Hooi dames , Ik zou t leuk vinden om met meiden in contact te komen die rond de 20 jaar zijn, en zwanger willen worden of al zwanger zijn.. (Natuurlijk ook goed als je al een kindje hebt!) Om gewoon gezellig te kletsen en om met elkaar te delen waar we nu allemaal tegen aan lopen of juist niet als je jong mama bent of word.
Ik ben sinds oktober 22 geworden, dus ook nog jong Ik en mijn vriend zijn 7,5 jr bij elkaar en wonen nu ruim een jaar samen. En er helemaal klaar voor, samen!
zie dat je zwanger bent! gefeliciteerd!! Is iniedergeval een goede basis voor het kindje als ik dit zo lees. werken jullie nu allebei? of volg je nog een studie?
Hoi Ik ben 20 en heb al een zoontje van 2 en ik wil heel graag een tweede . Ben getrouwd en we hebben al drie jaar samen een huisje . ben jij zelf al zwanger of heb je al kinderen
Hee welkom mamaZeyad, Heb 3,5 jaar een relatie. Ik ben nog niet zwanger, maar de kans zit er nu wel in.. heb van die "symptoompjes" mrja.. als ik mezelf moet geloven heb ik die iedere maand haha, ik let er te veel op. we zouden het geweeeldig leuk vinden als het nu raak zou zijn! Wat leuk om te horen dat je op je 20e al getrouwd bent.. ik wil ook dolgraag jong trouwen.. maar moet nog even wachten op mijn vriendjelief haha kan hem niet vragen
Ik duim voor je. ben je al lang bezig? Wij wel al een tijdje. Dat we maar snel allemaal zwanger mogen worden
lief van je mamazeyad! nou we zijn niet direct er al lang mee bezig.. ik slik de pil niet en we klussen gewoon wanneer we zin hebben. Alleen deze maand hebben we geklust tijdens mijn vruchtbare dagen.. Dus nu is de kans nog groter dan normaal! Hoelang zijn jullie al bezig? hoop dat het snel raak is!
Ik ben nu 22 en op t moment zwanger van ons eerste wondertje! Wij zijn 5 maandjes bezig geweest en toen ineens was het raak hihi Het is ook echt dat ukkie aanwezig is want het is en blijft een onwerkelijk prachtig iets
hoi hoi, Ik ben net 21 geworden vriendlief is al een tijdje 21. Wij willen allebei super graag jong ouders worden.. een leuk gezinnetje stichten! Dit wilde ik al vanaf mijn 18e, maar wist gewoon dat ik te jong was. Afgelopen april een miskraam gehad, helaas... Anders was ik deze maand moeder geworden! We zijn even gestopt en gaan nu weer ronde 2 in.. vandaag als het goed is 7dpo.. weet het niet zo goed hihi.. het zou heel speciaal zijn als we deze ronde zwanger raken... hebben jullie ook wel eens twijfels? ik denk soms; '' zou ik t wel doen? zou ik niet nog even wachten? ben ik er wel klaar voor? zal ik niet eerst 'genieten van mijn leven' zoals vele zeggen ''.. maar goed dan denk ik weer, was het geen miskraam geworden was ik deze maand mama geworden... En? hoelang hebben jullie een vriend? wonen jullie samen etc.. Hebben jullie werk, of doen jullie nog aan school? hihi sorry voor mijn vragenlijstje en mijn lange verhaal...
leuk ik ben 22, 21 toen ik zwanger werd. vriendje is 21, dus goed geregeld wij zijn nu 1,5 jaar samen, nog niet zo heel lang maar wel supergelukkig. het zwanger worden was een ongelukje maar we zijn er alle 2 dolblij mee! we zijn toen ook meteen samen gaan wonen en hebben nu alles prima voor elkaar..
ik ben nu een jaar gestopt met anticonceptie. best lang eigelijk maar ja we zijn nog jong we hebben de tijd
En ook hier is een jonge mama! ben sinds 7 weekjes zwanger dus heel pril nog allemaal, heel spannend en heeeel erg leuk! hoop dat jij snel ook zwanger bent TS!
hier ook een jonge mama en hopelijk mama2be voor de 2de keer ben zelf 21 jaar en mijn zoontje is nu 4 ben een tienermoeder. en we gaan nu voor een tweede kindje zitten ondertussen in ronde 4 na miskraam in julie met 8 weken ben een student en hoef nog maar een jaartje mijn vriend is 27 en we wonen ook 2 jaar samen.... gaan jullie voor me duimen ik ga morgen een test halen ben beniuwd ik duim voor jullie .... groetjes viktoriya
@Viktoriya - welkom! Knap hoe je 't doet! zoontje van 4 en je studie afmaken.. Je hebt 't dus goed voor elkaar! Zal soms ook wel heel zwaar geweest zijn of niet? Kun je me er wat meer over vertellen? Hoe heb jij 't ervaren om zo jong mama te worden? En was het gepland? Of hoe reageerde je vriend? Ik ben zelf 19 en ben 3,5 jaar samen.. En mijn vriend twijfelt nog wel heelerg, al weet ik zeker dat als t zo is dat hij hartstikke blij is. Ik wil niet stiekem zwanger raken ofzo. Hy weet dat ik de pil niet slik en dat vind hij ook goed.. Maar toch merk ik twijfels. Hoe was dat bij jullie?
ik wou altijd al jong moeder worden . met mijn ex van wie mijn zoontje is was een stuk ouder dan ik 7 jaar om precies te zijn... ik zat in mijn examen jaar en werd zwanger ik woonde al samen met mijn ex toen. toen ik bevallen ben heb ik eerste jaar thuis gezeten. daarna wou ik het weer proberen maar wou niet lukken dus weer een jaar thuis gezeten. jaar er na wou ik weer proberen ook een andere opleiding maar door omstandigheden kon ik niet naar school toe en in die tijd ben ik ook uit elkaar gegaan met mijn ex. toen kwam ik mijn nieuwe vriend tegen en ben ik verhuisd van midden nederland naar het hoge noorden. en sinds dien ga ik ook naar school zit nu dus in het 2de jaar. jah als je zo jong bent moet je wel wat bewijzen omdat ik maar 17 was en iedereeen had zijn vooroordeeel klaar staan. nou dat hebben ze mooi verkeerd gehad heb zelf verontschuldiging van iemand gekregen die zei tegen mij van jah ik dacht echt van het lukt je niet maar moet je zien hoe tevreden lief rustig kindje je in je armen hebt dat vond ik heeel bijzonder... ook heb ik een keer ruzie gehad met de wijkverpleegkundige op het cb en eerlijk gezegd sindsdien hoefde ik nooit meer bij haar op gesprek alleen maar bij kinder arts. heb zowiezo respect voor mensen die jong kinderen nemen en niks aan nemen van hun omgeving... hoop voor jullie dat jullie snel een posi test ik handen krijgen groetjes ps. miss een beetje door elkaar verhaal komt omdat moe ben en zo lkkr ga slapen weltsrusten allemaal
Dankjewel Ja, zowel ik als mijn vriend hebben een vaste baan met vast contract. Ik wou in september 2012 een studie oppakken, maar ben in augustus uitgerekend. Dus denk dat ik mijn leiding gevende, moet teleurstellen. Denk niet dat ik er dan nog op zit te wachten
Leuk topic! Ik ben nu 22, maar was 19 toen ik zwanger raakte & beviel van onze zoon. Die is nu 2,5 jaar..
Hier nog een jonge mama to be! Ben in september 22 jaar geworden, en woon nu bijna 1 jaar samen met mijn vriend (26) en heb een relatie van 1,5 jaar met hem. We zijn ongeveer 5 maand bezig geweest en toen was ik zwanger! We zijn er super blij mee, alleen ben ik op dit moment nog steeds super misselijk, vandaag echt extreem heb in de afgelopen ochtend al wel 9x de wc geknuffeld Ik hoop dat het snel weg mag gaan, en dat ik dan lekker kan genieten van mijn bolle buikje!
GEFELICITEERD ! jeetje wat vervelend voor je.. hoop dat je snel kan gaan genieten van je zwangerschap.