He balen mamanu. Hier nog eentje die vandaag witte ovutest had. Hoe is jouw klusschema nu als ik vragen mag? Ik weet niet goed wat ik moet doen. Heb slijm ontdekt, test is wit. Maar temp is gedaald. Gister geklust, weet nu dus niet of ik vandaag of morgen moet klussen. Nou ja, tis gelukkig geen moeten
Nou meid hier hetzelfde! Wel al wat slijm, maar wel een witte test. Zijn nu niet aan het klussen. Als mijn test een duidelijke (maar nog niet echt posi) tweede streep aangeeft dan beginnen we en anders een keer tussendoor omdat we gewoon zin hebben Als je gisteren al hebt geklust zou ik het vandaag niet doen, maar morgen of overmorgen pas weer. Als je test posi is natuurlijk meteen aan de klus. Maar ik zou niet nu al elke dag van start gaan. Is toch beter voor het zaad om de dag.
Hallo dames, Lastig he inschatten wanneer het beste te klussen! Ik heb vandaag een duidelijk streepje op mn ovutest, ik verwacht dat ie overmorgen positief is of misschien morgen al. Vanavond dus beginnen met klussen!! Ik bewaar nu mn ovutestjes en plak ze op een kalendertje zodat ik het verloop goed kan zien. Pffffffffffffft ben wel echt moe, drukke week gehad. Nu gelukkig weekend! Fijn weekend dames!
Raar zijn die testen hoor.. Ik verwachte vorig weekend al mijn ei, heb afgelopen week veel slijm gehad van een dag en nu al 3 dagen een positieve ovutest.. Volgend weekend mijn NOD en mijn cyclus is constant precies 28dagen
Heeey meiden hoe is het verder met jullie al eitjes onderweg dit weekend ?? Kom hier ook eventjes melden dat we een meisje krijgen liefss
Een meisje sweetangel: leuk!! Zei je gevoel vantevoren ook meisje? Eitje is hier onderweg, ik denk nog n paar daagjes. Vanaf gisteren weer aan het klussen geslagen.
@ Judith ja had heel erg sterk het gevoel dat ons kindje een meisje is En nu is mijn gevoel bevestigd
Yeah Sweetangel, leuk hoor een meid. Lief dat je t met ons deelt. Ei is nog niet gespot bij mij. Vanaaf toch klussen. Wilden t vanochtend doen, maar nee zei tie, we zouden t om de dag doen en dan in de avond. En test vanmiddag maar eerst. Nou prima, jouw feestje Merk steeds meer dat hij er toch ook stiekem mee bezig is. Laat t alleen niet zoveel merken.
Hier een bijna posi ovutest! Echt raar dat het zo snel kan veranderen. Gisteren was hij nog zo goed als wit, maar vandaag bijna positief. Ik heb er ook een digitale van Clear Blue achteraan gedaan, want de lijnen waren bijna even donker van de Z&K, maar de digitale is nog negatief. Ik doe er einde van de middag nog een en verwacht vandaag of morgen mijn ei. Ben benieuwd!
Ja die mannen, als ze een schema krijgen dan houden ze zich er ook aan! Merk bij die van mij dat ie er ook steeds meer mee bezig is.
Sweetangel wat leuk dat je een meisje krijgt En heb je al een leuke naam in gedachten? (niet dat je die hier vertellen moet)
Leuk dat je nu weet dat je een meisje krijgt! Kun je heerlijk gaan voorbereiden met allemaal meidendingen, geniet er van! Spannend voor degenen die een ei in zicht hebben, ik duim hoor. Ik ben helaas vorig weekend ronde 8 in gegaan, hopelijk wordt deze ronde de laatste! Fijne zondag allemaal.
Opsporingsbericht: Een dezer dagen zou mijn EI zich melden. Tot op heden heeft mijn EI dat nog niet gedaan. Verschillende testen gedaan, maar geen positief resultaat. Wel actie ondernomen voor het geval dat. Mijn Ei bevindt zich waarschijnlijk in 1 van de eierstokken. Signalement: Mijn EI zou groot genoeg moeten zijn nu om te springen. (foto van mijn EI ontbreekt) Mijn EI zou zich in 9maanden kunnen ontwikkelen tot een baby. Maar is nu nog in de beginfase. Daarom is het wel handig als ik mijn EI vind. Wie heeft mijn EI gezien/gespot? Wilt U dit dan melden? Dan kunnen mijn partner en ik tot actie overgaan.
Elja81: bah bah balen meid, hoop met je mee dat dit de laatste ronde mag zijn en dat je dan een posi test in handen mag hebben