hahaha.. jij schrijft ze blij. je lach knalt gewoon van het scherm!!! het is jullie gegunt! en ik hoop op een prachtige echo deze week
hoi hoi! van harte gefeliciteerd! echt super leuk voor je! fijn zeg dat het toch op de natuurlijke weg is gelukt! geniet ervan! de test van clearblue is prima hoor maar let er wel op dat het een indicatie is ! 2-3 weken = +/- 4 wkn zwanger nou meis bouw een leuk feessie!!!!
Super gefeliciteerd!!!! Wow, Ik krijg gewoon kippevel van je verhaal en de foto van je test!! Hier vorig jaar hetzelfde meegemaakt! Ook PCOS en een gyn en internist die duidelijk hadden gemaakt dat spontaan erg moeilijk zo worden. Had ook een lange cyclus (een 50 dagen zat ik toen) maar moest weer naar de gyn en deed een test omdat ze misschien wel provera wou voorschrijven en die test zag er precies zo uit als die van jou!! Uit de bloedtest kwam toen dat ik net 4 weken zwanger was. Het meest bijzondere vind ik nog steeds dat mijn man toen 4 dagen per week van huis was. Alleen was hij die week voor 1 nacht naar huis gekomen omdat zijn collega moest afrijden voor de motor. Terug rekenend was dat dus die dag! (9-9-9) Echt een lucky shot! Ik zou maandag gewoon lekker naar de gyn. bellen omdat je daar toch ook loopt en zeggen dat je zwanger bent maar geen idee hebt hoelang. Vaak kun je vrij snel al wel komen. Nogmaals heel erg gefeliciteerd!! Liefs Dinges
Heej meiden!!! Alsnog weer heel erg super bedankt voor jullie lieve reactie's allemaal!!! Ik begin het gewoon steeds meer te beseffen dat ik gewoon ZWANGER ben!! Heb gisterochtend nog een testje van kruidvat gedaan! Die was ook weer dik positief!! Het streepje was nog donkerder dan die dag ervoor!! Nou toen geloofde m'n vriend het toch ook echt wel!! Alleen heb ik s'middags nog een test gedaan van CB Ik was zo nieuwsgierig hoever ik ong was! Want door m'n cyclus had ik werkelijk geeeen idee!! Nou die gaf al vrij snel ZWANGER aan... En daarna 2-3 weken!! Dus kan ong aannemen dat ik ong 4-5 weken zwanger ben!! Dus m'n banner klopt ook nog niet helemaal hoor!! Maar vond 5 weken wel leuk klinken!! Whahahaha... Nee ga morgen gelijk de gyn bellen en hopen dat ik deze week nog langs mag komen!! Ben zoooo benieuwd!!! Ja sorry geen foto... want m'n camara doet zooooo raar!! heb wel 20 foto's gemaakt maar allemaal zijn ze onleesbaar!!! Zo wazig!!! Volgens mij zijn we toe aan een nieuwe!! Nou vandaag een dagje atractiepark op het progamma met de familie!! Erg handig dus!! Want normaal ben ik echt van de achtbanen en alles wat hard en over de kop gaat!! Maar ja.... dat zit er niet in!! Whahaa... Is ff kijken wat ik ga verzinnen!!! haha.... Liefssss.....
@dinges 84: Wat heb jij ook een SUPER verhaal zeg!! En helemaal die datum ook!! En dat je ook net geluk heb gehad dat je man net die week thuis is gekomen! Ik had dit ook echt nooit verwacht!! Ik ben echt zooo ontzettend blij!!
Muppie, Geweldig meid!! Zo gaaf dat de digitale indicator 2-3 aangeeft! Kun je het al een klein beetje geloven? Weet zo goed hoe jij je voelt! Stuiter, stuiter, shake, shake. En een die niet van je gezicht af is te vegen! Ik heb toen wel 100 keer tegen mijn man gezegt weet je, weet je, weet je er zit een baby in mijn buik Hij werd er gek van... Misschien toevallig vandaag een aankomende griep waardoor je je niet helemaal lekker voelt of lichte hoofdpijn waardoor je liever niet in de te wilde atracties wil? En over de foto. Ik kon het er ook niet op krijgen tot ik hem op de stand met het bloemetje (dichtbij fotograveren) zette toen lukte het wel! Maar wij hebben ook een nieuwe camera gekocht want alle foto's moeten natuurlijk goed zijn!! Ik moet trouwens zeggen dat ik soms nog maar amper besef dat het kleine, mooie meisje wat in de wieg ligt gewoon van ons is!! En dat ik haar niet weer hoef af te staan aan haar ouders. (Ik deed en doe oppaswerk en ik had soms echt het idee wat wou ik graag dat dit mijn kindje was maar dan stond papa/mama om 17u weer voor de deur) Meid, ik blijf je, als je het niet erg vind, wat volgen wat ik ben verschrikkelijk nieuwsgierig hoe het verder gaat! Liefs Dinges
Hoi hoi meiden!!! Nou heb de gyn gebeld!!! De eerste x zei ze van dat de afspraak op 28 okt gewoon bleef staan! en dat ze dan wel gingen kijken van hoe of wat!! hoe ver ik nu ben.. enz.... Maaaaar toen ik ophing bedacht ik me in 1 x dat de gyn had gezegt dat ik wel gelijk moest bloedprikken nadat ik er achter was gekomen dat ik zwanger ben! Omdat ik problemen heb met m'n schildklier... en die waardes moeten goed zijn voor de kleine! Dussss nu mag ik morgenochtend komen!!! Whaaaaa.... Vind het zooooo spannend!! Hopelijk is er al wel wat te zien! Jullie horen weer van me!! Liefsss.....
Helemaal geweldig! Ik werd zwanger in de maand dat me werd gezegd, dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen. Zo zie je maar: de medische wetenschap staat niet altijd in zijn gelijk. ik wens je een mooie zwangerschap toe!
Nou dat ziet er mega zwanger uit! Wat een geweldig verhaal meid, van harte gefeliciteerd!!! Veel succes morgen!