Blue: nog gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad? Sweetangel: Ik heb mijn best zeker gedaan!! Hoop dat ik over tien dagen een mooie positest kan showen. Jeskejes: jij ook je best gedaan? Nou ik plof bij de rest op de wachtbank. Fijne dag!
@Judith: Heb mn best gedaan, maar mn ei nog niet. 2 knal testen en vandaag niet meer. Aant klussen kan t niet liggen. Maar temp stijgt niet dus ei is nog niet int diepe gesprongen. Beetje frustrerend. Ik zit pas met 1 bil op de wachtbank.
O jee, wat vervelend Jeskejes. Maar ik heb ook wel eens ergens gelezen dat je temp ook wat later kan stijgen. Misschien is dat het wel? Frustrerend als je niet zeker weet of je op de wachtbank zit. Ik had dat vorige maand. Toen hebben we gewoon wat langer doorgeklust. Succes!!
NOD is 3 april. Dat duurt nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang! Ik ben nu al aan het doemdenken dat het weer niet gelukt is, maar ik geloof dat ik dat nu nog niet echt kan bepalen. Hoe is het met je temp?
Ja flink gestegen. Mijn NOD had ik op 2april staan, maar ga m aanpassen en later zetten. Denk nu 6april. Weet t duurt lang voor t april is. Maar niet doemdenken meid. Dit wordt onze maand En we gaan maar wachten wachten enuh... nog meer wachten.
awwww meiden toch april lijkt ver weg maar is eigenlijk nog maar een weekje Weet dat dat erg lang is als je moet wachten hoor ! Beiden veel succes ik duim voor jullie !
Meiden allemaal bedankt voor de felicitaties Had het zaterdag al gevierd en maandag nog voor mijn oma, want die houd niet zo van druktes. Ben lekker verwend....maar hoop stiekem zo dat er ook een ander kadootje volgt. Ben druk bezig met een nieuwe afleiding en dat is nu dus de wii die ik gekregen heb. Alleen wel zeer frustrerend dat er 3 vriendinnen van me nu zwanger zijn Ben uiteraard wel super blij voor hun, maar toch het blijft dubbel voelen. Hmmm......nou hier nog geen verandering qua cyclus...moet maar afwachten denk ik. :x Meiden succes op het wachtbankje, ik blijf duimen voor jullie, want er moet er toch minstens 1 iedere maand zwanger worden!!
hey dames, ik ontdek nu dit topic pas!!! mag ik nog meedoen?? ik ben ook van 1981 en ben sinds juni gestopt met de pil! we gaan voor ons 2e kindje, alleen het loopt niet echt soepel... er is in januari PCOS bij mij geconstateerd... leuk om meer meiden uit '81 te 'ontmoeten'
Natuuuuuuuuuuuuuuurlijk mag je nog meedoen!! Welkom! Balen van je pcos. Ik ben er niet zo bekend mee. Wat voor consequenties heeft dat voor je zwanger worden?
Welkom Riniti! Was je van je eerste wel snel zwanger?? omdat er en PCOS is geconstateerd? Kun je in het kort uitleggen wat het inhoudt?
Ben t er mee eens dat er minimaal 1 op roze mag. T liefst meer natuurlijk @Riniti: welkom meid, kom er gezellig bij. balen dat t niet soepl gaat. Duim voor je dat t snel lukt. Ben ook niet bekend ermee. Als je t kort wilt uitlichten, graag moet niet.