Nav een topic in de lounge, heb ik de stap genomen om hier gezellig te kletsen samen Kunnen we elkaar allemaal een beetje leren kennen en wie weet toch ? Dus kom maar op, meld je maar
Tilburg....... En even een vraag aan jullie dames in en rondom Eindhoven: Van de week (ander forum) werd er pokkeweer gemeld vanuit eindhoven. Is het nu ook weer zo slecht bij jullie? Het is hier weer drama hoor!
Het begint hier nu weer aardig donker te worden, de lampen kunnen weer aan in huis, maar voorlopig druppelt het hier alleen nog maar..... Geloof ook dat omg Rotterdam vandaag het ergst de pineut is...............
Heel onaardig van mij, maar ben blij dat het vandaag in Rotterdam zit dan.. Als het zo blijft regen kan ik straks op mijn plaats zwemmen joh! Nu is het weer wat opengetrokken, maar we hebben ook gisteren avond ontzettende buien gehad. De boel blank! Kan geen regen meer zien, en dan moet de herfst nog beginnen
Leuk ! Ik kom zelf uit Helmond! woon sinds december samen met mijn vriend. Maar sta er altijd voor open om nieuwe mensen te leren kennen!
Als er zoveel mensen uit omgeving eindhoven zijn misschien met z`n alle binnenkort een keer koffie drinken? En dan een beetje centraal afspreken? Hier zijn de lampen in huis alweer aan. het regent hier (alweer) de katten wouden naar buiten maar komen nu om beurten naar binnen. Het is nog nieu zo donker al van de week maar het is nu wel donker aan het worden.
Wat leuk !! Nog meer gezichten ! Koffie doen met zn allen lijkt me een leuk en gezellig plan Het was vanmorgen weer ontzettend slecht weer he? Bah. Vriendin van mij woont in het oosten en daar was het helemaal bar en bar slecht.