Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morgen dames,
    Nog effe reageren op de berichten van de afgelopen dagen...

Nieuwe dames welkom.
    Rode duivels: dat ze de volgende keer maar weg blijven. Succes
    Klussers: Hard aan het werrk.
    Zwangeren gefeliciteerd.
    En voor iedereen een dikke knuf, want dat kunnen we allemaal wel op zn tijd gebruiken.

(Moet elke keer bij rode duivels aan Belgisch elftal denken:p)

Straks nog een ovutest wagen en kijken wat die nu zegt. Mn temp is vandaag met 0.3 omhoog gegaan. Snap er nu niet veel meer van.

Kijken of vriendlief wakker wilt worden, wil wel eens op die 9maanden beurs gaan kijken. Ben nog wel niet zwanger, maar jah, tis maar 1x per jaar en wil dat wel eens zien en meemaken voor we onze 1ste kleine spruit mogen verwelkomen.
    Jeetje ik ratel wel weer veel op deze ochtend. Maar zit er ook allemaal zo vol van. Hoop dat we genoeg geklust hebben of dat mn ei toch nog niet geweest is. Pff spannend allemaal.

Maar dames, fijn weekend

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik denk dat je ei geweest is als je temp zoveel gestegen is. Hou je het ook bij in bv Fertility Friend? Dan kun je het mooi overzichtelijk zien. edit: oh wacht ik zie het al in je onderschrift :p

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Temp gestegen en net toch nog een ovu test gedaan. Ik denk dat ie wel positief is. Bekijk bijlage 131346 Zou wel vreemd zijn na een paar langere cyclussen. Daarom snap ik t niet zo. Zou klussen nog zin hebben?

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Jeskejes: Gewoon doen!

5. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Baad het niet dan schaad het niet toch? :p

6. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeskejes: gewoon klussen inderdaad! Zelfs als je ei al geweest is, dan heb je toch nog 12 uur de tijd!

Slimpie: welkom en bedankt voor het strooien! We hebben het nodig hier!

Ik lag vannacht om 2 uur in mijn bed en vanochtend werd ik laat wakker, ik tel mijn temp dus niet mee vandaag. Bovendien was mijn ovutest hartstikke negatief.

Fijne dag dames! Jeskejes: laat even weten hoe de beurs was, ben erg benieuwd!

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey goedenavond,
    Vandaag naar 9maandenbeurs geweest met vriendlief. Stond ervan te kijken dat hij mee ging. Maar jeetje als je nog geen kids hebt en je bent bezig voor je eerste dan ist wel ff eng en raar als je die hal inloopt. Bij ons was dat wel. Ook nog ff bij de HHB geweest maar dat was ons te druk.
    9maanden beurs was wel leuk. Stonden verschillende kramen. Maar jah, wij liepen beetje doelloos rond. Maar t gaf wel een fijn gevoel.
    Heb Dikkie Dik tas, boekje voor t eerste jaar.
    En sokjes en slab gekregen. Slabbetje gekocht met 50% mama + 50% papa = ikke. En heeeeel veel folders.
    Heb er niet veel van meegekregen verder, want werd met de tijd beroerder. Lig nu ook met 38.3 in bed met oor-, keel-, hoofd- en rugpijn. En dan ook nog eens steken links onderin mn buik en steken rechter (.)(.) Dus t gaat weer lekker hier.
    Ondanks dat toch net aan de klus geweest. Was wel ff snel, want hij moest nog weg.

Dames een heel fijn weekend nog, blijf gewoon 24/7 duimen draaien en hopen. Draai overuren :p Denk aan jullie dat t snel raak mag zijn enzo.

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja ben gister naar de huisarts geweest, hij kon niet zo goed zijn vinger op iets leggen wat het nou is...
    Beginnende blindedarm, Toch nog last van eisprong, buitenbaarmoederlijke zwangerschap ( uitgesloten want heb test gedaan), darmen, galblaas, nieren...
    Pffff... heb urine laten nakijken niks mee aan de hand..
    Dus moest het het weekend in de gaten houden en anders ha post bellen.
    Ben dus vanmorgen voreg bij de ha post geweest na een nacht veel pijn.
    ook die vind het erg vreemd, weer urine na gekeken weer niks.
    Blinde darm is het volgens hem ook niet.
    Dus ze houden het nu even op de darmen.
    Pijnstillers meegekregen en rustig aan doen..
    Af en toe word ik gek van de pijn, maarja.. als het niet zakt ga ik gewoon weer naar de HA.

9. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    En terecht daar zijn ze voor Goofie!

Jeskejes leuke dingen gescoord op de negen maanden beurs dus.

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik heb een paar leuke dingen gekocht. Ben niet zo iemand die bij elke stand gaat kijken of er iets gratis te halen valt. Wel al mn 1e sokjes en knuffeldoek van bon bebe gekregen:) En een slab met 50%mama + 50% papa = ikke gekocht en een boek voor t 1e jaar + de 9 maanden ervoor dan. En we waren een beetje beduusd vriendlief en ik. Was zo onwerkelijk. Nu hopen dat t deze maand raak is en dat mn koorts van gister geen invloed heeft. Lijf doet nog zeer maar minder.

@Goofie: Dat is zo vervelend dat ze niet kunnen zeggen wat t nu is. Veel beterschap en dat je snel weet wat t is en je beter wordt.

11. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt leuk die 9maanden beurs!! Zo schattig zo'n slabje :D

Hoop dat de pijn snel zakt Goofie.

Hier alles ok, ei nog niet in zicht, ik verwacht 'm woensdag. Wel al flink geklust en vanavond weer! Morgen hebben we even pauze en dan dinsdag en woensdag weer klussen. Ik begin het alweer spannend te vinden hoor. Ik hoop zo dat het deze maand raak is!

Geniet nog even van het weekend dames!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Schiet me net te binnen. Ik lust graag een glaasje wijn. Maar met t oog op een zwangerschap drink ik niet. Nu zag ik gister op de beurs alcohol vrije wijn. En ik vond m eigenlijk best lekker. 3 kleine flesjes wit met bubbels gekocht. De rose met bubbels was ook lekker, maar dat waren alleen grote flessen. Ik kijk eerst hoe deze in de smaak vallen en kan dan altijd nog bijbestellen. En zon grote fles krijg ik niet leeg denk hihi. Alhoewel normaal geen problemen mee gehad;) Maar neem me voor om niet te drinken.

13. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe ik houd ook erg van wijn. En al helemaal als er bubbels inzitten. Goeie tip! Ik ga ook eens rondkijken.
    Ik heb toen ik ongesteld was wel een glaasje wijn gedronken, maar sindsdien niet meer. (als je niet meer getraint bent zeg maar, komt 1 glaasje al behoorlijk hard aan):D
    Ik wil ook geen alcohol drinken als er kans is dat een eitje bevrucht wordt.

14. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    @ Judith
    Hier ook nog geen posi ovutest. Ik verwacht m ook volgende week.

@ Goofy. Zit je in de eerste of tweede ronde? Ik vraag dit omdat toen ik voor het eeste stopte met de pil ik krom liep van de buikpijn. Naar de huisarts geweest en een inwendig onderzoek gehad, maar niets. Waarschijnlijk ook de darmen geweest. Kan echt pijnlijk zijn. Hoop voor je dat het snel over gaat.

15. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hoe heet de wijn? Dan kunnen wij hem ook gaan halen.

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zit in ronde 2.
    Heb het nagevraagt vandaag bij de HA post, ben daar weer geweest namelijk.
    Volgens haar kan dit niks meer te maken hebben met ontpillen.
    Ik moet morgen naar de HA om een afspraak te maken voor een echo, want had bloed in de urine en nu denken ze misschien nierstenen.
    Heb inieder geval ook een flinke verstopping in de darmen, dus hoop dat de medicijnen snel aanslaan en ik eens goed naar het toilet kan.

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Heb je ook pijn in je rug? Want dan kan nierstenen best wel eens kloppen. Hopelijk vinden ze snel wat er is.

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Judith1981 & mamanu: Heb even de site opgezocht...Alcoholvrije mousserende wijnen. En ben t er mee eens, als je niet meer getraind bent, sta je zo op je kop hihi.
    @Goofie: Beterschap meid. Hoop dat je snel weet wat t is en dat t mee mag vallen.

Gister was de ovu weer negatief, dus mn ei gehad. Maar toch nog ff geklust. Had wel 39 koorts. Weet iemand of dat schadelijk is voor de zaadjes en het eitje?

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad pijn in mijn rug.
    Voel mij vandaag iets beter en ga zo weer naar de huisarts, dus ben benieuwd!

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    En wat zei je huisarts?

Deel Deze Pagina