@mamanu: Spannend hoor meid, nog even paar daagjes wachten en dan nog een keer testen. Hoop t voor je. Bleh moet nog een week wachten en dat duurt dan zóó lang hihi. Voel van alles maar of dat nu naderende ongi is of zwanger... geen idee. Durf er eigenlijk niet aan te denken.
Ik kom net van de tandarts af zegt de tandart tegen mij; ' hoe is het met je gezondheid' ik zeg 'goed' zegt hij ' ben je dan misschien zwanger, want je tandvlees bloed veel erger dan normaal' Nu ga ik echt denken dat het zo is! Kan toch geen toeval zijn? Pff...dat wachten
@Mamanu: Echt grappig zeg! Houd de moed erin! Dit is net als toen ik vorige week bij de huisarts zei: ik heb een schimmelinfectie, mag ik misschien een kuur. Waarop de huisarts zei: natuurlijk, maar misschien krijg je dit nu vaker met letterlijk een knipoog. Dus hij zei meteen: Als je zwanger bent is dit iets wat vrouwen veel hebben. Weird, alsof mensen door je heen kunnen kijken.. Dus laten we hopen dat ook de tandarts gelijk heeft!!!
Dat het zou kunnen. Hij maakte nog een grapje toen ik wegging van ' nou dan ben ik mooi de eerste die het weet'
Wow Mamanu: dat is echt hoopgevend!!!! Merk je zelf ook met tanden poetsen dat je tandvlees bloedt? Hier zijn de klachten weer afgenomen, nog maar heeeeeeeele lichte steekjes in mijn buik af en toe. Kan je ook zwanger zijn zonder klachten?? Begin weer het gevoel te krijgen dat het niet raak is deze ronde
Ja tijdens het poetsen idd ook nu ik erover nadenk En ja je kan ook zwanger zijn zonder klachten hoor. Bij mijn eerste heb ik de eerste 3 maanden echt geen klachten gehad, alleen moe. Maar moe kun je altijd wel een keer zijn. Dus houd de moed erin!
Helaas kun je vaak wel vertrouwen op je gevoel. Natuurlijk zijn er vrouwen die totaal geen klachten hebben! Sowieso merk je van alles als je ermee bezig bent, zelfs dingen die je altijd al hebt als je nod eraan komt. Maar dan opeens merk je het erger en denk je dat het raak is. Alleen maar omdat je er meer op let. Ik vertrouw altijd al heel sterk op mijn gevoel. Zelfs toen ik toch van alles dacht te hebben (pijnlijke borsten, andere krampen, e.d.) had ik in mijn achterhoofd al het idee dat het niet raak was. Tot nu toe had mijn intuïtie iedere keer gelijk. Toen het deze keer raak was heb ik dat stemmetje ook nooit gehoord! Nou niet gelijk bij de pakken neer gaan zitten, het kan voor iedere vrouw anders zijn! Je weet het pas als je een positieve test hebt of juist geen test meer nodig hebt omdat je bloeding is gestart.
Spannend mamanu !! Ik ga voor je duimen ben benieuwd over twee daagjes . Judith de moed niet opgeven meid Je temp ziet er in ieder geval nog super uit !!
Thanks! Het wachten gaat op zich wel goed, heb het lekker druk op het werk de komende dagen. En als ik wel ongesteld wordt dit weekend dan heb ik de week erna ook genoeg te doen om mijn baalgedachten weg te houden. Kga nl een paar dagen voor het buitenland voor mijn werk. Moet ik zp en jullie wel een paar daagjes missen! Oe je bent al bijna op de helft sweetangel! Gaat hard zeg. Heb je alle spulletjes en dergelijke al bij elkaar? Lijkt me zoo heerlijk om te shoppen voor babyspulletjes.
Ooh lekker naar het buitenland hoop voor jou geen baal dagen meid Ja inderdaad bijna !! haha gaat zo snel We hebben al best veel geshopt Alles is er eigenlijk al bijna .. Alleen nog wat kleine dingetjes en roze kleertjes natuurlijk Het is inderdaad heerlijk te kunnen shoppen voor je baby.. Die tijd komt voor jou ook meis !!
Avond dames, kwam effe spieken, maar kruip mn bed in. Zit hier als een eskimo ingepakt en heb t nog koud. Verder vanmiddag zuur gehad, eten smaakte net niet, onderrug doet zeer en denk toch pijnlijke borsten te krijgen. En ik zie een aantal aders beter dan eerst. En nog steeds steken op wisselende plekken. Oftewel, ik ben me al rijk aant rekenen hihi. Nog een week. Judith: houd de moed erin meid.
Dat ziet er idd goed uit Jeskejes! Ik duim voor je. Vanmorgen toch weer een testje gedaan, maar eigenlijk hetzelfde als gisteren. Mijn man zag ook iets dus ik ben hoopvol Nu probeer ik echt tot zaterdag/zondag te wachten...als ik dat kan Alles wijst erop. Mijn gevoel zegt ook dat het zo is, maar goed je lichaam kan je goed voor de gek houden, dus het blijft spannend hier.
mamanu, jij maakt t wel spannend hoor. En duim voor je dat je gevoel goed is en je lijf je niet voor de gek houd.