Hier vanmorgen een dikke posi ovutest. Gisterenavond geklust en vanavond nog maar een keer voor de zekerheid. En dan mogen we weer op het wachtbankje. Hopelijk is mijn LF deze keer wat langer!
Oe Mamanu we lopen helemaal gelijk! Hier is ie ook zo goed als positief. Ik denk dat mijn piek vanavond is. Vanavond ook klussen. Hoop hoop hoop dat het raak is voor ons! En Jeskejes: ik ben net een stuk wezen fietsen, heb je ei gespot en gezegd dat je 'm verwacht
Oeeei voor veel meiden erg spannend !! Zet hem op meiden !! Wil heel veel streepjes zien over 14 dagen haha Bedankt voor de lieve woordjes wij zijn superblij! Gisteren al wat meiden kleertjes gekocht Eindelijk kan ik dan rustig shoppen zonder erbij na te moeten denken of die kleur wel kan voor beide. @ Deedee we waren het al snel eens over de namen Mijn manneke is spaans dus we hebben voor spaanse namen gekozen als het een jongetje was Dan hadden we de naam Xavi en voor onze meid Isabella Maria Elizabeth Ze krijg ook de namen van de oma's erbij maar de roepnaam word Isabella
Ooh spannend De echoscopist vertelde me dat het gevoel van de moeder vaak toch wel voor 70% klopt ! Ik zei dat ik sterk het gevoel heb dat het een meid is en toen vertelde ze me dat dus ! De echo was duidelijk haha 100% meid we dachten eerst wat te zien tussen de beentjes maar dat was de navelstreng Jij wilt het niet weten toch ? Wel erg spannend hoor ben niet zo sterk dat ik dat vol kon houden Mijn manneke trouwens ook niet haha. Hoe verloopt je zwangerschap ?
Isabella is echt een prachtige naam!! Handig dat jullie het zo snel eens waren ook. Nou, ik ga eens even mijn best doen......................
@ sweetangel; leuke naam! Ik ben ook alvast aan het nadenken over een naam. Erg he maar ik vind het zo moeilijk om een leuke naam voor een jongen te bedenken. Voor een meisje heb ik al twee namen, maar een jongen pff wat lastig. Mijn zoon heeft een niet veel voorkomende naam en wil natuurlijk wel dat het straks in het rijtje gaat passen. Het is ook een beetje een spaans/italiaans klinkende naam. Ik vind Xavi ook wel leuk
Wij willen het idd niet weten. Heb mijn voorlopig laatste echo gehad, dus kan ook niet meer spieken Verder verloopt het prima. De kleine is een flinke druktemaker en maakt het me nu al moeilijk zo nu en dan
Dank je En geeft niks hoor je kan niet vroeg genoeg beginnen met denken over namen Wij hadden de namen ook al erg vroeg hoor en gelukkig al snel over eens. Vind dat wel leuk ja een naam die niet zo veel voorkomt Succes met brainstormen haha
Haha inderdaad dan kan je niet meer spieken Fijn dat alles goed verloopt ! Kan best geloven dat het je moeilijk maakt als je kindje zo flink aan het bewegen is Kan er nog niet over mee praten maar kan me best indenken dat het niet makkelijk voor je is ! Ben wel erg benieuwd wat het word hoor ! Je komt het ons toch vast wel vertellen als het zover is
@Mamanu: Super van die posi ovu test. Goed geklust en nu op t wachtbankje wachten. Hoop met je mee voor langere lf. @Judith: bedankt voor t doorgeven aan mn ei. Zie dat die van jou al opkomst is, mooi. Goed klussen dan. @Goofie: Dank je, zal kijken wanneer de passhaas arriveert. @Sweetangel: Mooie namen voor die kleine meid.Ik heb nog geen namen. Verander vaak. Hier nog geen veranderingen.
Update: mn Ei is gespot. Ovu knalt. Zo blij jippie. Weet alleen ff niet wanneer nu te klussen, afgelopen 2 dagen al gedaan. Zou ik vanaaf al doen of morgen pas, want hij springt toch niet gelijk wanneer je posi ovu test hebt?
hoi meiden, heb weer even jullie verhalen gelezen en het word dus spannend met al die eitjes! Heb vandaag even n test gedaan maar helaas negatief. Tja na mn miskraam is er nog steeds geen menstruatie geweest. Manlief heeft toch ook meer last van de mk dan die liet blijken. Nu maar hopen dat we snel zwanger zijn. Oh enne vandaag is de 30 een feit!
@Blue nog gefeliciteerd meid! Ga je nog iets leuks doen? Groot feest? @Jeskejes fijn dat je ei de weg heeft gevonden. Goed klussen en idd als je een knaltest hebt dan springt je ei niet meteen, maar zou ook weer niet te lang wachten. Daarna gezellig met de rest op het wachtbankje!