@Sweetangel: Dag 26 inderdaad. En geen idee wanneer mn ei geweest. Heb ovulatietesten gebruikt maar die gaven 2 weken lang niks aan en toen ben ik daar maar weer mee gestopt. Werd ik alleen maar gefrustreerd van. @Judith1981: Hoe ik het uit houd ... tja ... gewoon verder wachten. Verder kan ik toch niks doen. @DeeDee: Wat super meid!!!! Gefeliciteerd!!!! Ik gun het je zó ontzettend veel! Knuffel!!!
Spannend hoor GFH, wanneer test je weer? Hoop voor je dat je samen met Deedee zwanger bent en dat de rode duivels in eigen land blijven. (moet telkens aan Belgisch voetbalteam denken hihi)
ik ga voor je duimen hoor Vanmorgen nog even een K2V5 testje er tegen aan gegooid, nou die is echt niet te missen hoor. Teststreep kwam binnen 15 seconden tevoorschijn en is donkerder dan de controlestreep (foto's staan nog niet op pc)
Goedenavond kom even snel kijkje nemen hier. Ik ga op tijd de kooi in. Knie doet zeer en fysio heeft mn rug losgemaakt, au au. Ovutest was witter dan wit. Morgen nog een xtje. Dames fijne avond nog.
deedee, super zeg! Gefeliciteerd! En wendy voor jou blijf k duimen. Vandaag precies een maand geleden mn miskraam gehad...heb weer even een emobui.
Wendy, balen zeg! Maar je hebt nu iig wel duidelijkheid voor deze maand. Volgende keer beter en binnenkort weer lekker klussen
@Blue; hopelijk voel je je snel weer beter. @GFH: fijn dat je nu meer weet. Wel jammer natuurlijk. Op naar de volgende ronde. @DeeDee; hoe voel je je? Besef je het al een beetje?? jij zit alvast op een rose wolk @Iedereen: misschien moeten we afspreken dat er elke ronde minimaal eentje zwanger wordt Ik ben al bezig met ovutestjes. Dinsdag de eerste gedaan en zag al een inimini tweede streepje, maar vandaag weer hetzelfde. Ik denk dat het nog wel een paar dagen gaat duren voordat mijn ei er is.
Ja ik begin het wel te beseffen hoor. Gisteravond al een klein paniek momentje. Ik zat me even af te vragen of ik dit allemaal wel kan, maar mijn man is zo lekker nuchter en die is er al helemaal klaar voor
FF een korte reactie van mij, ga op tijd mn bed in. Morgen nog een dag werken en dan weekend. Ben er aan toe. Ovu test was wit. Dus wanneer mn ei nu komt? Geen idee. Zul je zien, is mn cyclus weer langer. Maar dames welterusten. Even aanpassen: Ovu test staat een lichte streep dus ei is in zicht.
Whoehoe EI in zich Jeskejes: super!! Hoop dat het raak is deze ronde! Deedee: je kunt het, don't worry! Wendy: balen hoor, maar wel duidelijkheid in ieder geval. Hoop dat dat n beetje rust brengt. Blue: sterkte hoor, lijkt me erg moeilijk. Ik hoop dat ik het nooit mee hoef te maken. Zo ik kruip denk ik dadelijk mn mandje in, druk dagje gehad op het werk en net nog even kort wezen shoppen met een vriendinnetje. Tot morgen dames.
Hoi Meiden! Ik kom ook uit 1981 (juli). Lijkt me gezellig mee te kletsen. Tsja, 2011 het jaar dat we allemaal 30 worden........ Ik ben sinds april 2010 getrouwd en hebben 2 lieve hondjes Het zijn twee schatten van beagles. Wij hebben pas de stap gezet richting de huisarts. Zelf zit ik nu op het wachtbankje deze periode en brengt mijn man morgen zaad weg voor controle...... Greetzzzzz Djuuzie
Welkom Djuuzie. Hopelijk zijn jullie snel zwanger, want het duurt al zo lang aan je onderschrift te zien.
Welkom Djuuzie leuk dat je met ons mee komt kletsen! Hier vandaag weer een ovutestjes gedaan, maar nog steeds niets. Dus het zal denk ik pas na het weekend worden.