Jeetje riniti snap een beetje hoe je je voelt.. Hier was ook pcos vastgesteld in september 2010 op de 1 of andere manier na dit bezoek liepen mijn cyclussen normaal snapte er helemaal niks meer van .. In het ziekenhuis vertelde ze mij dat dat welleens kon maar goed we waren bezig voor ivf in dec stond de afspraak .. Kon ze dus gaan bellen dat het niet meer nodig was en het toch spontaan gelukt is ! Hoop voor jou dat je snel zwanger mag zijn meid ! Het is je van hare gegunt Snelly hoop voor jou ook op een mooie plakbeeb !! liefss
Ow wat mooi sweetangel. Mooi wondertje idd. Hier vanmiddag ff dip gehad. Vrienden smsten dat ze zwanger zijn en ik gun t ze van harte. Maar op dat moment baal je even flink en verdrietig. Gelukkig nu weer vrolijk Heb als sinds zaterdag flink zuur. Heb ik vaker, maar niet zo erg als de afgelopen dagen. Vandaag al de hele middag. Nog een ruime week wachten. Heeft er miss iemand toevallig een tijdmachine staan? Want dan zou ik die graag even willen gebruiken
Het is echt heel vervelend als je zwanger wil worden, het nog niet lukken wil en iedereen om je heen voor je gevoel zwanger wordt. Ik ken dat gevoel. Sweetangel dat is echt wel een wonder. Jij je wonder, ik mijn lucky shot hahaha.
@ Jeske aww meisie toch begrijp dat je je zo voelt *dikke knuffel * En hoe hard je het een ander ook gunt zelf heb je ook die wens Jou tijd komt echt wel en hoop dat er nu al iets onderweg is om te gaan groeien Wachten is erg ik weet het maar voor je het weet is het volgende week @ Dee hahaha ja inderdaad @
Meiden ik kruip onder de wol. Lekker filmpje kijken. Ben benieuwd hoe Indiana Jones is. En ow jah, ook niet onbelangrijk... heb de knop omgedraaid en heb de sigaretten de deur gewezen.
Nieuwe dames, welkom! En de zwangere dames van harte met de zwangerschap! Hier nog steeds geen ongi. Nog wel gevoelige borsten, ben steeds moe en misselijk. Maar dat laatste kan de spanning voor morgen zijn. Moet naar de dermatoloog voor onrustige moedervlekjes. Nu maar duimen dat t niks is.
@ Riniti. fijn dat je het even hebt uitgelegd en hopelijk heb je snel weer het geluk net als bij je eerste zwangerschap @ Jeskejes goed zo meid! misschien word je wel beloond @ Blue succes! Hopelijk is het goed. Ik ken het gevoel. ik loop al jaren bij de dermatoloog voor onrustige moedervlekken en na elke controle mag ik weer een vervolgafspraak maken om er een paar weg te laten halen. Blijft spannend elke keer.
Blue: succes vandaag. Hier pijnlijk in m n borst soms als ik druk. En steken in mn zij zijn nu verhuisd naar onder mn navel. Ik lees regelmatig over pijnlijke borsten. Doen ze dan constant zeer of wanneer je drukt ofzo?
Ik had constant pijnlijk borsten voor twee weken ongeveer. Toen deden ze pas pijn als ik ging staan of op en neer sprong Maar dan had ik voor ik kon testen al een cupmaat groter!
Inderdaad dat had ik ook voor nod borsten waren groter en zeer probeerde het echt te ontwijken ze niet te laten bewegen haha. Nu zijn echt mijn tepels errug gevoelig jemig alsof ze branden Onder de douche bescherm ik ze met mijn handen haha doet zo'n zeer !
Hey meiden! Hoe is het hier? Blue: hoop dat alles goed was bij de dermatoloog! Hier begint het langzamerhand spannend te worden. Ik voel van alles in mijn buik (of denk het te voelen ) Beetje steken en druk soms en gisteren had ik opeens een daling in mijn temp. Mijn borsten doen af en toe een beetje pijn, maar dat is maar minimaal. O en ik heb puisten Dit alles kan natuurlijk met een naderende ongi te maken hebben..................Maar ik heb eigenlijk nooit ongikrampen tot de dag voor ik ongi word of op de dag zelf. Hoop zo dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt! Jeskejes: jij voelt dus ook allerlei dingen! Spannend he! Wanneer ga je testen?
oh spannend judith en jeskejes! Duim voor jullie! Vandaag goed nieuws gehad bij de dermatoloog. Mijn moedervlekken zien er mooi en rustig uit. Wat een opluchting is dat zeg. Verder wat lichte krampjes in mn onderbuik, zere borsten en vreselijke moeheid. Ga zondag pas weer testen anders blijf k bezig mezelf gek te maken.
Blue fijn dat t meeviel is een hele opluchting. Jij hebt ook al wat klachtjes, spannend hoor. Ben t even kwijt maar zit je voor of na NOD? Snap dat je je gek kunt maken met die testen pfff. Wat een onzekerheid allemaal. Judith ik ga pas op zn vroegst volgende week woensdag testen. En heb nu voor de eerste keer dat ik eigenlijk niet durf te testen. Toch bang voor teleurstelling. Borsten beginnen wat gevoelig te worden,maar dan alleen links en als ik druk. Tepel ook. Heb al paar dagen raar gevoel in mn buik, In mn zij en soms in onderbuik en ik verga van de pijn in mn onderrug. En oja de puistenparade is weer in aantocht. Zit nu op 6dpo.
Hier de ongeduldige al een 'vroege' test gedaan (nu 10 DPO) vanmorgen en kan er niet uithalen wat het nu is geworden! Ik heb de test na een minuut weer in de verpakking gedaan en in de prullebak gegooit, want hij was toch omowit, maar na een paar minuten toch nog maar een keer gekeken en ik denk zelf een inimini lijntje te hebben gezien, maar misschien wil ik dat wel zien en beeld ik het me in. Het is echt bijna niet te zien. Van ver af zie ik wel iets... ik heb een foto gemaakt maar hij is niet duidelijk genoeg om hem hier te posten. Nu maar 2 dagen wachten en nog een keer de test doen (als ik kan wachten ) Zou het???? misschien toch mijn magische 3! Ik hoop het.