Oooh meiden!!! M'n vriend pakte het kado'tje uit!! (ik had al vanaf feb dit jaar een pakketje boven liggen verstopt in de kast...met een rompertje met de tekst Ik ben papa's kanjer! Een speen met pappa is the best!! En natuurlijk zat er nu dan de test bij!!!) En hij kreeg echt een glimlach van oor tot oor!! En zei is het ECHT WAAR???? Hij kreeg bijna tranen in z'n ogen!! Zoo mooi!!! Maar zei nog wel voorzichtig probeer er dan morgen vroeg nog 1tje voor de zekerheid!!! Ja ik geloof het zelf ook nog niet hoor!!! Vooral omdat de gyn ook nadrukkelijk had gezegt dat het op de natuurlijke manier wel heel moeilijk kon worden! Ik zit echt op een roze/blauwe wolk nu!! Hahahaha.....
Meid wat super! Ik hoop dat je morgen weer een mooie test hebt, wat heerlijk zeg dat hij ook zo blij is
Van harte gefeliciteerd! Wat super dat het toch nog spontaan gebeurd is! Zal de gyn fantastisch nieuws vinden! Zou maandag gewoon de gyn bellen. Als het goed is krijg je dan de eerste echo daar. Een vroege echo meestal.
Van harte gefeliciteerd! Ik zie dat je vorige cyclus een stuk korter was dan die daarvoor, dus wie weet verrast je lijf je wel heel erg en ben je verder dan je denkt.. Ik heb weliswaar geen PCOS, maar verwachtte een cyclus van 62 dagen en toen bleek ik ineens al ruim 7 weken zwanger te zijn! Hopelijk zit zoiets er voor jou ook in. Ik zou ook naar de gyn bellen, vaak doen die gelijk een echo. En als je morgen gaat testen zou ik er 1 nemen met indicator.. Veel geluk met dit wondertje!
Wat heerlijk om dit zo te lezen zeg. Zit gewoon te genieten hier op de bank. Wauw dit is echt jullie wonder. Geniet ervan meid, het is je dus echt gegund. Kan me je ongeloof voorstellen maar zo'n knaltest... je bent ZWANGER!!!!!
Wow, van harte!!! De wonderen zijn de wereld gelukkig nog niet uit!! Ik zou maandag ook de gyn bellen. Je had daar tenslotte al een afspraak staan, wellicht krijg je dan een echo ipv een onderzoek. Wat fijn voor jullie, hoeven jullie toch niet de mmm in!!!! Geniet van je wolkje meid!
Ooh meiden... echt super om jullie reactie's zo te lezen!!! Net wat jullie allemaal zeggen! Ik had dit echt NOOIT verwacht!! En m'n vriend al helemaal niet!! Die geloofde het eerst gister ook niet!! Hij zei nog zo grappig... ja maar de gyn had ja verteld dat het op de natuurlijke manier haast niet mogelijk was!! Nou dus toch wel!!! Vanochtend was ik al om 6 uur wakker!! Om 7 uur kon ik het echt niet meer ophouden en nog maar een testje gedaan! Die van kruidvat 2 voor 5,- en weer gelijk zag ik het 2e streepje!! Hij was nog donkerder dan die van gister!! En toen gelijk maar m'n vriend wakker gemaakt!! Hij zo huh wat, wat is er!! haha... Ik zeg kijk zelf maar!!! Nou hij was echt ook superblij!! Maar ik ga vandaag denk ik idd nog maar ff een testje halen van clearblue... daar kun je op zien hoever je ong heen bent toch? Of is dat niet zo betrouwbaar??? En wanneer kan ik die dan het beste doen? Morgenvroeg weer? Of zou het vanmiddag ook wel lukken? Oohh lieve meiden... ik hoop ook echt voor jullie (voor degene die nog niet zwanger zijn) dat het bij jullie ook heeeeeeeeeel snel raak mag zijn!! En zo zie je maar weer dat de wonderen echt de wereld nog niet uit zijn!!! Want dit hadden wij ook echt nooit verwacht!! En ik ga idd maandag gelijk om 8 uur de gyn bellen! Maar denk dat ik miss wel bij de gyn onder controle moet blijven omdat ik ook problemen heb met m'n schildklier! En dat zei de HA toen al van als je zwanger bent kom je waarschijnlijk onder controle te staan bij de gyn!! Maar scheelt had een hele lieve gyn de vorige x... dus dat zit vast wel goed!!! Fijne dag vandaag meiden!! Mijn weekend kan iig niet meer stuk!!! Liefssss......
wat super zeg!! het is echt een mooie streep, die had ik ook toen ik zwanger was van Ties! gefeliciteerd en geniet ervan, ik vind het echt heel leuk voor jullie!
Toen ik de titel en foto zag dacht ik weer zo iemand die aan een knaltest twijfelt. Toen ik je verhaal las dacht 'oooooooh geen wonder dat ze zo twijfelt" Super gefeliciteerd en geniet van dit wonder.
heee meid... echt supergefeliciteerd !! je verdiend het trouwens als je test van kruidvat zo zijn dan kan je nu wel gewoon een cb doen .. ff 2 uurtjes nu drinken .. en dan testje ddoen wwel showen he
Toen ik zo'n duidelijke kruidvat test had heb ik de CB gewoon 's middags gedaan, je hebt echt wel genoeg hcg in je lichaam nu. Bij mij klopte de indicator wel, en het is gewoon erg leuk om te zien. Onthoudt dat de cb telt vanaf de bevruchting, dus dat je er 2 weken bij op moet tellen. Staat er bijvoorbeeld 2-3 dan ben je dus 4-5 weken zwanger. Denk je ook aan moeders voor moeders? Die kan je als je wil maandag ook mailen/bellen als je daar aan mee wil doen. Dan kan je andere vrouwen helpen die ook hopen op een wonder!
Ik heb deze ronde voor het eerst Clomid geslikt omdat we al ruim 3 jaar aan het wachten zijn op een tweede wondertje en hierin zit ook een concentraat uit de urine van pas zwangere vrouwen!!! Wellicht heb ik wel een eigen concentraat geslikt, heb net voor mijn miskramen ook meegedaan Dus bijvoorbaat dank voor de meiden die mee doen met MvM