Meiden omgeving rotterdam!?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door JucyY, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik en mijn vriend zijn nu bezig voor ons eerste kindje allemaal. Volgende week mijn NOD dag! spannend.
    Het lijkt me leuk om met meiden omgv rotterdam te kletsen! Ik woon er net zelf ( spijkenisse) dus alles is nog een beetje nieuw.

Heb gister een eergisteren veel last gehad van krampen en steken links en rechts bij men onderbuik. Gister en vanochtend menstruatie achtige krampen. Nu een erg opgezette buik. Ik weet niet wat dit allemaal betekend. Spannend!

Hoe zit het bij jullie?

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hallo hier uit de hoekschewaard !!!
    Spanned allemaal . Ik ben toevallig net zwanger !
    o dat is spanned ! Ik had een week voor NOd ok ongie achtige krampen!

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Spannend hoor!
    Ik woon in Oostvoorne dus niet zo ver bij Spijkenisse vandaan.
    Ben 22 jaar en net zwanger van de tweede, heb dinsdag een goede termijn echo gehad.

4. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom uit poortugaal, 12 weken en 4 dagen zwanger van de tweede

5. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk al die reacties!!!

Gefeliciteerd rissie10!!! Wat leuk nieuws!!
    En jij ook gefeliciteerd zonnebloem92!!! Wat fijn en leuk nieuws!! Hoe oud is je eerste kindje nu?

Mavane ook gefeliciteerd en wat leuk!!!

Hoe loopt t allemaal bij jullie, veel klachten?
    Ik heb nu vooral last van men buik en donderdag volgendeweek is me nod dag. Had egt mega krampen en steken links rechts dat is nu wel weg. Hoop het egt dat t deze maand raak is .

6. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe oud is jou eerste kindje mavane?

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik ben eind van de middag steeds erg moe, en heb vollere borsten die af en toe pijnlijk zijn.soms wat krampjes,verder voel ik me goed mag niet klagen

8. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd natuurlijk! Ik ben eigenlijk alleen maar moe.

Mijn dochter is nu ruim 22 maanden

9. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    22 maanden leuk hoor!!

Ik ben egt in zon wachtweek en word er knettergek van. Nu heb ik geen last van steken of iets alleen een opgezetten buik en wat gerommel onderin men buik en soms ook bij men maag. Dusja dan word t helemaal lastig want weet niet wat het is.

Heb wel echte menstruatie krampen gehad gister ochtend en toen was dat ook ineens weg. Ben klein beetje misselijk maar niet overgeven.

Wil me niet te veel gaan verheugen voor t geval dat t deze maand niet raak is.

En op de een of andere manier klinkt t heel raar maar ben tijdens de sex zo bang dat het daardoor mis gaat ofzo. Waarschijnlijk een super gekke gedachte

10. aria88

aria88 Lid

9 feb 2015
    66
    0
    6
    zuid holland
    Ik ben uit vlaardingen en nu ruim 15 weken van de eerste :)

11. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd aria!! Wat leuk!!

Oow wat hoop ik dat ik volgendeweek t zelfde kan zeggen!

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Ik kom uit schiedam 3 meter bij rotterdam west vandaan.
    Heb een zoon van 3 jaar en ben in verwachting van nummer 2 die verwacht ik rond 1 december nu net 12 weken.

Jucy die amgst hebben meer vrouwen, zou niet gevaarlijk zijn maar doe waar jij je goed bij voelt

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik snap die angst voor seks ook wel hoor, ik wilde in het hele begin ook niet en op t einde ook niet meer.

14. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa ik vind t gewoon eng die stoten enzo. Je weet maar nooit denk ik dan. Maar heb er over gelezen dat het eigelijk geen kwaad kan. Zin in sex nu ook echt al helemaal niet pff. Vriend wel behoorlijk.

Maar hoop dat donderdag snel is dan kan ik hopelijk ook zeggen dat ik zwanger ben.

Men buik is nog steeds opgezet en voel wat gerommeld maar ja dat kan van alles zijn.

Leuk en fijn al die reactie van jullie!

15. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier ook een Rotterdammer, van zuid wel te verstaan 😉
    Ik ben 30 jaar en moeder van 2 kindertjes. Een zoon van 6 en een dochter van 4. Geheel onverwachts zwanger van de derde, maar wel heel leuk! Ik ben 7 december uitgerekend!

Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen mag hebben!!

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik kom ook gezellig meekletsen. Ik woon in Rotterdam (boven het water).
    Zoals mijn ticker al zegt ben ik net over de helft van mijn zwangerschap en voel me prima :)
    Wel leuk zo'n groepje.
    Iedereen een goed weekend gehad?

17. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk dat je mee praat!! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! Jaa ik hoop dat we hier leuke gesprekken gaan hebben!

Ik zit tegen men nod aan. Donderdag heb ik die.
    Alleen heb veel last van men onderbuik lijkt op spierpijn. En rommelige buik. Daarnaast sinds gister en eergister menstruatiepijn.
    Herkenbaar voor iemand

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Herkenbaar, maar hetzelfde heb ik ook bij mijn menstruatie. Bijzonder was dat ik zo'n halve weer voor mijn nod echt serieus dacht dat ik toen ongi ging worden, zo'n kramp had ik.. Uiteindelijk nooit geweest ;)
    Spannend hoor :)!

19. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar jucyy! Ik had ook mijn krampen, maakte me niet zo druk. Tot ik maar niet ongesteld werd... Door de krampen wilde ik nog even afwachten, maar na bijna 2 weken toch maar een test tegen aan gegooid. Als je dit niet herkent van je zwangerschap kan je evt morgen een kruitvat 2 voor 5 euro tegen aan gooien. Deze zijn heel gevoelig op hcg. Ik heb toen bij mijn 2e ook iets voor m'n nod gedaan en die was toen licht positief!

Van t weekend hebben mijn man en een maar een gratis "defecte" vaatwasser opgehaald. Na goed schoonmaken en nog iets anders (geen idee wat) staat dat ding nu te draaien in de keuken. T is onze eerste vaatwasser, maar met een derde op komst vonden wij afwassen toch niet meet zo'n goed idee!!

20. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het allemaal herkenbaar is. Had ook steken bij mijn navel. Mijn vriend wilt wachten tot na mijn nod met testen maar ik heb zon vroege test al meerdere malen in men hand gehad maar wacht toch maar met hem mee. Maar maak me zelf ook egt gek omdat ik egt moeilijk tegen die onzekere tijd kan! 😔. Maar ik blijf positief😊.

Hoe gaat t met jullie allemaal??

Deel Deze Pagina