Ik ben op zoek naar meiden tussen de 20 en 25 die veel geduld moeten hebben om een wens uit te laten komen. Of je nou al langer in de molen zit of er ieder moment in kan stappen. Het is in ieder geval fijn om je ups en downs met elkaar te delen. Ik heb altijd het gevoel dat je een uitzondering bent als je jong bent en in de mmm zit. Dus lijkt het me leuk om als subcategorie gezellig te kletsen! Ik ben Briar Rose, 22 jaar en al anderhalf jaar bezig met zwanger worden. Momenteel zit ik aan de clomid en die slaat geweldig aan . Ik heb weer alle hoop terug gevonden!
Ik ben 25 jaar, nu 2 jaar bezig. De eerste icsi-mnc poging is net mislukt. Nu verder voor de tweede poging.
Mag ik ook mee kletsen? Ik ben 21 jaar en zit nu 7 maand in de mmm, ik zit momenteel ook aan de clomid 100mg en slaat ook wel goed aan elke maand 1 mooi ei ik zit op het wachtbankje, 29/30 juni is mijn nod.
Wij doen icsi op eigen cyclus. Ik moet maandag weer heen voor FM meting. Als m'n follikel dan 14mm is moet ik beginnen met spuiten van cetrotide en gonal-f. En dan wanneer hij 18mm is moet ik pregnyl zetten. Dus vorige keer hoefde ik maar 4 dagen te spuiten voor de punctie.
Hey turngirl en sicha, kom er gezellig bij! Ik zit aan de 50mg, hoeveelste ronde is dit voor jou met 100 mg? Spannend turngirl! Vind jij het spuiten niet vervelend? En hoe oud ben je ?
Ik ben 25. Ik durf mezelf niet te spuiten nog... Komt misschien nog wel, maar m'n man is verpleegkundige en wil me gelukkig dus wel spuiten. Maar ik denk dat er ooit een moment komt dat ik zelf spuiten moet. Wanneer ik zelf op het werk ben ofzo. Maar heb zelf ook wel een collega die dan eventueel mij wel wil spuiten, mits zij er is. Werk namelijk zelf ook in de zorg.
Hoi allemaal, mag ik ook mee kletsen? Ik ben 25 en ml 27. We zijn nu ruim 1 jaar bezig en zitten een half jaar in de MMM vanwege PCOS met lange cyclussen en geen eisprong. Onlangs tweemaal Clomid gebruikt (50 en 100 mg). Helaas helemaal geen groei van de follikels dus ook geen eisprong gehad. Ga in juli/augustus starten met het spuiten van Gonal f en Pregnyl. Nu eerst wachten op mijn menstruatie en dan in de nieuwe cyclus een HSG laten maken omdat ze uit willen sluiten dat mijn eileiders verstopt zitten (is in mijn ziekenhuis een standaard onderzoek voordat je over mag stappen op spuiten). De cyclus daarna dus pas starten met spuiten.
@ Briar Rose, Dit is de 5 de ronde met de 100 mg, heb 2 rondes 50 mg gebruikt maar die sloeg niet aan. hoeveelste ronde is het voor jou? @ Turn girl, ik zou het ook nog niet zo goed durfen denk ik hoor.. @MZ25, Spannend, hoop dat de eileiders open zijn! Wanneer heb je de HSG dan? Ik heb zelf een fertiliscopie gehad vorige maand, en daar uit is gekomen dat ik 1 eileider dicht heb.
hoihoi zou ook graag meepraten. ik ben 24 jaar en al ruim anderhalf jaar aan het proberen zwanger te raken. sinds december vorig jaar in de medische molen. vorige week woensdag heb ik mijn eerste IUI gehad in eigen cyclus. heb alleen de pregnyl gespoten voor de eisprong goed te timen.
@sicha: Voor mij is het de eerste ronde met 50 mg clomid @mz25: Ja inderdaad spannend, zie je tegen de hsg op? @kim1889:Spannend hopen de de eerste iui poging meteen raak mag zijn!
@siCha: ik hoop het ook. Het is ook niet zo dat ze vermoeden dat ze dicht zijn. Het is een onderzoek dat uit voorzorg wordt gedaan omdat ze willen dat als ik ga spuiten alles zo optimaal mogelijk is. De HSG wordt ingepland zodra ik ongesteld ben. Even afwachten wanneer dat is. Balen zeg dat bij jou 1 eileider dicht zit. Wat gaan ze er aan doen? @Kim1889: welkom @Briar Rose: ik zie er best wel tegen op maar het zal wel moeten. Ik probeer er niet te veel aan te denken. We gaan het wel zien
@ kim1889, heey welkom.. laten we het hopen dat de 1ste poging lukt!! Dat word duimpjes draaien hihi @ MZ25, Ja het was ook echt wel even schrikken, maar ze zeggen dat 1 goede eierstok het overneemt van de ander overneemt die minder/niet werkt. Ze hebben mij gezegd dat ze echt alleen in extreem gevallen de eileider weer open maken, maar dan nog is het de vraag of het dan goed helpt. Dat komt omdat er in je eileider trilhaartjes hebt zitten die je eitje naar je baarmoeder leiden.. Als ze de eileider dan open maken zijn die trilhaartjes kapot. Maar ik hoefde me nog geen zorgen te maken want ik had nog 1 goede en die nam dan het eitje over als die dan aan de 'verkeerde' kant zou groeien. Is dus beetje afwachten. sorry voor het lange verhaal, hihi..
Heey Kim1889, tuurlijk mag je mee komen praten! Ooh wat spannend of niet? Ik zit zelf vandaag op 5dpo. Duim voor je dat de 1ste meteen raak mag zijn!
Het is zeer zeker spannend. we zitten nu over de helft met wachten maar het zijn verschrikkelijke dagen pff. of mijn lichaam is me voor de gek aan het houden of het is raak maar ik voel zoveel wat ik normaal niet voel