Die steken bij de navel herken ik zeker en die gaan nu al door heel mijn zwangerschap af en aan heen. Best een naar gevoel ook. Ik ben helemaal gaar dus ik ga nu lekker slapen Morgen weer een nieuwe dag
Ja die steken waren gisteren even en vandaag geen last van. Morgen men nod. Vanochtend tijdens het werk hele hele licht roze bloeding gehad. Dus ja ben benieuwd! Egt erg spannend😊😊😊. En super fijn een vaatwasser @mammierdam. Ik ben net verhuisd en heb geen afwasmachine meer😞. Egt wennen al dat afwassen! Ik geef je groot gelijk een afwasmachine hihi super fijn. Hier nog druk met verven en alles en de vloer moet nog gelegd worden. Blij als dat ook af is! Hihi
Donderdag was mijn nod. Geen boed alleen krampen. Gister nog steeds geen bloed en wou egt niet nog langer wachten dus hebben we een test gedaan. Deze was van de kruidvat en die gaf 2 strepen aan alleen eentje heel licht. Dus zijn we snel een nieuwe gaan halen die van clear blue. En deze gaf meteen aan zwanger en daarna de tijd 2-3 weken. Dus wij zijn egt super super super super blij🎉🎉🎉😁😁😁😁😁😍😍😍😍😍🎉🎉👶🏽👶🏽👶🏽👶🏽👶🏽👶🏽. Had al de hele week last ook van misselijkheid pff dat is egt niks. En last van men maag maar heb net wat lichts gegeten en dat gaat nu gelukkig. Het is nog super prill en hoop dat alles goed blijft gaan😊. Echt super spannend en onwerkelijk nog.
Spijkenisse meldt zich! Er zijn al twee zulk soort topics (ik geloof ook omgeving Rotterdam en omgeving Hoeksche Waard) maar die blijven erg stil. Misschien is het hier levendig Momenteel pril zwanger van mijn eerste kindje, ik woon sinds 10 jaar in Spijkenisse maar ken hier behalve mijn familie nog steeds weinig mensen. Zou leuk zijn om wat meer mensen uit de omgeving te leren kennen .
Welkom!!!! Wat leuk dat je mee praat!! Ik woon zelf ook in spijkenisse en behalve de familie van mijn vriend ken ik helemaal niemand hier. Woon er nu 2 maanden. Wat spannend zeg dat je zwager bent van je eerste. Zoals je hierboven al last ik ben dus ook erg pril zwanger. Do was men nod en gister de test gedaan. Heb je verl klachten? Waar heb jij zoal last van?
Mijn NOD was gisteren, dus dan lopen we ongeveer gelijk Had alleen al maandag, dinsdag en woensdag getest omdat ik me niet in kon houden en die waren toen ook al positief. Gisteren de laatste en weer lekker mooi donker. Hoewel ik nog 3 testen heb liggen dus wie weet doe ik die ook nog wel volgende week En ja, sinds gisteren zijn ook de kwaaltjes op komen zetten. Vol gevoel in buik, zeurend gevoel in onderbuik, rommelende darmen, winderigheid, misselijk maar tegelijk ook heel veel honger, doodmoe en totaal energieloos. Even naar de supermarkt lopen is al te veel. Maar hé, dat is een teken dat mijn lichaam bezig is om van wat twee weken geleden nog een losse zaadcel en eicel waren een kindje te maken, dus ik klaag niet
@jucy, gefeliciteerd !! Zo fijn! Nu lekker genieten @Linnea, welkom ! jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap Hihi, jullie zullen je vanzelf wel weer beter gaan voelen. Ik heb gisteren mijn 20 wekenecho gehad en alles is goed met de kleine druif <3. Dus ik kan weer met een gerust hart verder naar de bevalling en daar voorbij!
Dankjwel!! ben toevallig net bezig om te kijken naar welke verloskundige ik ga in spijkenisse. Zo leuk en spannend. Hoop dat alles goed gaat. Heb wat krampen in mijn maag heel erg. Iemand daar ook last van??? vannacht zelfs niet zo goed van kunnen slapen. Word er gek van. Ik voel verder nog niet zo veel misselijkheid en af en toe wat last van men buik en men rug. en veeeeel moe pff lijk wel een oude oma hhaha @lovare wat leuk dat je je 20 weken echo hebt gehad!! super lijkt me dat. En natuurlijk heel positief dat alles goed is met je druifje!
Dankjwel!! ben toevallig net bezig om te kijken naar welke verloskundige ik ga in spijkenisse. Zo leuk en spannend. Hoop dat alles goed gaat. Heb wat krampen in mijn maag heel erg. Iemand daar ook last van??? vannacht zelfs niet zo goed van kunnen slapen. Word er gek van. Ik voel verder nog niet zo veel misselijkheid en af en toe wat last van men buik en men rug. en veeeeel moe pff lijk wel een oude oma hhaha @lovare wat leuk dat je je 20 weken echo hebt gehad!! super lijkt me dat. En natuurlijk heel positief dat alles goed is met je druifje![/QUOTE]
@JucyY ik ga zelf bij praktijk De Linde, daar heb ik me gisteren aangemeld. Hoor wisselende verhalen over of het een goede praktijk is of niet maar dat hoor ik over alle verloskundigen in Spijkenisse. Is maar net of het wel of niet klikt denk ik, heel persoonlijk. En De Linde zit hier lekker dichtbij. Twee minuutjes fietsen @Lovare wat fijn dat alles goed is, dat is toch weer een geruststelling
Ik heb ook veel last gehad van mijn maag en darmen de eerste weken. Daar werd ik eigenlijk misselijker van dan het zwanger zijn op zich (alhoewel dat ook een gevolg van de hormonen was...) Ik zou in ieder geval obstiperende producten de eerste weken vermijden. Het klinkt in ieder geval allemaal goed. Je lichaam is lekker bezig Nog even geduld en dan is het alweer jouw 20-wekenecho die je mag bekijken. De tijd lijkt te kruipen, maar achteraf lijkt het gevlogen. Oja en heb vandaag een schop of film gekregen <3
Bedankt voor de tip Lovare! ik zal eens gaan letten op wat ik eet. net even een heerlijke douche genomen wat warmte op men buik en dat hielp wel. @Linnaea.. ik ben aan het kijken ook bij de linde en bij isis verloskundige praktijk. Maar wil me vanavond wel gaan inschrijven hopelijk bellen ze dan maandag voor alvast een afspraak te plannen. Dus nog even met vriendje lief even kijken naar welke we gaan. Volgens wat ik op internet lees ben ik 2 feb uitgerekend ben benieuwd wat de verloskundige gaat zeggen en of onze berekening klopt..
Ik kwam in mijn studie tegen dat lijnzaad heel goed is als je last heb van obstipatie tijdens de zwangerschap. Dus ik heb een zakje lijnzaad gekocht en gooi nu elke dag wat door mijn toetje . Het werkt op zich wel, mijn darmen rommelen nog steeds maar echt obstipatie duurde maar 1 dag.
Thnx voor de tip linnea bij mijn vorige zwangerschap zo verstopt gezeten dat het er letterlijk van boven uit kwam.. nu al gelijk begonnen met veel water drinken en ontbijten met kiwi.. maar als dat niet voldoende helpt dan ga k op zoek naar de lijnzaad..
Oh sh*t, ik ging het nog even nazoeken en het is weliswaar goed tegen obstipatie tijdens de zwangerschap, maar mag NIET worden gebruikt tijdens de eerste weken! Dus ik stop er maar meteen weer mee. Jammer, want het werkte wel.
Gister aangemeld bij de verloskundige. Ze bellen me binnen 3 dagen op ben erg benieuwd! Heb uiteindelijk ook voor de linde gekozen. Ik ga vandaag meteen roosvicr halen. Fijne tip!! En welkom csi!! En natuurlijk van harte gefeliciteerd🎉👶🏽 Ik heb nog wel wat last van menstruatie krampjes heel licht? Is dit normaal? Herkenbaar voor iemand? Even een niet zwanger vraagje! Hoe doen jullie die leuke teksten onder jullie bericht.😊🙈🙈