Ik ga vandaag of morgen op zoek naar mn ei, als mn cyclus weer net zo is als afgelopen maand dan zou die van t weekend moeten komen. Deedee hoest met jou? Je maakt t wel spannend. Verder hier zn gangetje.
@DeeDee: kun je je nog inhouden met testen?? Zou ik niet kunnen Heb vandaag toch alvast een ovutestje gedaan. Zag al een heel licht tweede lijntje dus ik verwacht mijn ei rond het einde van de week/weekend.
Deedee hoe gaat t meid?? Al getest?? EN Wendy hoe gaat t met jou...je bent al 3 dagen ovetijd zie ik. Al wat spannends te melden. Zelf zit ik maar te wachten tot mn cyclus weer op gang komt....of niet natuurlijk. Word af en toe echt gek van mezelf. Straks maar lekker naar buiten met mijn meisje om te spelen.
Ooh spannend meiden Jullie mannekes maar mooi verleiden van het weekend @blue vervelend meid dat je cyclus niet op gang wilt komen hoop voor je op snelle verbetering @ Wendy wat vervelend zeg die onzekerheid Op welke dag in je cyclus ben je nu ? Als ik het goed zie dag 26 ? Misschien is je ei later geweest? Ik ga in ieder geval voor je duimen !
Hallo dames!! Ik ga morgen met ovutestjes aan de slag. Ik verwacht mijn ei pas zondag of maandag. Ik ga pas vanaf vrijdag klussen tenzij ovutest iets anders vertelt. Deedee: hoe is het met je? Heb je al getest? Wendy: pfff zenuwslopend zeg, houd je het nog uit? Succes aan iedereen die aan het klussen slaat! Ik probeer me tot vrijdag in te houden aangezien de huisarts vond dat we toch iets te enthousiast aan de slag gingen
Heb de hele dag al jullie berichten gelezen, maar moest wachten tot vanavond Hier ben ik dan! Ik die NOOIT voor NOD test deed gisteren voor de "gein" een ovulatietest (onder het motto die hebben we toch nog zat) en binnen 10 seconden kreeg ik dit... Toen was ik zo geschrokken dat ik vanmorgen direct een zwangerschapstest er overheen heb gedaan en ja hoor binnen 30 seconden was dit het resultaat Mensen ik geloof in lucky shots bij deze!
Nou toevallig kregen we vandaag een geboortekaartje in de bus van een stel van dansles. Hij is dat zo aan het lezen en ik zeg: "als wij ze nou eens over een maand of 8 ook een kaartje sturen?" Waarop hij zegt: "Goed plan!" Niks door die dombo...dus ik zeg "valt het kwartje al??" En toen begon hij helemaal te stuiteren!
Proficiat!!!! Jeeeeeej!! En, ja je man had wel recht op de primeur Mag ik vragen wanneer ten op zichte van je ei je lucky shot was?
Wouwieeeee Deedee gefeliciteerd!!!!!! Haha echt weer een reactie voor een man. Zou ook zo'n actie van die van mij zijn. Super dat hij stond te stuiteren. Judith, rustig aan dus met klussen hihi. Maar hoezo vond de HA dat je te enthousiast was? Als ik vragen mag. Hier beetje bang voor wat de fysio zegt over mn knie morgen, heb er wel meer last van. Wordt nog wat. Maar we gaan gewoon door met klussen en we krijgen er waarschijnlijk nog een klus erbij. Gaan als t goed is stukje aanbouwen.
Nou, toen ik vertelde dat we in ieder geval op dag 8 begonnen met klussen waren letterlijk zijn woorden: o dat is mssch wat te enthousiast, te vroeg beginnen is ook niet goed.
oke dan, wij zijn deze ronde ook op dag 8 begonnen. Denk over 5 dagen mn ei te hebben, maar ja mn eieren zijn eigenwijs en kunnen eerder of later komen. Zal wel eens kijken wat vriendlief vanaaf wilt