Dankje! Ja ik hoop het ook, had het me iets rooskleuriger voorgesteld zeg maar Maar het komt vast allemaal goed
wat leuk dat er nog meer jonge mama's zijn. viktoriya ik herken jou verhaal heel goed. ik moest me ook tegen iedereen bewijzen en nog steeds wel een beetje. als ik bijvoorbeeld in een winkel loop en me zoontje gaat krijsen om dat ie iets niet mag dan wordt ik nog steeds aangekeken. toen ik zwanger was van mijn zoontje zat ik in me laatste jaar vwo en ben toen gestopt nu doe ik een mbo opleiding, daarnaast werk ik twee dagen en zorg ik voor me kleine schat. Viktoriya heb je al getest? ik duim voor je! ik zit ook op het wacht bankje, vreselijk he! doen de ander mama's/aanstaande mama's ook een opleiding of werken jullie of beiden? ben gewoon nieuwsgierig
Wij werken allebei Alleen wordt mijn contract niet verlengd ivm bezuinigingen, dus heb nog maar 2 weekjes werk En ik heb net 2 weken te weinig gewerkt voor een ww uitkering -_-' Dus ben hard op zoek naar een nieuwe baan, als is het maar voor even.
ja nu gelukkig trek me er niks meer van aan ik weet wel beter.... hihi nee ik ga in het weekend testen leuk als mijn vriend er bij is is de teleurstelling miss wat zachter hihi..... wachtbankje mag afgeschaft worden wat mij betreft.
Mag ik ook njog meekletsen of ben ik inmiddels al te oud?? Ik ben net als mijn man 25 en we zijn nu zwanger van ons eerste kindje!
@joyce89 wat vervelend! ik hoop dat je snel een nieuwe baan vind. @lovieyou toen ik er achter kwam had ik ook wat twijfels of ik het wel kon enzo en of ik niet te jong ben en ik was ook bang voor de reactie van mijn ouders, maar moeder zijn is echt geweldig! mijn man heeft eigenlijk nooit getwijfeld, die was super blij toen ik vertelde dat ik zwanger was
dat is de allebelangrijkste toch en jong moeder of oud moeder we zijn allemaaal moeders hoe je het went of keert alleen jammer van de vooroordelen maar omdat het steeds meer wordt gaan die vooroordelen ook snel minder worden
Wij wilden ook allebei best snel al een kleintje... Alleen mijn schoonmoeder+zwagertje woonden hier eerst bij ons in dus de situatie liet het niet toe... En tsja, mijn vriend twijfelde soms ook wel hoor... Gaat dit wel goed en lukt dat allemaal wel.. Maar nu is hij er zoooo blij mee... En als ik dan zie hoe hij nu al met ukkie "omgaat"... Dan wordt ik spontaan weer verliefd op m
laten ze dat echt van 2 weken afhangen? stom zeg.. mijn contract is ook niet verlengd, maar dan gewoon wegens zwangerschap ook al zeggen ze dat natuurlijk niet.. nee ik was te veel ziek! (en waardoor kwam dat, jup de zwangerschap) maar krijg gelukkig wel ww en wazo, maar ben alsnog wel opzoek naar nieuw werk
Ja belachelijk he! Heb ook al aangegeven dat ik in de tijd dat ik ontslagen wordt 4 maand zwanger ben, hoop dat ze dan iets milder zijn omdat ik dan waarschijnlijk moeilijk nog een baan kan vinden. Al helemaal hier. Gelukkig krijg jij het wel! En wat stom dat ze niet eerlijk zeggen dat het komt vanwege de zwangerschap, denk dat dat hier ook heel erg meespeelt hoor. Toen ik het vertelde aan de baas viel er een lange stilte en kon ineens mijn contract niet worden verlengd. Mja, ik hoop snel nog ff werk voor minstens 2 weekjes te vinden, dan krijg ik in ieder geval ook ww en wazo
Ik ben 21 jaar en wil ook graag zwanger worden... Ik zou vandaag ongesteld worden maar dat ben ik dus (nog) niet... Heb test gedaan en kreeg vage streepje, dus we wachten nog af of ik deze week ongesteld word.... Zo niet, dan nog keer testen! Ben errug benieuwd!
Dames ik wil graag meepraten ik ben 22 en wij gaan voor ons eerste kindje. Ik moet rond kerst ongesteld worden. Spannend he!?
Haha precies! Niet ongesteld worden! Laten we maar hopen dat wij niet ongesteld worden... Ik hoop echt zo! Want het is ook onze eerste kindje
Hoi Hoi, Ik sluit me aan bij dit clubje. Ben zelf 22 en inmiddels al 15 maanden moeder van een prachtige dochter. En inmiddels alweer in mijn 13e zwangerschaps week voor ons 2e kindje. Vind het fantastisch om moeder te zijn en wilde dit ook altijd al op jonge leeftijd.
Wat leuk, Seheira! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je dochter een broertje/zusje erbij krijgt. Bij hoeveel ronde bij jullie was t raak?
Bedankt voor de felicitatie! Het was bij ons erg snel raak. Ik gebruikte de mirena spiraal. En toen we besloten om nog een kind erbij te nemen heb ik deze dus verwijderd. 3 weken later had ik al een positieve test in mijn handen, ik moet dus vrijwel direct zwanger zijn geworden na de verwijdering van mijn spiraal. En hoe verloopt het bij jou? Ik las dat je een vaag streepje had bij je test, is dit uiteindelijk positief uitgepakt?
Hallo meiden! hier ook een jonge moeder. ben nu 20 jaar oud en heb een dochtertje van bijna 4 maanden!!
Nou dat is heel fijn dat het snel was geraakt! Ik weet niet of het uiteindelijk positief is uitgepakt, heb vanmorgen voor 1e getest want zou vandaag ongi worden... Alleen ik heb nu klachten wat ik nooit heb gehad eerder voordat ik ongi word... Pijnlijke borsten bij aanraken, dikke witte slijm en erge krampen afgelopen dagen.... Zou 't zijn....? Van afwachten word ik gek....