ik heb vandaag mijn eisprong stel dat ik vanavond nog klus heb ik dan grote kans dat ik zwanger wordt of ben ik al te laat? en moet je altijd dat rekbare slijm hebben tijdens de vruchtbare dagen want die heb ik niet! wie kan me helpen en antwoord geven op mijn vragen!? groetjes
Hoe weet je dat je je eisprong hebt? dmv ovu testen, vruchtbaar slijm, gevoel of je banner? Ik heb namelijk begrepen dat als je de daarwerkelijke eisprong hebt, het eitje niet zo lang leeft... Succes
door middel van ovulatie test maar ik heb geen slijm en door mijn banner hahaha en ik heb kramp in mijn onderbuik
OOow ok haha. Als je ovu-test vandaag pas posi aangeeft heb je alle tijd! (nou ja...je moet wel binnen 24/48 uur klussen natuurlijk ) Als hij gister posi aangaf, dan ook zo snel mogelijk gaan klussen....maar dan is het op de goede gok! Véél klusplezier!
nou dank je wel maar heeft dat niks met dat slijm gebeuren te maken dat je dan meer kans hebt want ik heb helemaal geen afscheiding of slijm..?
Nee hoor, de een heeft rond de ovulatie dagen een hoop slijm de ander (zoals ik) helemaal nooit! Dus no worries!
niet alleen succes maar vooral VEEL PLEZIER... maak er iets speciaals van: het zou zo maar eens de verwekking van je kleintje worden
Dat vroeg ik me dus ook af. Ik heb zondagavond een duidelijke negatieve ovutest gehad en maandagochtend opeens een zeer duidelijk positieve. Wij hebben maandagavond om 21.30 sex gehad, is dat nog op tijd? Hiervoor op de zaterdagavond, we doen het vanaf laatste dag menstruatie om de dag. O'ja en dinsdagavond ook nog, just to be sure haha Helaas was maandag m'n laatste ovutest dus ik heb niet kunnen zien wanneer hij gestopt is met veel LH aanmaken.