Hey meiden, ik dacht ik maak ff een ander topic ervoor met een mooier klinkende naam: het wensouders topic. Helaas is zwanger worden niet zo normaal of gemakkelijk als het vaak lijkt en vaak soms echt onmogelijk. Wat zijn we dan blij dat er mensen zijn die hun zaadcellen of eicellen willen doneren zodat we ook kans hebben op een mooi wondertje! En laten we hopen dat 2010 ons jaar word!!!!! Liefs Elif
hoi lieverd het zwanger worden gaat id niet van een lijden dakje . zoals je al weet hoop ik al 11 jaar 1 ding is zeker kinderen komen niet aan waaien pfffffffff wachten word ik zo moe van leuk idee meis 15 maart moet hem gaan wored voor jou mijn duimen draaien
up! Hier dacht ik bloed weg eindelijk na 17 dagen!!! net weer bruin. bah ga toch weg ! Ik wil voor onze volgende tp
marnat jaagt de duivel bij elfi weg die van mij mag ook wel weer weg eigenlijk ik wil ook weer beginnen. 15 maart uitleg ivf of isci joepie.
elfi@ hoe gaat het met je meis? weet je al meer? hier ik voel niks nog 4 dagen en dan is mijn nod. heb ook mijn ei niet gevoeld . verder gaat het prima.