Meiden omgeving rotterdam!?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door JucyY, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Leuk dat je ook voor De Linde heb gekozen, kunnen we straks ervaringen uitwisselen ;) Ik heb me vrijdag aangemeld dus ik verwacht begin komende week het telefoontje.

Die menstruatie-achtige krampen schijnen inderdaad heel normaal te zijn, komen van het uitrekken van de baarmoeder. Ik heb ze ook en hoor ze van heel veel mensen. Maar eng vind ik het wel een beetje hoor.

Die teksten doe je door bovenaan links in het menu op "gebruikersinstellingen" te klikken en dan de optie "handtekening" of "onderschrift" kiezen (weet even niet meer hoe ze dat op dit forum noemen, één van de twee).

2. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa ik was aan het twijfelen maar de linde kwam er wel wat beter uit voor ons. Ben heel benieuwd naar wat jij van hun gaat vinden! Hoop dat we beide een fijne ervaring gaan hebben bij hun!

Fijn dat die krampen herkenbaar zijn. Ik maakte me wel een beetje zorgen erover. Vind alles nog mega eng en elke x als ik na de wc ben geweest kijk ik toch nog of er geen bloed is. Gewoon omdat ik zo graag wil dat het goed gaat😊

Ooow dankjwel die ga ik strax dan even er ook eentje inzetten😊😁😁

En wat goed trouwens dat jij het avontuur voor een kindje alleen aangaat! Super mooi💖

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hihi dat heb ik ook, naar de wc gaan was nog nooit zo spannend, steeds bang om bloed te zien. Maar gelukkig niets tot nu toe.

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Menstruatiekrampen zijn het oprekken van je banden. Ze kunnen zelfs soms extreem pijnlijk steken. Niets om je echt zorgen over te maken. Ik werd er toevallig vannacht weer wakker van.
    Hihi dat steeds naar de wc rennen ken ik van de eerste weken en dat hield bij mij wel even aan ;)

Mijn linker zij zeurt al sinds gisteren, waarschijnlijk door de obstipatie :(

5. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het herkanbaar is. elke keer denk ik oow nee ik word ongesteld! omdat die krampen zo herkenbaar zijn met de menstruatie, elke keer naar de wc is weer zon spannend moment.
    Hoop gewoon geen bloed en als we de vk gaan dat het hartje klopt.
    Dan ben ik weer wat rustiger.

Zo onwerkelijk is het nog allemaal, soms geloof ik het niet.

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oh vlakbij mij!
    Gefeliciteerd allemaal, hier volgende week een geslacht bepaling ben benieuwd!

7. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom zonnebloem92!!! En natuurlijk van harte gefeliciteerd! Wat spannend zeg volgendweek geslachtsbepaling!!

Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?

8. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    29 juni mijn afspraak bij de vk + echo super spannend

9. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnebloem 92 waar kom je vandaan? K heb ook een zoon uit mei 2013😂

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ow leuk!
    Ik woon in oostvoorne, en werk in Hellevoet.

Spannend hoor JucyY, nog even geduld!

11. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Waar werk je precies?::)

12. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hey meiden, hoe zijn jullie gisteren de dag doorgekomen? Ik vind het echt te heet ineens. Als het nou een beetje opbouwt kan je eraan wennen. Gelukkig is het vandaag veel lekkerder weer :)

Ik had gisteren een asociale bejaarde in de metro die 2 stoelen bezet hield. Ze zat er schuin op en haar tasje lag naast haar. Dus ik vroeg netjes of ik naast haar mocht zitten. Snauwt ze me af dat er een paar meter verderop nog een plek open is. Deze was echter tegen de rijrichting in en ik wilde het er niet op wagen met de hitte. Uiteindelijk met veel pijn en moeite legde ze haar tasje op schoot. *zucht* de bejaarden van tegenwoordig....

13. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo, hier een Schiedamse! Ik ben nu 7 weken zwanger en al 3 echo's gekregen omdat ik blijf bloeden, waar ik erg onzeker van word. Verder is mijn buik zo opgezet dat het lijkt of ik al ruim 5 maanden zwanger ben en ik kan niet naar de wc. Heb heel veel krampen en buikpijn.

14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Aan de Rijksstraatweg bij Nu wonen.

Zometeen de geslacht bepaling en morgen op vakantie! :D

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Zonnebloem wat is het geslacht :)?

Jeetje dames wat is het stil hier. (zelf ook medeplichtig).
    Sinds vrijdag e sleutels van mijn nieuwe huis

16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het is een meisje, over 2 weken de 20 weken echo. . Hopelijk is t dan nog een meid haha heb al wat kleding gekocht.
    Het is inderdaad stil, jammer hoor!
    Oh leuk! Lekker klussen.

Deel Deze Pagina