maanden. Gewoon beetje op de goeie momenten klussen en dan komt het vast goed hihi spannend

Deel Deze Pagina