Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Effe kort berichtje van mij. Ongi is weer bijna over, gelukkig. Dacht echt dat ik leeg liep van de week.
    Ik ga proberen er niet meer zo veel mee bezig te zijn en de boel de boel laten.
    Dames, veel succes.

Elja jij bent er dus helemaal klaar voor. Fijn is dat he, nieuw kapsel. ik zit nog op een rot lengte, maar groeit vanzelf weer aan hihi.

2. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed idee Jeskejes, de boel de boel laten. Ik ga dat ook proberen deze maand.

Blue: ik hoop dat je snel je menstruatie hebt dan.

Elja: nieuw kapsel, altijd leuk. Hier is het ook echt weer tijd voor wat nieuws!

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nieuw kapsel is altijd fijn!
    Ik ga zelf iedere 6 weken naar de kapper.
    Er veranderd niet altijd iets aan het model (soms gewoon een beetje bijpunten) maar de kleur veranderd wel iedere 6 weken. Word ik altijd helemaal blij van!

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Goedemorgen iedereen. Ga zo lekker ontbijten en dan met paard lange buitenrit maken samen met bijrijdster. Heerlijk zo'n dagje vrij (komt niet zo heel vaak voor)

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Geniet er van Wendy!

6. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk een lange buitenrit Deedee. Volgens mij is er niks dat meer ontspant dan dat. Veel plezier!

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ben jaloers!!! Heer alweer zo'n tijd geleden dat ik heb kunnen paardrijden!! Geniet er maar lekker van, het is er fantastisch weer voor :)

8. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer ben je gestopt met paardrijden Henrieke?

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Laatste keer was afgelopen juli. Toen ben ik er zo hard afgevallen op m'n heup dat mijn nod twee weken te vroeg kwam... Autsj. Vervolgens mocht ik een hele lange tijd niet rijden van mijn fysiotherapeute en op het moment dat ik besloot weer bij mijn manege te gaan lessen had ik diezelfde week een positieve test in handen :D Dus ben er maar vanaf gebleven.

10. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ben weer terug. Wat een heerlijk weer. Heb zelf niet zo heel veel gereden, want bijrijdster mag van mij alleen buiten rijden als ik erbij ben dus ik gun haar dat moment. Maar ik heb minstens zo genoten van het meefietsen en genieten van mijn paardje en het weer.

11. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ouch! Klinkt inderdaad pijnlijk.

Was me wel af aan het vragen wanneer je het best kunt stoppen. Ik weet ook niet of ik nog zou durven na een positieve test. Maar ja 1 ding tegelijk.....eerst maar eens zo'n positieve test in mijn handen hebben!

12. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Eigenlijk zit ik me dus hetzelfde af te vragen, maar paard en ik zijn eindelijk weer lekker aan het rijden dat ik eigenlijk gewoon door wil gaan. Wij rijden niet heel fanatiek. Vooral veel lange stapritten in het bos. (dat komt omdat ik ook iets aan mijn knieƫn heb) Dan laat ik de actie wel over aan mijn bijrijdster.

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik word nog wel eens op de wat onvoorspelbare paarden gezet en wilde dat risico dus niet nemen. Maar als je een paard rijdt dat je volledig kunt vertrouwen dan kun je in principe rijden tot je er niet meer op kan komen :)

@judith: Maar die positieve test idd eerst! Hoe lang proberen jullie het al?

14. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    We gaan nu ronde 8 in. Ik ben nogal een controlfreak dus we hebben vanaf het begin echt de vruchtbare dagen berekend, maar het heeft nog niet mogen baten. :(

Op het moment rijd ik op een heel braaf paard dus op zich zou even door rijden nog wel kunnen, maar ik zie het tegen die tijd wel.
    Nou, ik ga eens even met de hond wandelen, die zit hier ontzettend om aandacht te vragen!

Fijne middag dames!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ohh zou zo graag weer willen rijden, maar die van mij staat weer een hele tijd stil en moet haar weer helemaal op gaan pakken. Maar 1.5 jaar geleden ook op mn heup gevallen en half jaar later met een beginnende hernia gezeten en nu komt t er niet meer van. Tis ook een kleine draak dus stap er niet zo maar eventjes op. Ga dr morgen weer lekker poetsen en verwennen en misschien wel longeren. Moet toch ergens weer beginnen. Zoek alleen nog een stok achtwr de deur dat ik ook echt weer begin met dr.
    Stang en trens hangen klaar en die wil ik er gewoon ooit nog een keer inhangen en dan de ring inrijden. Mis t ontzetten, maar lijf werkt niet altijd mee. Ben nu ook veel meer aant werk en ben s avonds kapot.

Verder even niks meer te melden.

16. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dat herken ik wel hoor. Vroeger was ik ook veel fanatieker. Reed veel dressuur (geen wedstrijden) maar toen ging ik werken en had dan gewoon niet altijd zin om nog te rijden na het werk. Nu ben ik nooit meer in de bak te vinden, maar altijd buiten en in het bos. Heb dan wel een fjord die je gerust wat weken stil kan zetten zonder gelanceerd te worden dat scheelt. En beestje staat 24/7 buiten met zijn shetvriendinnetje dus die mist mij niet als ik niet kom rijden (ga er wel iedere dag heen dat wel)

17. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hoe is het met alle meiden hier?
    Ik ben bijna van mijn ongi af. Gelukkig! Het duurde deze keer veel langer en was veel erger dan de vorige keren. Misschien was dit mijn eerste 'echte' ongi pas.:(
    Ben benieuwd deze maand. Hopelijk is deze keer mijn luteale fase wat langer dan 8 dagen.

18. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou best kunnen ja dat je cyclus nu pas echt weer op gang is en dat dan je luteale fase ook langer is. Ga je ovutesten gebruiken? Ik begin woensdag met testen en vrijdag pas met klussen. (tenzij mn ovutest eerder positief is uiteraard)

Mijn ongi zit er ook bijna op. Vandaag alleen knallende koppijn..........dat vind ik nou niet eerlijk he, dat is echt zo'n kwaal die bij mij bij naderende ongi komt niet op het eind! Mijn mannetje vanochtend: als je je straks nog niet lekker voelt dan ga ik goed voor je zorgen, vanavond koken. Euh ok.....behalve dan dat we de afspraak hebben dat JIJ altijd in het weekend kookt en ik door de week! Hij helemaal in een deuk: heb ik je blij gemaakt met een dooie mus:D:D Aaargh mannen!

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha die mannen altijd, die van mij zegt ook wel eens, zal ik koken. En wat krijg ik dan... een gebakken ei of frietjes hahah.

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik weet niet meer of t hier was dat iemand een uitnodiging had gehad voor een uitstrijkje. En ik zei toen dat ik nog niks van had gehoord en wat denk je van de week.... Lag er dus een brief op de deurmat. haha. hoe toevallig. Ik kan 24 maart al komen voor uitstrijkje.
    Maar.. Mn NOD is 2 april en zou dus rond 24maart al wel bevrucht kunnen zijn. Zou dan een week na ei zitten.
    En hier komt mijn vraag: Zou zo'n uitstrijkje dan kwaad kunnen?
    Stel dat ik zwanger ben en ik laat dat doen. Zou het dan fout kunnen gaan?

Deel Deze Pagina