Morgen dames, Leuk om te lezen @Deedeebowtie: ik heb een 15 jarige kwpn merrie. Had eerst ook shetje en pony (30jr geworden) Maar nu nog maar 1tje. En bij mn ouders nog 2 honden en een kat. (zijn ook nog een beetje van mij) Balen dat je miss op verkeerde moment heb geklust. @Frou81: Ik vind het een goed idee van die NOD lijst. @mamanu: welkom gezellie. Succes vandaag, hoop voor je dat de duivels wegblijven en posi test. @anneliesje: Dat zijnveel katten. Altijd gezellig met die beestjes. Trouwens erg leuke foto je avatar. @Judith1981: jij als 29jarige heeft een dwerghamster hihi. Beestjes zijn idd grappig. Ik rijd helaas niet meer, vorig jaar hard gevallen en nu last van rug en moet haar weer helemaal gaan trainen, alle spieren weg enzo. Dus als het beter weer word ga ik weer rustig de training opbouwen. Spannend morgen je NOD, toch? Mijn lijf heeft me ook flink voor de gek gehouden. Mn gezicht begint op een mijnenveld te lijken, blijf last houden van mn buik, wat ik normaal nooit heb.En meer van die dingen. Zullen maar denken dat dat nieuwe ongi kwaaltjes zijn. Ik zal zo eens een NOD lijstje proberen te maken. Die van mij is al voor maart, met een langere cyclus. Bah wachten is niet leuk. Ben deze maand begonnen met tempen, kijken of dat wat is. En miss ook ovu testen, maar moet me daar nog ff in verdiepen. Als iemand daar ervaring mee heeft hoor ik dat graag.
NOD lijst: Meiden uit het bouwjaar 1981. ZWANGER: Anneliesje NOD febr: * Mamanu: 7 febr. * Juditsh1981: 7 febr. * Fou81: 18 febr. * DeeDeeBowtie: 18 febr. NOD maart: * Jeskejes: 13 maart, ronde 4, 1e kindje. * Groen29:
Als iemand weet hoe je er een plaatje bij krijgt Mij lukt t niet, in reactie venster zie ik m, en in topic niet. HELP
Goedemorgen allemaal, De werkweek is weer begonnen, maar bij mij vanmiddag pas want werk vanavond tot 23 00. ik ben helaas ook niet zo goed met plaatjes maar ga een poning wagen. Heb het NOD forum al een keer overhoop gegooid Leuk al die huisdieren, zou ook graag een hond willen maar daar zij we teveel van huis voor. Misschien als er straks een kleintje is!
Re: Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan NOD lijst: Meiden uit het bouwjaar 1981. ZWANGER: Anneliesje NOD febr: * Mamanu: 7 febr. * Juditsh1981: 7 febr. * Fou81: 18 febr. * DeeDeeBowtie: 18 febr. NOD maart: * Jeskejes: 13 maart, ronde 4, 1e kindje. * Groen29: 6 maart, ronde 14, 1e kindje
nou, nu zit het plaatje dus onderaan... Weet echt niet hoe ik hem ook kan halen. Iemand wel? Heb duidelijk niet zo veel verstand van computers. Annelies, ik weet niet of ik je al een keer heb gefeliciteerd maar anders een tweede keer : Gefeliciteerd!!!!
Ik twijfel ook dus liever een keer te veel dan te weinig. Anneliesje proficiat! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?
Goed idee inderdaad een NOD-lijst. Mijn NOD is de 9e pas, niet de 7e, maar ik voel echt aan mijn water dat ik ongesteld ga worden. Ik hoop dat het alleen een gevoel is. Het is niet echt ergens op gebaseerd. @Jeskejes: balen van je rug zeg! Wel lekker dat je met mooi weer weer aan de slag mag. Fijne avond vast!
Jah nog ff w88 en dan weer aan de slag, Vind vriendlief niet erg Zal NOD van je veranderen. Spannend, nu die rode duivels wegjagen
NOD lijst: Meiden uit het bouwjaar 1981. ZWANGER: Anneliesje NOD febr: * Mamanu: 7 febr. * Judith1981: 9 febr. * Frou81: 18 febr. * DeeDeeBowtie: 18 febr. NOD maart: * Jeskejes: 13 maart, ronde 4, 1e kindje. * Groen29: 6 maart, ronde 14, 1e kindje
NOD lijst: Meiden uit het bouwjaar 1981. ZWANGER: Anneliesje NOD febr: * Mamanu: 7 febr. * Judith1981: 9 febr. * Elja81: 14 februari, ronde 6, 1e kindje * Frou81: 18 febr. * DeeDeeBowtie: 18 febr. NOD maart: * Jeskejes: 13 maart, ronde 4, 1e kindje. * Groen29: 6 maart, ronde 14, 1e kindje Ik heb mezelf ook even toegevoegd! Gezellig zo'n 'bouwjaar' topic. Ik ben nog 29, woon al bijna 8 jaar samen met m'n vriend en we zijn helemaal klaar voor een lieve kleine baby!
Leuk dat je t topic gevonden hebt. Wij wonen nu 4jr samen en ook helemaal klaar voor een klein draakje Mooie datum je NOD, hopen op extra roze he
@Jeskejes: Ik heb wel ervaring met ovu-testen. Ik heb ze deze maand niet gebruikt, omdat ik nu wel weet wanneer mijn ei is, en ik voel het nu ook aan mijn lichaam. Bij zwanger-en-kids hebben ze goede testjes voor een leuke prijs. Bij de ovu-testen zit een gebruiksaanwijzing, zo kun je kijken wanneer je moet gaan beginnen met testen. Het is wel belangrijk niet je ochtendurine te gebruiken, en dagelijks rond dezelfde tijd te testen. Is minder omslachtig dan temperaturen vind ik, en het nadeel van temperaturen is dat je te laat bent als je verschil zit. Met ovu-testjes zie je je ei aankomen, omdat de teststrip donkerder wordt naarmate je ei dichterbij komt. xxx
Alleen gaf dat stomme ding bij mij een knaltest toen het ei (waarschijnlijk) al geweest was. Maargoed dat weet ik pas als ik ongi word (of niet natuurlijk )
NOD lijst: Meiden uit het bouwjaar 1981. ZWANGER: Anneliesje NOD febr: * Mamanu: 7 febr, ronde 1, 3e kindje * Judith1981: 9 febr. * Elja81: 14 februari, ronde 6, 1e kindje * Frou81: 18 febr. * DeeDeeBowtie: 18 febr. NOD maart: * Jeskejes: 13 maart, ronde 4, 1e kindje. * Groen29: 6 maart, ronde 14, 1e kindje Meiden ik heb even wat toegevoegd. Hier nog steeds niet ongi, maar ook geen posi test, dus we wachten maar weer af. Wel apart want ik ben nu 3 keer een tijd niet aan de pil geweest en mijn cyclus is altijd 25-28 dagen geweest. Ook net na het stoppen met de pil, dus vind het erg spannend nu. Ik weet wel dat ik mijn ei pas op dag 20 heb gehad dmv ovu testjes van Zwanger en Kids, dus misschien kan ik pas 20+14=34 dagen testen, dus dan zou ik nog een kleine week moeten wachten voordat hij posi kan zijn. Nou ja misschien ben ik wel aan het dagdromen We wachten het wel af.
@Mamanu: spannend hoor!! @DeeDeeBowtie: welke ovutesten heb je gebruikt? Dat is wel echt vervelend dat ie t verkeerd aangaf. Bij komt mijn eisprong trouwens erg snel na een postitieve test, dat klopt ook niet helemaal geloof ik.